2024-01-06, 14:23
Avstängd
Vi alla vet hur pöbeln resonerar:

När Chrippa är häktad: Dömd!

När Chrippa släpps och Linnea häktas: Våld i nära relation är svårt att bevisa. Linnea är häktad då Jocke kör ett drev och manipulerat bevis. Han har även köpt Åklagaren.
Citera
2024-01-06, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Går igenom Jockes videos med Linnea Heard i .

Hon går inte ur bilen varken vid ankomst till Norrköping och hälsar på ressällskapet eller in på macken. Första man ser av henne är när hon står som en fangirl i Legobutiken och skrattar åt Lionel och Jocke: https://youtu.be/IHF5AoV_JhY?si=tuvkW1Pzl1Erommk
Hennes beteende har skådats från start. Hon låg och surade och maratonglodde på serier under första solsemestern...
Citera
2024-01-06, 14:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Kan det vara Linnea som gett Kronan insyn i svartpengarna från YouTube och de vet omfattningen mer? Samt allt från Memmo?
Med tanke på att hon verkar vara en störd, backstabbing bitch så är det mycket sannolikt att hon sprungit till polisen och golat ner honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det lär det väl vara, då lär det framkomma om det finns någonting annat som framkommit som gör att det finns skäl för fortsatt häktning pga andra brottsrubriceringar.
Blir intressant att följa, jag tror vi kommer se fler åtalspunkter under utredningens gång. Mycket tyder på det
Citera
2024-01-06, 14:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Går igenom Jockes videos med Linnea Heard i .

Hon går inte ur bilen varken vid ankomst till Norrköping och hälsar på ressällskapet eller in på macken. Första man ser av henne är när hon står som en fangirl i Legobutiken och skrattar åt Lionel och Jocke: https://youtu.be/IHF5AoV_JhY?si=tuvkW1Pzl1Erommk

Jag har sedan jag tvärvände i början på veckan kollat ett par vloggar med Jocke som Linnea är med i och jag ser det i ett nytt ljus. Chrippa är nertryckt och hon håller sig utanför gruppen och gillar de inte.
Citera
2024-01-06, 14:26
Avstängd
Jag tror fan Crippa är oskyldig.. Hon har hotat att förstöra hans karriär flera gånger osv… Hon verkar ba psyksikt störd som även gett sig på chloe nån gång med en smäll i pannan, barn ljuger då fan inte!!!!!
Citera
2024-01-06, 14:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/L4FCaoxdqF4?si=99HAtivVBYb5EUia
Här är Rasks syn på Chrippa, iallafall för tre månader sen.

https://youtu.be/6PdJXlEdKCs?si=B7hGO2iUFdhuJAvM
Nu har han tydligen ändrat sig...
Ingen skräll att Rasken börjar simpa, han är förstås otroligt avundsjuk på att Anjo fick följa med till fjällen, jag som slickat Jockes röv i 15 års tid gud så orättvist tänkte han.
Citera
2024-01-06, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vi alla vet hur pöbeln resonerar:

När Chrippa är häktad: Dömd!

När Chrippa släpps och Linnea häktas: Våld i nära relation är svårt att bevisa. Linnea är häktad då Jocke kör ett drev och manipulerat bevis. Han har även köpt Åklagaren.

Jag hade inte kunnat sagt det bättre själv! Exakt så kommer det låta.
Citera
2024-01-06, 14:29
Medlem
jesussugers avatar
Jag nyfiken hur det går med han träning,moch rätt mängd protein varje timme. Han va bitig innan så nu lär han väl ha tappat en del kilo. Skulle gissa att han knappt äter
Citera
2024-01-06, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
En sak som dök upp i min hjärna, kan inte häktningen ha att göra med att man vill hålla honom i förvar så han inte försvårar utredningen medan man utreder honom för skattebrott (osäker på vad brottsrubriceringen heter).

Att inte betala skatt ses inte på med lättja i Sverige. Han har dessutom skrytit om det vilket irriterar många samtidigt som han spelar high roller.

Vilket häkte sitter han på? Vi kanske kan skicka ett brev för att muntra upp honom?

Skabbe sitter med fulla restriktioner, han får inte ta emot brev.
Citera
2024-01-06, 14:32
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Med tanke på att hon verkar vara en störd, backstabbing bitch så är det mycket sannolikt att hon sprungit till polisen och golat ner honom.

Blir intressant att följa, jag tror vi kommer se fler åtalspunkter under utredningens gång. Mycket tyder på det

Ingen vän som velat lugna ner Linnea, Chrippa har inte fått bestämma. Han kanske tyckte att han kunna ta en misshandel för att sen vara fri från Linnea... Sen dök Jockiboi och "vännerna" upp och då blev allt lite värre... ingen har brytt sig om vad Chrippa vill...

Chrippa har nog troligvis mått så mkt piss att han slagit sig fri(moraliskt rätt). Han va berädd på att ta sitt straff för att sen leva fri med Julia o C. Sen triggades Linnea så hon drog fram alla skelett... Tror någon någonting annat?
Citera
2024-01-06, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Jag tror fan Crippa är oskyldig.. Hon har hotat att förstöra hans karriär flera gånger osv… Hon verkar ba psyksikt störd som även gett sig på chloe nån gång med en smäll i pannan, barn ljuger då fan inte!!!!!

Håller med dig och mycket som är besvarat redan likväl sitter Chrippa häktad och Linnea rör sig fritt. Vansinnigt är det.

Polismyndigheten och Åklagarmyndigheten är ett skämt.
Fria Jackie Arklöv och Chrippa!
Citera
2024-01-06, 14:33
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ingen skräll att Rasken börjar simpa, han är förstås otroligt avundsjuk på att Anjo fick följa med till fjällen, jag som slickat Jockes röv i 15 års tid gud så orättvist tänkte han.

Var grundar du den avundsjukan ifrån?
Alla normalbegåvade vet att rask knappt lämnar sin lägenhet och skulle inte ens åkt med mot betalning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in