Citat:
Ursprungligen postat av
Fisosgrisos
Så jävla vidrigt! Vidrig mamma som kan filma och förhöra sin lilla dotter som är ett brottsoffer om hon bevittnat våld och slagits. Helt jävla skadat! Hoppas verkligen någon polisanmält det och anmält det till socialtjänsten!
Jag då lol som tror att mamman säkert kan skada ungen i pannan om dom får för sig att använda ungen lite mer för att sätta dit Linnea genom att även orsaka skador på ungens panna och sen kanske göra en video och hävda att det finns riktiga bevis för misshandel i form av sår titta här.. så filmar dom färska sår i ungens panna, för att sen hävda att dom hade bevisen hela tiden.
Man har inte givit mig ett gott intryck som ansvarsfull förälder om jag på riktigt tror att att en mor kan skada ett barn för att hatet mot nån väger tyngre än kärleken för dottern.
Hoppas personligen att socialen hämtade ungen idag och att dessa youtubers också är häktade och isolerade så att dom inte börjar döma folk genom youtube och grovt förtal innan utredningarna är klara.
Det hade väl varit knäpptyst om detta här hänt.. vilket det tydligen har varit hela dagen.
Eller så hade dom krismöte hos jockiboi hela dagen.