2024-01-06, 16:24
Medlem
Så här går det till, de går in på en dating sida för vuxna där skriver dom till olika men. Ger oattraktiva men som normalt sett inte skulle ha chansen på någon kvinna oavsett ålder en chans. De snackar ju dagar, veckor. De ger den desperata oattraktiva mannen hopp om att en ung söt 19 åring vill träffas. Sedan dagen innan det är dags för träff, kommer det fram att jag är bara 14. Är det okej om vi träffas ändå?

En man som är desperat och inte har fått ligga på flera år och har gått i flera veckor och varit förväntansfull löper större risk att säga ja till detta erbjudandet även om det är olagligt samtidigt omoraliskt.En attraktiv man oavsett ålder hade sagt nej direkt då han vet att han har tillgång till vackra kvinnor hela tiden. Han behöver inte riskera att bryta mot lagen och att bli exponerad. Medan de här männen som har hängts ut.. Tycker att det är värt att riskera ifall att de skulle lyckas.
Citera
2024-01-06, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Låter nästan som att du har bytt sida? Stämmer det?

Icke men har börjat se ett mönster i Dumpens öppningsfraser i chatten. I andra inlägget får den vanligtvis nobbade gäddan reda på att det är en fjortis men att hen gärna knullar äldre alt. annat lägligt svar. Det känns inte som en helt ärlig metod.

Lyssnade även på debatten när Dumpen gästade Publicistklubben och det blev skämskudde i slutet när Dumpens siffror synades. Debatten handlar om pedofili och Sara påstod att 20% av Sveriges barn har blivit utsatta enligt en studie.
Då blir det väldigt fel om man utelämnar att enligt samma studie så är 80% av förövarna jämnåriga pojkar och inte vuxna som Dumpen ger sken av. Lite upprepning men man undrar vad Dumpen håller på med. Bäst att googla när Dumpen kommer med egen fakta.
Citera
2024-01-06, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Icke men har börjat se ett mönster i Dumpens öppningsfraser i chatten. I andra inlägget får den vanligtvis nobbade gäddan reda på att det är en fjortis men att hen gärna knullar äldre alt. annat lägligt svar. Det känns inte som en helt ärlig metod.

Lyssnade även på debatten när Dumpen gästade Publicistklubben och det blev skämskudde i slutet när Dumpens siffror synades. Debatten handlar om pedofili och Sara påstod att 20% av Sveriges barn har blivit utsatta enligt en studie.
Då blir det väldigt fel om man utelämnar att enligt samma studie så är 80% av förövarna jämnåriga pojkar och inte vuxna som Dumpen ger sken av. Lite upprepning men man undrar vad Dumpen håller på med. Bäst att googla när Dumpen kommer med egen fakta.

Som jag har sagt väldigt länge dumpen är fel väg att gå.
Citera
2024-01-06, 17:48
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
En man som är desperat och inte har fått ligga på flera år och har gått i flera veckor och varit förväntansfull löper större risk att säga ja till detta erbjudandet även om det är olagligt samtidigt omoraliskt.En attraktiv man oavsett ålder hade sagt nej direkt då han vet att han har tillgång till vackra kvinnor hela tiden. Han behöver inte riskera att bryta mot lagen och att bli exponerad. Medan de här männen som har hängts ut.. Tycker att det är värt att riskera ifall att de skulle lyckas.

Utifrån vad jag kunnat se så är dom flesta män som åker dit redan i en relation så det där håller inte

Och du menar att jag som inte vart i en relation på snart 10 år skulle tacka ja till en liten flicka?
En man som har svårt att få till det får väll söka hjälp för sina problem och inte leta efter barn
Citera
2024-01-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Tackar för återblicken!

Morgongäddan var ovanligt enkelspårig i chatten, det var kuk, runka, pulla osv i varenda meddelande.
Tidigare fanns en video på honom där han sitter och tokrunkar iförd en tröja med texten "Good Times" på, för att sedan ljudligt stönande lägga satsen i en kökshandduk.

De nämner i Antipedofilpodden med början vid 1:40 att han är dömd för sexuellt ofredande av 11-åring, som han följt på Instagram och skickat kukbilder till. Vi får även veta att han hade samhällstjänst och jobbade i en secondhandbutik någon dag i veckan, vilket han mörkat för sin arbetsgivare (restaurangen).

Kinky Brian får vänta en dag till på sitt jubileum om jag räknar rätt. Jag har redan skrivit så mycket om denne filur så om någon annan vill knåpa ihop en återblick så gör gärna det. Annars kan jag klippa och klistra bland mina gamla inlägg till Kinky Brians tveksamma ära.

Brian och Morran:
https://postimg.cc/WdGfRkPQ

Medan vi väntar på Kinky B kan vi minnas cykelpeddot från Gävle, som dök upp för ett år sedan.

29 januari, 2022
Vem är den cyklande Gävle-pedofilen?
https://dumpen.se/2022/01/29/vem-ar-den-cyklande-gavle-pedofilen/

Vi får en konfrontation av det ovanligare slaget. Gäddan försöker cykla ifrån Sara och Patrik, de åker efter i bilen och skämtar om att köra över honom. Plötsligt tappar han bakhjulet, så han överger cykeln och älgar iväg längs järnvägsspåret.

På vissa av bilderna i chatten bär han (som så många andra pedofiler) varselkläder.

