2024-01-06, 22:28
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betzyy
Jag har en traumatisk uppväxt och jag tror det har med den att göra.

Jag beklagar.

Känner du att du erhållit bra och rätt hjälp?

Du nämner trauma som orsak vilket också kan orsaka C-PTSD. En tanke bara och värt att ha i åtanke om du upplever att dur i behov av mer hjälp.
Citera
2024-01-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Så dom där "bevisen" har ingen betydelse och att hon skriver att hon ska se till att dom förlorar vårdnaden är väl inte så konstigt heller, för med tanke på hur julia använder en 3åring som vapen för att förtala, så bara gud vet vad med hon gjort mot stackars barnet och antagligen vet Linnea en del, för varför skulle hon annars hota med det.

Om jag säger till dig nu att jag ska anmäla dig för att runkat utanför dagis, då skulle du strunta i det efterssom du vet att det inte är sant, men deras panik talar för att dom är rädda för vad Linnea vet och har mot dom.

Jag har tyckt att det varit bra av henne att ha varit tyst såhär länge men nu när hon redan är dömd av majoriteten av alla som tagit del av den här cirkusen och inte direkt har något att förlora längre (för de som kommer tycka illa om henne gör isf redan det) så hade det varit rätt befriande och inte mindre än rätt, med tanke på vad bajsmackor hon fått käka nu, om hon faktiskt börjar prata och avslöja grej på grej bara för att nu svara emot...😌
Citera
2024-01-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det var ju dock Linnea som lämnade Chrippa.

Nej. Linnea har hotat med att ”lämna” Chrippa femhundra gånger, men den här gången var det chrippa som äntligen tog steget till ett fullt avslut med Linnea.
Hon gick väl bananz när den verklighetsinsikten slog henne och raderade hans youtubekanal etc.
Citera
2024-01-06, 22:30
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Vilket luder hon är med att gå efter män i relation (hände ju Chrippa)

https://i.postimg.cc/tgYkxL2B/9-AC2-C287-C800-4869-96-F4-0-CE12-C29475-D.png

Räcker man visslar så ryker trosorna av på henne.

Hade varit kul att se vad chrippa skrev till henne medans hon var ett barn fortfarande,
En MAN i relation ska inte ens tänka på andra och speciellt inte när dom fortfarande är barn!
Senast redigerad av Lassemannen33 2024-01-06 kl. 22:34.
Citera
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Julia påstår att hon i förhör fått en fråga om hon har blivit illa behandlad i sitt tidigare förhållande (alltså av Chrippa) och på detta har hon svarat ja. Uppgiften om att hon blivit illa behandlad ska ha kommit från Henke och Julia har varit rädd för honom och därför svarat ja på frågan. Enligt Julia har hon inte uppgett något annat dåligt angående Chrippa i förhör.

Aha, då förstår jag!

Det rörde ett annat case.

Lätt att gå vilse här i tråden och inte hänga med i allt.

*skratt,*
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Nej. Linnea har hotat med att ”lämna” Chrippa femhundra gånger, men den här gången var det chrippa som äntligen tog steget till ett fullt avslut med Linnea.
Hon gick väl bananz när den verklighetsinsikten slog henne och raderade hans youtubekanal etc.

Exakt så jag tolkade det också på Linneas egna sms till Chrippa att han lämnade henne och flyttade.
Citera
2024-01-06, 22:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolong
Håller helt med dig. De är två trasiga individer som bör ta tag i sina liv på egen hand innan de ens tänker tanken att gå ihop. Det är som att de ser varandra som räddningen i denna märkliga situation. Visst de har ett barn ihop men stackarn, vad hon fått lida av allt detta..
Lilla C har varit med om på tok för mycket.
Först varit med om att polisen söker igenom ens hem, där dem hittade droger och Chrippa blev dömd för det.
Sen har hon berättat att hon blivit misshandlad och bevittnat våld. (enligt förtals gänget) Och deras första reaktion på det är att hålla ett eget förhör med barnet hemma, och sedan sprida den videon på nätet för att tjäna pengar.
Ingen tanke på att omgående kontakta polisen och anmäla att barnet blivit misshandlad.

Och Chrippa har uppenbarligen vetat om att Linnea är galen, våldsam och farlig (enligt förtals gänget), men trots det lämnar sin dotter ensam med Linnea flera gånger, i flera timmar.
Vilken förälder skyddar inte sitt barn emot en människa man anser är våldsam, farlig och galen?

Stackars barn att leva i detta kaos...
Citera
2024-01-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag har tyckt att det varit bra av henne att ha varit tyst såhär länge men nu när hon redan är dömd av majoriteten av alla som tagit del av den här cirkusen och inte direkt har något att förlora längre (för de som kommer tycka illa om henne gör isf redan det) så hade det varit rätt befriande och inte mindre än rätt, med tanke på vad bajsmackor hon fått käka nu, om hon faktiskt börjar prata och avslöja grej på grej bara för att nu svara emot...😌

Kan man tycka. Problemet är nog att hon inte har något att komma med
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Aha jag hade ingen aning om hur det funkade med barnfridsbrott. Men det är märkligt om det går så fort till barn förhörs och hon ränner runt fritt Linnea nu såfall.
Ja hon nämnde att hennes mamma hade hört det med. Jätte viktigt att detta anmäls.

Ja det ska vara en skyndsam process just för det handlar om barn, och det är därför jag reagerar över att det inte verkar ha gjorts.
För då borde det finnas en häktningsframställan på Linnea redan och det verkar det inte göra...

Men det får man väl se när den anmälan gjordes och vad som händer med det. Där om något kan man åka dit för om det är så att hon bevittnar det här.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hon skrev till C News det 😄

"Bevis" mer.

Suck.. De e väl klart hon säger det. Till honom också usch.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Och deras behov är att leva i en lögn?
Mamman väljer själv vad hon är bekväm med att gå ut med information. Att ha åsikter om det är bara korkat.
Lilltjejen är TRE ÅR och man ANPASSAR givetvis informationen utifrån barnets ålder.

Lilltjejen är för sjutton nästan nykläckt!
Citera
2024-01-06, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Exakt - att polisen begär förhör.

Ganska många kommer bli förhörda- och lagförda, detta är så underhållande🤭🧐
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto