2024-01-06, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Du har inte varit i gamet, det märks. Måste va trist att gå på andrahandssorteringen. Fast iofs det är ju oftast då mannen får ett lugn.

Du kan ska ta en paus och komma tillbaka när du har något vettigt att komma med.
Din mognadsnivå nu är i höjd med Chrippas och de anhöriga så gör dig inte dummare än du redan framstår som.
Citera
2024-01-06, 08:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
"Grov misshandel är en handling som bedöms vara livsfarlig, orsaka svår kroppsskada eller sjukdom för offret. Handlingen ska även bedömas som rå och hänsynslös. Sker en misshandel med tillhygge - vapen eller annat - så är det en handling som kategoriseras som grov."

Källa: https://www.misstnktfrbrott.nu

Tror ni att han blir släppt på fri fot den 15 januari?

PS! Kommer inte åt webbplatsen
Förmodligen släpps han, ska stå där utanför o konfrontera anaboladvärgen. Är de fler i klanen där kan de bli livat.
Citera
2024-01-06, 08:23
Medlem
Absolut verkar Chrippa oskyldig.

Men får fan känslan av att Anjo gottar sig när elände drabbar andra. Gör videos på andras elände och tjänar pengar.
Citera
2024-01-06, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du kan ska ta en paus och komma tillbaka när du har något vettigt att komma med.
Din mognadsnivå nu är i höjd med Chrippas och de anhöriga så gör dig inte dummare än du redan framstår som.

Jag bestämmer själv när jag avlägsnar mig från tråden.
Citera
2024-01-06, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du hävdade ju nyss att det finns vittnen som sett han röd i ansiktet både när de var på Cypern och hemma i Sverige och har reagerat.
Det stannade så vis att bara uppmärksamma en avvikande färg och sen släppte alla allting?

Nu vet jag inte vilken relation du har till detta herrskap, men med hänvisning till allt du hivar ur sig så borde du ha konkreta bevis för vad du påstår.
Så min fråga då när fick du till dig att allt inte stod rätt till?

Finns ju en anledning att personer i denna krets redan tagit avstånd. Vem vet de kanske redan reagerat. Det vet väl inte du?
Citera
2024-01-06, 08:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nu upprepar jag vad många redan nämnt. Men fy fasen vad illa att de frågade ut lilla C, och ut offentligt med det. Vad Anjo gör är så jävla fel. Det handlas i affekt och inte en hjärncell verkar inblandad.. Jag tror mycket väl kan sitta oskyldigt häktad. Men det Anjo, Julia och Jocke nu gör kommer INTE vara till fördel. Detta skulle endast tas via polis och advokater.

Det kan bli ordentliga problem med socialtjänsten också. De ser inte lätt på när man frågar ut barn om så allvarliga saker och postar det på sociala medier!! Hur tänker dem??!!

Och som sagt, även om de saker man sprider är sanna så kallas det förtal. Usch vilken otjänst mot Chrippa alltihop.
Där sitter Anjo och ser en chans att tjäna pengar, vilken gris..
Anjo banjon funkar ju så, fattar om chrippa Kommer lacka på honom o julia för att de utnyttjar o tjänar deg på lill prutten.
Citera
2024-01-06, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jag bestämmer själv när jag avlägsnar mig från tråden.

Du är en av få som kommit med fakta. Mycket feministluder här inne som vill hata på män och gottar sig i myndigheternas hyckleri och att i Sverige finns ingen jämställdhet eller att alla är lika inför lagen. Grips inte Linnea så är det facit för hyckleriet.
Citera
2024-01-06, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Anjo banjon funkar ju så, fattar om chrippa Kommer lacka på honom o julia för att de utnyttjar o tjänar deg på lill prutten.