Mindre mysigt citat från chatten:
"Har du träffat någon tidigare som fått knulla er båda och sprutat din 7 åriga dotters fitta full?"

Så vem är då det cyklande peddot?
Förnamn 1: Samma som spionen Bergling.
Förnamn 2: Samma som komikern Dorsin som medverkat i bl.a. Grotesco.
Efternamn: Samma som Bamses farmors katt.
Född samma år som Palme mördades.
Han hade tidigare två efternamn, men FRESTELSEN blev väl för stor att byta till det nuvarande...

Denna video finns kvar på Dumpen, gäller att se chattloggarna, och där står det något i stil med [quote] https://dumpen.se/video. Bara och kopiera https länken och njuta. ”Åhhh jag vill knulla, åh jag är så kåt, åh va fitta nu”
Citera
2024-01-06, 23:33
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Jo, när han ständigt säger "varför träffar du inte någon i din egen ålder?" så blir dubbelmoralen väldigt tydlig.

Det kan jag hålla med om.
Citera
2024-01-06, 23:37
Medlem
Storanglarens avatar
Gör ändå inte dumpen ändå en välgärning när de tar kontakt med arbetsgivare och som gör att gäddorna får lämna sina jobb?
Ett mycket hårdare straff vore ju om gäddorna fick stanna kvar och "alla" på deras jobb visste att de jobbar med någon som hellre knullar ett barn än en vuxen. Det hade nog blivit ännu mer tufft för gäddan att bli utfryst av alla och kanske hamnat i handgemäng med kollegor som vill spöa upp gäddan.
Citera
2024-01-07, 01:19
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Beror väll hur det görs
Kollar du Partillelärarens chattlogg som oftast brukar refereras till så uttryckte han sig väldigt grovt mot barnet på ett sätt som en lärare inte bör prata till ett barn

Han pratade om olika sexställningar som han gillar, han sa att han gärna ville träffa barnet men att det enda som hindrade han var att det är olagligt
Nej, han sa att han blev nervös på frågan att träffa denne, just för att han inte ville träffa denne. Någon del inom honom kanske ville ty det är inte så stor skillnad på 14 och den 27 åring som han valde, men han ville inte träffa 14 åringen, då hade han gjort det. Han raggade inte på 14 åringar utan stötte på en av slump, eller rättare sagt på grund av Dumpen.

Då fiskaren berättade vad den fiktiva 14 åringen gillade, svarade han "då har du gjort det", (för annars kan han inte veta). Då nämnde han att han också gillar det, det var allt. Allt.
Citera
2024-01-07, 01:41
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Förhoppningsvis så blir det förbjudet för alla att exponera privatpersoner i framtiden.
Det är en förmån som media har att kunna beskriva de problem som finns i samhället, det är viktigt, i allt för många länder finns inte den möjligheten.

Men man kan se det som ett missbruk av den friheten det som Dumpen gör, det kan innebära inskränkningar. Någon rimlighet och ranson måste finnas i lagarna, och det finns det inte då vissa får förtala medan andra i samhället inte får det. En ojämlik som är farlig, ger vissa en sorts makt som andra inte har. Och när det sedan kommer att gälla något som är mer alldagligt än detta känsliga ämne, då är det illa. (Makten jag talar om är att Patrik tog en till tinget för förtal, medan dem han förtalar knappast kan detta).
Citera
2024-01-07, 02:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Gör ändå inte dumpen ändå en välgärning när de tar kontakt med arbetsgivare och som gör att gäddorna får lämna sina jobb?
Ett mycket hårdare straff vore ju om gäddorna fick stanna kvar och "alla" på deras jobb visste att de jobbar med någon som hellre knullar ett barn än en vuxen. Det hade nog blivit ännu mer tufft för gäddan att bli utfryst av alla och kanske hamnat i handgemäng med kollegor som vill spöa upp gäddan.
Är nog lättare att jobba med denne, än vad det är för en maka. Är ju så att en pedofil inte ÄR en, utan drabbats av pedofili. Denne har andra egenskaper som inte är förhatliga som kan göra det görligt.
Citera
2024-01-07, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Det kan jag hålla med om.

Jaså du gör det alltså fru Lessler? Ingen Mumerick?

Dumpen och Janne Josefsson drabbade samman hos Publicistklubben. Är det inte dags för rond 2 snart? Jävlar vad Janne sopade banan med Patrik och Sara. Jag gillar ju Sara men fan vad pinsamt

Janne, världens bästa journalist: "Ni är fan inte journalister, det kan jag tala om för er!" - går det ens att sammanfatta Dumpen kortare och bättre än så?

Pressetiken Dumpen Publicistklubben google.
Citera
2024-01-07, 02:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jaså du gör det alltså fru Lessler? Ingen Mumerick?

Dumpen och Janne Josefsson drabbade samman hos Publicistklubben. Är det inte dags för rond 2 snart? Jävlar vad Janne sopade banan med Patrik och Sara. Jag gillar ju Sara men fan vad pinsamt

Janne, världens bästa journalist: "Ni är fan inte journalister, det kan jag tala om för er!" - går det ens att sammanfatta Dumpen kortare och bättre än så?

Pressetiken Dumpen Publicistklubben google.
Fast ingen diskussion, utan mest motfrågor, det är män som våldtar barn, som svar på i stort allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in