2024-01-06, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej exakt det som gäller är ju det som hände aktuell tidpunkt. Kan mycket väl vara så att Linnea fått psykbryt och attackerat Chrippa som skyddat sig. Av det som läckt känns det som ett troligt scenario snarare än motsatsen. Hon är definitivt inte stabil, som ska slå med personer med batong, sänka karriärer och kallar ett barn för horunge.
Det kan vara ett troligt scenario, och därför hoppas jag att polisanmälan har upprättats mot henne så att även hon blir granskad och förhörd.

Polisanmälan är la gjord väl?
Citera
2024-01-06, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Det är ganska enkelt. Ditt kvinnohat är större än ditt hat för crippa helt enkelt.
Mitt kvinnohat?
Citera
2024-01-06, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Finns inget som förbjuder det. Du har rätt att ha två hyreskontrakt.

Ja men då ska man ju även i de allra flesta fall kunna visa att man använder dem. Med tanke på att lägenheten på Södermalm inte ens hade möbler - det var ju de på ikea och köpte (och till och med sängleveransen blev ju en egen historia) tyder det ju väldigt starkt på att den lägenheten inte används av Gustav och därmed kan detta bli problematiskt.
Citera
2024-01-06, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Att Chrippa sparat prints(de som anjo visar) på sina sms med Linnea KAN va att han va orolig och ville bort, MEN det KAN också vara att han plantera "bevis" OM snuten skulle komma. De är från 11 Oktober. Båda är troliga senarios och vi får faktiskt vänta och se.

Hans iCloud är kopplat till Chloes IPad och där läser dom iMessage.
Citera
2024-01-06, 12:28
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Mitt kvinnohat?

Felciterat, redigerat inlägget nu.
Citera
2024-01-06, 12:29
Medlem
Citat:
Det är det här han lever på, han har ju alltid gjort så.
Hyena!
Det är bland annat därför jag ogillar honom, och för hans självgodhet, besserwisser och ja….hans personlighet.

Han bar sig verkligen barnsligt åt i videon där han hotade Cluee att nånsin nämna hans namn igen, då skulle han dra Cluee och hans familj i smutsen, även hans barn.

A.N.J.O
Citera
2024-01-06, 12:30
Medlem
htsolna08s avatar
Ny video från hans bror jacke ute

https://www.youtube.com/watch?v=u2GiZ_9xHXQ
Citera
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Hans iCloud är kopplat till Chloes IPad och där läser dom iMessage.

Nej, då skulle inte datumet vara fel åt vänster. Tror du att jag är dum i huvudet? Datumet år vänster är datumet senaste messets tog emot.... ERROR i maskineriet?

EDIT: Ljög de för dig och sa att det va direkt från iCloud? Har du ingen egen telefon och vet hur det funkar?
Senast redigerad av kanblikul 2024-01-06 kl. 12:32.
Citera
Medlem
Är ju intressant att det i loggarna kommer fram att Jupiter varit otrogen mot Chrippa. Jag skrev tidigt efter deras uppbrott att anledningen till Jupiters tystnad och motvilja att snacka skit om honom är för att Chrippa har en hållhake på henne.

Nu vet vi ju iofs inte om borderline-Linnea hittat på det eller inte men det såg inte ut som att Chrippa förnekade det.
Citera
2024-01-06, 12:31
Medlem
Citat:
Det kan vara ett troligt scenario, och därför hoppas jag att polisanmälan har upprättats mot henne så att även hon blir granskad och förhörd.

Polisanmälan är la gjord väl?

Hon är anmäld igår för misshandel och dataintrång.
Citera
2024-01-06, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Det är ganska enkelt. Ditt kvinnohat är större än ditt hat för crippa helt enkelt.

Ojoj nu kommer en till som utmålar kvinnan till offer. Feminist dravel!
Citera
2024-01-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Nej, då skulle inte datumet vara fel åt vänster. Tror du att jag är dum i huvudet? Datumet år vänster är datumet senaste messets tog emot.... ERROR i maskineriet?

EDIT: Ljög de för dig och sa att det va direkt från iCloud? Har du ingen egen telefon och vet hur det funkar?

Hahahahaha är du totalt hjärndöd och blind?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in