2024-01-07, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
jag har nog aldrig skrattat så ofta som nu sen Chrille meddelade att trolljägarjakten efter flashbackare hade börjat.. och instant karma hände. Han förtalade sig själv genom att visa hur lite lagar betyder för han.

Ett skratt förlänger livet

Komiskt guld är vad gudarna bjuder på i dessa dagar av förändringar.

Enig. Humoristiskt vilken svängning vissa användare här tagit.... allt han gjort innan är helt glömt.
Citera
2024-01-07, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Känner du henne eller är det rykten, hörsägen, sms och sådant som sprids av vänner och släkt till Chrippa?

Har man någon som helst intuition så behöver man inte se mer än ett Youtubeklipp på de två tillsammans för att se att det är något som står fel i hos bruden.

Att ett ex kommer ut och säger att han aldrig har slagit henne i deras 7 åriga förhållande är också ganska talande.
Citera
2024-01-07, 10:27
Medlem
Jag hoppas verkligen Chrippa gör sin första intervju sen hos Deniz Rage 😁

Anjo får ta Linneas.
Citera
2024-01-07, 10:28
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuudVanNistelrooy
Enig. Humoristiskt vilken svängning vissa användare här tagit.... allt han gjort innan är helt glömt.

Ja fyfan vilken hjälte som dom har förlorat. Visst är Chrille redan dömd för misshandel tidigare i livet?

Chrilles huvud är så stort att jag tänker på när Joey Diaz rantade om Brock Lesnars stora huvud som är bieffekt av steroider: https://youtu.be/oIc9h6SmgiM?feature=shared

Chrille tar också skiit som gjorde att skallen svällde upp och kuken krömp.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-07 kl. 10:31.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag hoppas verkligen Chrippa gör sin första intervju sen hos Deniz Rage 😁

Anjo får ta Linneas.

Emelie Bumbi får ta Julias
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilosofensMamma
Har man någon som helst intuition så behöver man inte se mer än ett Youtubeklipp på de två tillsammans för att se att det är något som står fel i hos bruden.

Att ett ex kommer ut och säger att han aldrig har slagit henne i deras 7 åriga förhållande är också ganska talande.

Likväl som ex till henne vittnar om helt sjuka saker.
Citera
2024-01-07, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ja fyfan vilken hjälte som dom har förlorat. Visst är Chrille redan dömd för misshandel tidigare i livet?

Chrilles huvud är så stort att jag tänker på när Joey Diaz rantade om Brock Lesnars stora huvud som är bieffekt av steroider: https://youtu.be/oIc9h6SmgiM?feature=shared

Tyckte att det var någon som skrev det tidigare.
Så killen har boxat på andra om det finns en dom dvs
Citera
2024-01-07, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilosofensMamma

Ja det låter sunt att basera det utifrån det. Jag baserar utifrån fakta och konkreta bevis. Har inte sett mer än lösryckta sms-konversationer privat och hörsägen, rykten och annat löst hängande bevis. Jag säger inte att Linnea är helt oskyldig men göra diagnoser, det får expertis göra.
Citera
2024-01-07, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Hoppas de ställer upp då som vittnen om det nu leder till åtal, och inte bara sprider på nätet.
Citera
2024-01-07, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Är det någon av alla Chrippa-älskare som härjar här nu som brytt sig och kontaktat/varnat honom då om att han träffat en fullblodspsykopat??
Vore det inte rätt sjysst av exen som nu upplevt detta en gång att kanske dra iväg ett dm?
Har hon någon gång gjort slag i saken om allt hon hotat om?
De exen som lyckats fly från henne har de lämnat och sen har det varit frid och fröjd igen eller har hon jagat efter dem?
Citera
2024-01-07, 10:34
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Tyckte att det var någon som skrev det tidigare.
Så killen har boxat på andra om det finns en dom dvs

När Chrille gjorde video om slagsmål i hans ungdom så visste jag att han tycker att det är häftigt med misshandel.. ännu.

Hade gärna läst den domen jag med.
Citera
2024-01-07, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Känner du henne eller är det rykten, hörsägen, sms och sådant som sprids av vänner och släkt till Chrippa?
Då det blev officiellt vem Chrippa kärat ner sig i, exploderade denna tråd.
Hon har/hade öppna sociala medier och hennes intentioner var uppenbara.
Det gick att hitta otroligt mycket om hennes tidigare liv, genom vanliga säkvägar, för att kunna bekräfta att det Chrippa påstod inte stämde och att bruden inte var ute efter honom.
Det ses tydligt i vloggar och på bilder hur Linnea nästan äcklas av Chrippa, drar sig undan, lite som att hon kysser en padda och inte grodan som blir en prins.
Tragiskt att Chrippa nappade på betet, hon var ihärdig måste jag ändå säga, lille Linnea Heard...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in