Anjo borde sänkas! Karman kommer äta honom förr eller senare!
Citera
2024-01-06, 08:27
Medlem
kanblikuls avatar
Läs genom tråden och sammanfattar natten:
En kopia av vad som händer under dagen, samma tjaft. Chrippas kompisar hävdar att alla skyddar Linnea genom att inte tycka att uthängningar är den rätta motoden utan domstol. OK, vi alla vet eran åsikt. Frågor de inte kan svara på är de mest intressanta och alla övertygelser att Linnea är ont stärker bara frågan "Varför agera ingen?". Alla vi på "Linneas sida" skiter i Linnea, hon SKA dömmas i domstol om hon gjort sig skyldig till ngt.

Andra viktiga frågan(som typ bara jag tycker är rätt anmärkningsvärd av någon anledning):
Alla håller med att Chrippa varit skum och förändrat runt partnerbytettiden. 400ben och KKcane håller med? Ålderkris deluxe. Han blir ihop med någon som han groomat sen hon va 16 och säger det helt öppet! Ingen bryr sig, och nu kommer det fram att Jockboi kände till hennes fameförsök sen första början, fyfan!

Undra om Chrippa tycker det är en fair tradeoff med att C kanske blir omhändertagen mot att Linnea får lite mer hat? Han har inte ens fått bestämma någonting.

Kommer Chrippa ta det när alla skriver "Jag visste hon va psyk sen dag ett..." men ingen gjorde någonting? Tur att Anjo blev varnad att "hon va speciell och någonting kan hända" men Chrippa och C sket man i. Mer och mer saker dyker upp att alla visste, fan va sjukt!
Citera
2024-01-06, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Absolut verkar Chrippa oskyldig.

Men får fan känslan av att Anjo gottar sig när elände drabbar andra. Gör videos på andras elände och tjänar pengar.

Anjo fortsätt med videos (håll dock barn borta i videosen) och upplys om myndigheternas hyckleri. Jag swishar 10.000:- till kanalen efter 5 videos.
Citera
2024-01-06, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Du är en av få som kommit med fakta. Mycket feministluder här inne som vill hata på män och gottar sig i myndigheternas hyckleri och att i Sverige finns ingen jämställdhet eller att alla är lika inför lagen. Grips inte Linnea så är det facit för hyckleriet.

Ja de är så indoktrinerade att de inte ens klarar av att tänka själva. Fyfan vilka luder vi fostrar i Sverige! Djungeltrummorna i utlandet går om svenska kvinnor. Lösaktiga slynor som vill leva på mannen och inte vill lyfta ett finger!

Med all rätt, vårat samhälle har skapat dessa!
Citera
2024-01-06, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Läs genom tråden och sammanfattar natten:
En kopia av vad som händer under dagen, samma tjaft. Chrippas kompisar hävdar att alla skyddar Linnea genom att inte tycka att uthängningar är den rätta motoden utan domstol. OK, vi alla vet eran åsikt. Frågor de inte kan svara på är de mest intressanta och alla övertygelser att Linnea är ont stärker bara frågan "Varför agera ingen?". Alla vi på "Linneas sida" skiter i Linnea, hon SKA dömmas i domstol om hon gjort sig skyldig till ngt.

Andra viktiga frågan(som typ bara jag tycker är rätt anmärkningsvärd av någon anledning):
Alla håller med att Chrippa varit skum och förändrat runt partnerbytettiden. 400ben och KKcane håller med? Ålderkris deluxe. Han blir ihop med någon som han groomat sen hon va 16 och säger det helt öppet! Ingen bryr sig, och nu kommer det fram att Jockboi kände till hennes fameförsök sen första början, fyfan!

Undra om Chrippa tycker det är en fair tradeoff med att C kanske blir omhändertagen mot att Linnea får lite mer hat? Han har inte ens fått bestämma någonting.

Kommer Chrippa ta det när alla skriver "Jag visste hon va psyk sen dag ett..." men ingen gjorde någonting? Tur att Anjo blev varnad att "hon va speciell och någonting kan hända" men Chrippa och C sket man i. Mer och mer saker dyker upp att alla visste, fan va sjukt!

Återigen så kommer det sedvanliga " Chrippas kompisar" för att man inte skyddar psykobruden. Ni är otroligt lättlästa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in