Citat:
Så han påstår att han inte fått en förfrågan att medverka, vilket uttalat kommer från en psyksjuk person...och han har ett mejl som visar att han har tackat nej?
Hör du inte hur du själv låter?
Vad skulle det bevisa menar du, jag litar inte på någonting som den människan säger och jag har aldrig haft Twitter och kommer aldrig skaffa det heller så så länge du inte länkar något som tydligt styrker ALLT han säger så tror jag att han och du snackar skit.
Jag tror att det har gått till såhär:
1. Han har fått förfrågan att medverka, han har sagt nej och bett dem att inte inkludera honom i dokumentären.
2. Med tanke på att han är en av grundmedlemmarna i Killinggänget så går det inte att sudda ut honom totalt ur dokumentären men de har ändå försökt att lyssna på hans önskan så de har ändå bara nämnt honom lite smått.
3. Jonas Inde har blivit sur, börjat raljera på Twitter som alla störda människor gör och börjat hitta på massa skit för att kunna trycka ner sina före detta kollegor i skiten, för att han är störd i huvudet
Hör du inte hur du själv låter?
Vad skulle det bevisa menar du, jag litar inte på någonting som den människan säger och jag har aldrig haft Twitter och kommer aldrig skaffa det heller så så länge du inte länkar något som tydligt styrker ALLT han säger så tror jag att han och du snackar skit.
Jag tror att det har gått till såhär:
1. Han har fått förfrågan att medverka, han har sagt nej och bett dem att inte inkludera honom i dokumentären.
2. Med tanke på att han är en av grundmedlemmarna i Killinggänget så går det inte att sudda ut honom totalt ur dokumentären men de har ändå försökt att lyssna på hans önskan så de har ändå bara nämnt honom lite smått.
3. Jonas Inde har blivit sur, börjat raljera på Twitter som alla störda människor gör och börjat hitta på massa skit för att kunna trycka ner sina före detta kollegor i skiten, för att han är störd i huvudet

Att han först är så säker på att han inte fått något mejl att han skäller ut produktionen efter noter för det, men sedan hittar mejlet där han säger "Nej tack, i så fall får ni göra filmen utan mig" och i samma inlägg skäller ut dem för att de spelade in dokumentären ändå? Det bevisar både att han har någon psykisk åkomma, och att mejlet är äkta. Han kunde ha fortsatt hålla tyst om mejlet och fått skälla vidare på dem från sin moraliska fasad. Nu ser han istället vansinnig ut som är sur för att de gjorde precis som han sa. Men han har ju fortfarande rätt att vara arg för att de inte gjorde som han ville
Du behöver inte "skaffa twitter" för att läsa hans inlägg. Det funkar säkert skitbra när du gnälltjatar på dina skötare att mata dig med vällingen fast den står mitt framför näsan på dig, men jag tänker inte skicka en länk som postats flera gånger i tråden redan. Men fortsätt för all del att tro att du har vunnit Internet idag
Med det sagt, så är nog din analys av händelseförloppet rätt nära sanningen