2024-01-07, 04:08
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det finns ingen anledning att prata om grov misshandel och skador då han är häktad av normalgrad.

Vart står det?
Citera
2024-01-07, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag har ju redan sagt att vi släpper det och låter FUPen bevisa vem som hade rätt.
Men hans besatthet av mig börjar bli löjlig.

Men varför pratar du om skador måste finns på Linnea då det är en fortsättning vid grov misshandel häktning när han inte är häktad för grov??

Svara eller erkänn.
Citera
2024-01-07, 04:13
Medlem
Nu har det gått en del dagar där Chrippa suttit häktad och på Flashback läcks alltid något oavsett vilket fall det än gäller, men där finns överhuvudtaget ingeting på Linnea som talar till hennes fördel eller som tyder på att hon har blivit utsatt för våld . Skriker falsk beskyllning långa vägar.
Citera
2024-01-07, 04:17
Medlem
Linnea har inte 2 tänder utslagna som visa påstår.
Citera
2024-01-07, 04:20
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Men varför pratar du om skador måste finns på Linnea då det är en fortsättning vid grov misshandel häktning när han inte är häktad för grov??

Svara eller erkän.
Detta är mitt sista svar till dig.

Det kan inte stå GROV misshandeln på första sidan i häktningsprotokollet om det inte fanns skador.
För att det ska vara GROV misshandel MÅSTE det finnas skador.

Om sedan tingsrätten bedömde att det handlade om misshandel av normalgraden och inte grov (så som du påstår) så gör inte det att skadorna magiskt försvinner! Skadorna finns kvar!
Man kan ha skador även vid misshandel av normalgraden!

Hoppas du fattar nu, jag kan inte göra det tydligare...
Jag tror fortfarande det rör sig om grov misshandel eftersom det är vad som står på första sidan, jag har fattat att du och flera andra tror att tingsrätten ändrade det till misshandel av normalgraden. Jag skiter i var ni tror.
Vi har diskuterat detta tillräckligt nu, nu släpper vi det, alla får tro vad dem vill.
Och sedan får FUPen eller nya häktningsprotokollet bevisa vem som har rätt.
Citera
2024-01-07, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Detta är mitt sista svar till dig.

Det kan inte stå GROV misshandeln på första sidan i häktningsprotokollet om det inte fanns skador.
För att det ska vara GROV misshandel MÅSTE det finnas skador.

Om sedan tingsrätten bedömde att det handlade om misshandel av normalgraden och inte grov (så som du påstår) så gör inte det att skadorna magiskt försvinner! Skadorna finns kvar!
Man kan ha skador även vid misshandel av normalgraden!

Hoppas du fattar nu, jag kan inte göra det tydligare...
Jag tror fortfarande det rör sig om grov misshandel eftersom det är vad som står på första sidan, jag har fattat att du och flera andra tror att tingsrätten ändrade det till misshandel av normalgraden. Jag skiter i var ni tror.
Vi har diskuterat detta tillräckligt nu, nu släpper vi det, alla får tro vad dem vill.
Och sedan får FUPen eller nya häktningsprotokollet bevisa vem som har rätt.

1. Linnea har skador.

2. Vi ringer måndag 🙂
Citera
2024-01-07, 04:23
Medlem
Citat:
1. Linnea har skador.

2. Vi ringer måndag 🙂

Har stackaren munsår?
Citera
2024-01-07, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
GROV din looser eller är du bara väldigt närsynt?

Åklagaren yrkade på grov ja men fick inte igenom det.

Kommer ringa på måndag 🙂
Citera
2024-01-07, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Har stackaren munsår?

Skadorna är lite på den nivån faktiskt 😄😄
Citera
2024-01-07, 04:31
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Åklagaren yrkade på grov ja men fick inte igenom det.

Kommer ringa på måndag 🙂

Tidigare postat inlägg eftersom du tydligen inte förstår vad jag skriver...

Mycket förenklat:

Åklagaren framställe till rätten att Chrippa ska häktas för grov misshandel.

Häkrningsförhandling sker.

Protokollföraren skriver vad som sägs i rätten och kan tas del av i häktningsprotokollet.

På första sidan av häktningsprotokollet anges grund för häktning under punkt "saken" .

Saken är alltså grov misshandel som Chrippa är häktad för.

Första sidan av protokollet anger alltså exakt vad rätten beslutat - inte vad åklagaren anfört.

Kolla in protokollet igen:
https://gofile.io/d/Gi5xpg
Citera
2024-01-07, 04:33
Medlem
Citat:
Skadorna är lite på den nivån faktiskt 😄😄

Och sen flatlöss på det med är en dödlig cocktail 😂😂.

Har du sett denna btw? Hälsar hen ALL lycka med att slå Jacke 😅, kollat igenom sittkissarens videos nu och jäklar vad det pendlar nu hardcore Linnea och ska slå Jacke:

https://youtu.be/SEkc76_-nqQ?si=oWfCmpSORMKSiCKN
Citera
2024-01-07, 04:33
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo är en flying monkey.

Narcissisten vill vara en fantastisk och beundrandsvärd person. Lösning på det är att manipulera sin omgivning till att bekräfta deras storhet.

Genom sitt charmerande beteende (som ofta är raka motsatsen till deras verkliga personlighet) lyckas narcissisten ofta bygga upp ett nätverk runt sig som kallas för “flying monkeys.” narcissistens trygghets system består av ett nätverks med flying monkeys som ofta tar dennes parti om den anklagas för maktmissbruk

Flying monkeys är lojala, plikttrogna och överger inte narcissisten i första taget. Banden mellan dem är helt enkelt mycket starkt och både psykopater och sociopater har också sina flying monkeys.

Wow! Bra inlägg . Jag måste läsa mer om det.

När Chrille och Jockiboi såg en flygande apa i varandra så blev dom bästisar for life.

Vägen dit var inte rak då dom förtalade varandra först när Jockiboi startade drev mot Chrille som vägrade sluta förstöra jockes liv genom att snorta kokain med Grannen Alex utan att Jockiboi fick smaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in