2024-01-07, 02:13
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han är ju ganska bra på att prata, så han sitter säkert där och pratar med sig själv, håller upp en toarulle eller något och låtsas det är en kamera typ.
Men nej, att sitta inlåst 23 timmar per dygn måste vara hemskt.
Haha, garva fan läppen av mig!

Tyckte Julia var jättesöt i Anjos video, förstår att Chrippa längtar efter henne med tanke på vad han verkar ha gått igenom under tiden med Linnea.
Citera
2024-01-07, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

Tyckte Julia var jättesöt i Anjos video, förstår att Chrippa längtar efter henne med tanke på vad han verkar ha gått igenom under tiden med Linnea.

Håller med och hon såg så glad ut när dom pratade om att dom ska hitta tillbaka till varandra!
Citera
2024-01-07, 02:18
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Han är ju ganska bra på att prata, så han sitter säkert där och pratar med sig själv, håller upp en toarulle eller något och låtsas det är en kamera typ.
HEY YO WHATS POPPING BROTHERS N SISTERS

Cellkamraten bredvid:

Men för i helvete Chrippa, för 12e gången idag sluta skrika i cellen vi hör allt
Citera
2024-01-07, 02:18
Medlem
Citat:

Verkar som man stimulerar dom lite iaf. Skönt att höra!

https://www.kriminalvarden.se/for-familj-och-vanner/en-dag-pa-haktet/
Citera
2024-01-07, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
HEY YO WHATS POPPING BROTHERS N SISTERS

Cellkamraten bredvid:

Men för i helvete Chrippa, för 12e gången idag sluta skrika i cellen vi hör allt

Kul faktiskt 🙂
Citera
2024-01-07, 02:21
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ni vågar inte ser jag 🙂

Vi kmr iaf flera stycken ringa och jag iaf lägger upp ljudfil.
Det handlar inte om att våga - det handla om att använda sitt sunda förnuft och inte ta upp tid i onödan för människor som arbetar.

Vad skulle en ljudfil säga? Ingenting.
Du och en kompis kan utan problem skapa ett samtal till vilken myndighet som helst. Det är bara att leka och fejka.

Dokumentet finns utlagt i tråden - det finns inga skäl till tramsande.
Citera
2024-01-07, 02:23
Medlem
Herregud, tjafsar ni än om det där fortfarande...?! Det står ju svart på vitt vad beslutet blev i häktningsprotokollet.

Åklagaren menade inför rätten att Skabbe skulle häktas för grov misshandel, men rätten ansåg tyvärr att bara rörde sig om misshandel. Det framgår även av dagboksbladet.

Brottsrubriceringen kan förstås komma att ändras/nya misstankar tillkomma/avskrivas.
Citera
2024-01-07, 02:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

Jag önskar dom all lycka.

Men varför ska det basuneras ut av Anjo?
Han utnyttjar henne när hon är i en utsatt sårbar situation, har befunnit sig i helvetet och detta hör inte hemma på youtube.
Citera
2024-01-07, 02:45
Medlem
Såg precis Liam M senaste video om hela grejen som utspelar sig och måste säga att den var jäkligt bra. Hoppas att han kan växa mer för han gör bra videos! Inget onödigt blaj.

https://www.youtube.com/watch?v=EwovEcA6htE
Citera
2024-01-07, 02:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag önskar dom all lycka.

Men varför ska det basuneras ut av Anjo?
Han utnyttjar henne när hon är i en utsatt sårbar situation, har befunnit sig i helvetet och detta hör inte hemma på youtube.
Ja, Anjo bara utnyttjar hela denna situation för pengar.
Julia borde vara tyst och låta polisen och domstolen sköta detta, och fokusera på sig själv och lilla C.
Lilla C behöver inte en pappa i häktet och en mamma som riskera att bli dömd för förtal.
Citera
2024-01-07, 03:20
Medlem
pukkas avatar
Efter att ha läst alla konversationer mellan henne och Chrippa så skulle jag inte alls vara förvånad om hon skadat sig själv för att få det att se ut som att han gjort det.
Citera
2024-01-07, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Såg precis Liam M senaste video om hela grejen som utspelar sig och måste säga att den var jäkligt bra. Hoppas att han kan växa mer för han gör bra videos! Inget onödigt blaj.

https://www.youtube.com/watch?v=EwovEcA6htE

Riktigt bra ja 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in