2024-01-07, 00:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Säkert påhittat förmodligen? Köpta av Jocke? Vad smutsig hon är Linnea.

https://postimg.cc/gallery/4hVRpkw
Och ingen av dessa kommer vara beredda att vittna i domstol, undra varför
#mened
Citera
2024-01-07, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo, men kommer han sitta häktad till åtal väcks och sen släppas, eller kommer han sitta häktad, åtal väcks = vi får FUPen, och sen kommer han fortsätta sitta häktad?

Näe han kan släppas innan åtal väcks beroende på hur utredningen går. Det är en fråga man tar ställning till vid varje häktningsförhandling. Handlar mycket om huruvida man kan röja undan bevis, göra mer skada etc

Men FUP kommer när utredningen är klar och de väcker åtal. Det brukar ta ett tag
Citera
2024-01-07, 00:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Näe han kan släppas innan åtal väcks beroende på hur utredningen går. Det är en fråga man tar ställning till vid varje häktningsförhandling. Handlar mycket om huruvida man kan röja undan bevis, göra mer skada etc

Men FUP kommer när utredningen är klar och de väcker åtal. Det brukar ta ett tag
Jag vet att han kan släppas innan åtal.
Men kommentaren jag svarade på pratade om att han troligen skulle sitta häktad till mars.
Så då undrade jag om han skulle sitta häktad fram tills åtal och sen släppas = vi skulle då få FUPen i mars.
Eller om han skulle sitta häktad, åtalas innan mars, och sen fortsatt häktad, så vi kunde få FUPen även om han skulle sitta i häktet länge.

FUPen är troligen det enda som kan tysta förtals gänget just nu, och stoppa deras försök att förstöra Linneas liv.
Citera
2024-01-07, 00:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Hon bor inte i den lägenheten.

Jag skrev inte att hon bor där. Hon är folkbokförd där
Citera
2024-01-07, 00:36
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ordnar det något kul😁

Citera
2024-01-07, 00:36
Avslutad
Citat:
Jag vet att han kan släppas innan åtal.
Men kommentaren jag svarade på pratade om att han troligen skulle sitta häktad till mars.
Så då undrade jag om han skulle sitta häktad fram tills åtal och sen släppas = vi skulle då få FUPen i mars.
Eller om han skulle sitta häktad, åtalas innan mars, och sen fortsatt häktad, så vi kunde få FUPen även om han skulle sitta i häktet länge.

FUPen är troligen det enda som kan tysta förtals gänget just nu, och stoppa deras försök att förstöra Linneas liv.
Vad den skribenten fick mars ifrån kan man ju undra.
Inte ens polisen själva kan svara på hur lång tid det här kommer att ta i dagsläget.
Citera
2024-01-07, 00:37
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vilken ordning:
Chrippa ❤️ Flashback
Eller
Flashback ❤️ Chrippa

Chrippa ❤️ Flashback

Citera
2024-01-07, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Säkert påhittat förmodligen? Köpta av Jocke? Vad smutsig hon är Linnea.

https://postimg.cc/gallery/4hVRpkw

En arbetsgivare som låter en anställd vara kvar efter att ha matat slag mot en kollega?? Knappast med svenskt kontor.
Citera
2024-01-07, 00:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vad den skribenten fick mars ifrån kan man ju undra.
Inte ens polisen själva kan svara på hur lång tid det här kommer att ta i dagsläget.
Mars var en gissning. Och min fråga var om vi kunde få FUPen innan det eller ej. Vilket personen redan svarat mig om
Citera
2024-01-07, 00:43
Medlem
Citat:
Och ingen av dessa kommer vara beredda att vittna i domstol, undra varför
#mened

Vem är det som har maskat dessa? Han Emil som ville vara utanför och anonym känns ju rätt lätt att identifiera om man känner Linnea (och han existerar). Sjysst ju 😁
Sen en följdfråga på detta; här verkar det ju som att dessa grabbar lyckats "ta sig loss" och sen levt vidare ändå... är det för någon av alla de de fått tag på där hon faktiskt gjort slag av något av alla hot hon påstås kunna utdela eller fortsatt något mot den efter att de lämnat?
Senast redigerad av Noclue90 2024-01-07 kl. 00:46.
Citera
2024-01-07, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Vem är det som har maskat dessa? Han Emil som ville vara utanför och anonym känns ju rätt lätt att identifiera om man känner Linnea (och han existerar). Sjysst ju 😁
Sen en följdfråga på detta; här verkar det ju som att dessa grabbar lyckats "ta sig loss" och sen levt vidare ändå... är det för någon av alla de de fått tag på där hon faktiskt gjort slag det något hot eller fortsatt något efter att de lämnat?

Det är väl andra gången han blir uthängd med bild/namn.
Anjo började och redigerade videon sen efter att det upptäcktes, och nu denna stolle.
Stackars kille som hängs ut mot sin vilja dubbelt upp.
Citera
2024-01-07, 00:47
Medlem
Det här drevet har gått alldeles för långt, blivit lekstuga kring hela rättegången. Antagligen inte ens till chrippas fördel, vi närmar oss sandlådenivå hos dessa ”kreatörer”. Lik ryska posten verkar folk ha glömt varför MGM är häktad. De får chrippa att framstå som vår tids Nelson Mandela.
Senast redigerad av TjackOchLov 2024-01-07 kl. 00:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in