2024-01-07, 14:03
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Intressant att dottern till en d-kändis talar ut och vill ha tillbaka gaphalsen. Detta var ju tills innan nyår en veritabel hattråd gällande gaphalsen. Nu helt plötsligt så hejar man på anaboladvärgen. Ingen vet ju vad som har hänt förutom gaphalsen och hans tjej + ev. vittnen. Alla våldsverkare är ju egentligen fina och känsliga killar...

Ja den nya bevisföringen har visat att brottsoffret är förövaren enligt printscreens, som bevisat att brottsoffret var enormt klandervärd och värd vart enda slag.
Citera
2024-01-07, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Är det Julia skickar till anjo inspelat den 25e går det inte ihop med att han hävdar att det gått mindre än en minut från att de skrev vad hon skulle fråga till att de fick svar. Så att det skulle vara iscensätta är det inga tvivel kring.

På juldagen?
Citera
2024-01-07, 14:05
Avslutad
Den som vill slösa på pengar kan kanske få lite 400Ben-info här
https://www.krimfup.se/search/tomas-christofer-berg
Citera
2024-01-07, 14:06
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacknunna
Jag förstår inte, är det Julia eller Linnéa som har fått honom häktad?

Linnea fick han häktad för misshandeln.
Julia satsar på att få han dömd för förtal.

Två sidor av samma mynt.
Citera
2024-01-07, 14:07
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacknunna
Jag förstår inte, är det Julia eller Linnéa som har fått honom häktad?

Då läser man tråden, så får man svar ganska omgående.
Citera
2024-01-07, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Det är så våra domstolar resonerar.
Isåfall borde ju varenda nyhetskanal kunna bli dömda för förtal.
RIKTIGA utbildade journalister och nyhetskanaler skyddas enligt grundlagen, men det innebär inte att dom kan säga eller förmedla vad som helst, det finns lagar och regler och är inget High Chaparral där Big Jocke bestämmer
Citera
2024-01-07, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Blir svårt att betala sina skulder när man sitter i finkan, avstängd från Youtube och nu blir han väl skyldig Linnea sexsiffrigt belopp i böter också. Ser mörkt ut för chrippa.
Inte ens vid mord betalas ett sexsiffrigt skadestånd ut. För en misshandel pratar vi under 10k.
Citera
2024-01-07, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Är det Julia skickar till anjo inspelat den 25e går det inte ihop med att han hävdar att det gått mindre än en minut från att de skrev vad hon skulle fråga till att de fick svar. Så att det skulle vara iscensätta är det inga tvivel kring.

Att den videon ens hamnat i Anjos händer tyder på att avsikten var att publicera och outa barnet. Det är sjukt.
Det är det här jag inte gillar med den här soppan, att det är ett barn som gång på gång ska användas och när ingen verkar ha haft henne om prio. Riktigt sorgligt.
Senast redigerad av VilaVila 2024-01-07 kl. 14:13. Anledning: Korrigering
Citera
2024-01-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
På juldagen?

Det var då Chloe hade berättat att Linnea slogs första gången tydligen ju.
Men svarade på en annan kommentar bara
Citera
2024-01-07, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Linnea fick han häktad för misshandeln.
Julia satsar på att få han dömd för förtal.

Två sidor av samma mynt.
Chrippa kan nog knappast bli dömd för förtal, han sitter ju inspärrad.

Men jag förstår ironin i det hela.
Citera
2024-01-07, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Att den videon ens hamnaden i Anjos händer tyder på att avsikten var att publicera och outa barnet. Det är sjukt.
Det är det här jag inte gillar med den här soppan, att det är ett barn som gång på gång ska användas.

Jag är mycket förundrad över att ingen ingripit för barnets skull mycket tidigare.

Ja de hade ju sin konversation så och det var ju de (anjo och någon mer tror jag för har för mig att han använde sig av vi eller oss) som skrev och sa vad Julia skulle fråga och så svarade ju Julia med video på det. Så det är klart att det var gjort för att publiceras och bli material.
Sen hade de nog inte räknat med motståndet att använda barnet i videon från så många bara, de hade ju ursprungstänket att det var okej enligt dem eftersom det faktiskt publicerades från första början.
Citera
2024-01-07, 14:14
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Den som vill slösa på pengar kan kanske få lite 400Ben-info här
https://www.krimfup.se/search/tomas-christofer-berg

Jag köper den om ingen annan gör det.

Vem delar den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera