2024-01-06, 13:13
Medlem
Jävlar vad han har växt i följare
Citera
2024-01-06, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Chrilles kanal togs nog bort av youtube när Chrille babblade om att han hängde ut nåns adress , eftersom youtube ser jättesträngt på att läcka namn eller hemadresser.

Jag ska börja hjälpa till genom att rapportera Anjos skit till youtube då dom agerar.

I Amerika blir dom ju bannade från youtube titt som tätt och får inte mer vara på youtube mer efter en bannlysning för något allvarligt eller tre ignorerade varningar

Men i Sverige är det som vanligt straffrabatt för vuxna bäbisar som får bryta lite mer mot reglerna för att det sitter väl mesiga svenssons och ska sköta allt som har med svenska youtubekanaler att göra, då ser dom mellan fingrarna fast det känns uppenbart att Anjo hade varit bannad genom där regeln mot mobbning mellan creators som inte får hända.

Svensk youtube support måste nog skärpa sig lite, men bra att Chrilles kanal rök direkt när han så kallat doxade en flashbackare.

Tråkigt att ingen av dom har läst igenom youtubes regler eller kan räkna ut att Chrille raderade sin kanal genom doxing.

Chrilles kanal blev inte alls nedtagen av YouTube. Någon stängde ner den manuellt och jag tror inte han skulle göra det.

Här är en av hans videor: https://www.youtube.com/watch?v=JFNBOqPh3_8

Om den blev bannad skulle det stå att han bröt mot YouTubes riktlinjer eller dylikt, men det gör det inte.
Citera
2024-01-06, 13:43
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pohin98151
Chrilles kanal blev inte alls nedtagen av YouTube. Någon stängde ner den manuellt och jag tror inte han skulle göra det.

Här är en av hans videor: https://www.youtube.com/watch?v=JFNBOqPh3_8

Om den blev bannad skulle det stå att han bröt mot YouTubes riktlinjer eller dylikt, men det gör det inte.

Kolla isf nån av de amerikanska kanalerna som blev bannade. Steve-will-do-it? Snubben som babblade om att han runkar av sin hund för att hunden gillar han då lol han som person blev bannad från youtube och får väl knappt synas i videos mer fast han gnällde ju som en smygis och krävde svar från youtube varför hans kanal togs bort.

Står det på hans kanal att han bröt mot nån regel och att kanalen inte längre finns pga det så har du en poäng.

Återkom med dessa bevis isf för hundrunkarns situation visade att youtube skiter i vissa tillslut om dom inte respekterar att barn är på youtube.
Citera
2024-01-06, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Jävlar vad han har växt i följare

Det kostar inte så mycket att köpa följare. Det är något han gjort länge
Citera
2024-01-06, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Tror ni att Anjo & co kommer att åtalas för förtal som följd av deras hatkampanj emot Linnea?
Jag vet inte, men jag hoppas det.

Jag hoppas att hela bunten plockas in och att alla deras apparater blir genomsökta och att de åker på allt.
Citera
2024-01-06, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Mjoo men du tycker inte själv att det är lite FÖR lägligt att YT raderar den samtidigt som hans iCloud blir hackat samt situationen som utspela sig samma dag? Tro mig står inte på någons sida, men ibland behöver man va realistisk.

OnT:
Källan är bra, frågan är varför Anjo inte är bortplockad om YT skulle give a fuck

Vad för något är det som faktiskt säger att hans iCloud blev hackat på riktigt??
Visst att hans instagram väl var släckt en stund innan och det vet man ju egentligen inte heller orsaken bakom men då påstod han ju att han vidtog han väl alla åtgärder att byta lösenord och uppgifter.
Så om man backar lite och nu ska vara realistiska så behöver ingen hackning ens ha skett utan det kan vara någon helt annan förklaring och likaså kan det vara en helt annan bakgrund till hela alltet.
Citera
2024-01-06, 14:26
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Vad för något är det som faktiskt säger att hans iCloud blev hackat på riktigt??
Visst att hans instagram väl var släckt en stund innan och det vet man ju egentligen inte heller orsaken bakom men då påstod han ju att han vidtog han väl alla åtgärder att byta lösenord och uppgifter.
Så om man backar lite och nu ska vara realistiska så behöver ingen hackning ens ha skett utan det kan vara någon helt annan förklaring och likaså kan det vara en helt annan bakgrund till hela alltet.

Okej, min iCloud brukar inte stänga ute mig och ändra lösen av sig självt. Händer detta dig eller någon i din omgivning? Vad har du för alternativa teorier? Jag är inte sluten och vet lika lite som du vet.
Citera
2024-01-06, 14:29
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Tror ni att Anjo & co kommer att åtalas för förtal som följd av deras hatkampanj emot Linnea?

Jag hoppas verkligen det. Bryr mig inte så mycket om fallet i sig utan mer helheten av skiten som pågår. Judarna på Youtube är alltid snabba med att ta bort vissa saker men förföljelsen Anjo håller på med blundas det för.

Jag ber er alla att fortsätta anmäla Anjos videos för förtal och trakasserier.
Citera
2024-01-06, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Kolla isf nån av de amerikanska kanalerna som blev bannade. Steve-will-do-it? Snubben som babblade om att han runkar av sin hund för att hunden gillar han då lol han som person blev bannad från youtube och får väl knappt synas i videos mer fast han gnällde ju som en smygis och krävde svar från youtube varför hans kanal togs bort.

Står det på hans kanal att han bröt mot nån regel och att kanalen inte längre finns pga det så har du en poäng.

Återkom med dessa bevis isf för hundrunkarns situation visade att youtube skiter i vissa tillslut om dom inte respekterar att barn är på youtube.

En av SteveWillDoIts videos: https://www.youtube.com/watch?v=hf2nQfvgRek

"Videoklippet är inte längre tillgängligt eftersom det YouTube-konto som är associerat med videoklippet har avslutats."

Chrippas:
"Videoklippet är inte längre tillgängligt eftersom den som lagt upp det har stängt sitt YouTube-konto."

Skillnad eller vad säger du?
Citera
2024-01-06, 14:48
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pohin98151
En av SteveWillDoIts videos: https://www.youtube.com/watch?v=hf2nQfvgRek

"Videoklippet är inte längre tillgängligt eftersom det YouTube-konto som är associerat med videoklippet har avslutats."

Chrippas:
"Videoklippet är inte längre tillgängligt eftersom den som lagt upp det har stängt sitt YouTube-konto."

Skillnad eller vad säger du?

Ja jävlar. Du kanske har rätt då.
Chrille fattade väl inte att youtube återställer kanalen om han begär det.
Eller så är kanalen del av brottutredning gällande jaktplaner på flashback användare som är klandervärda.
Vilket jag hoppas. Känns inte lagligt att efterlysa folk som inte vill delta i videos med Chrille och Jockiboi mot ens vilja lol.
Citera
2024-01-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Okej, min iCloud brukar inte stänga ute mig och ändra lösen av sig självt. Händer detta dig eller någon i din omgivning? Vad har du för alternativa teorier? Jag är inte sluten och vet lika lite som du vet.

Nej men jag är mest nyfiken på vad för faktiska bevis som finns för detta? Jag säger absolut inte att han inte blivit hackad men just nu känns det som att alla bara tror på allt som sägs, och visst kan det stämma jag vet inte och det är därför jag bara ifrågasätter lite..och framförallt när det är så mycket konstigheter som cirkulerar ju och man vet ju inte heller när det här sista dramat som mynnade ut i gripandet heller började. Och om nu första hackningsförsöket mot snap och instagram skedde så som han sa så skulle han ju ha tagit till åtgärder och bytt uppgifter sa han ju.

Sen är jag en av de som inte kör Apple så har inte koll på iCloud heller. Måste man ha tillgång till både email och telefon för att återställa lösenordet?
Men de är inne på kontot nu då med tanke på vad Julia och de sänder ut?
Citera
2024-01-06, 15:05
Avslutad
https://youtu.be/5LwlYEU0idE?si=quCuf1oQpEEMZT-k
När Anjo fick prata med farbror blå och "klarade sig" förra gången...
Kommer han komma unda en gång till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in