2024-01-06, 00:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Var kommer Jocke ifrån HELA TIDEN. han har NÄSTAN vart tyst som en mus. Sen att alla idioter tror att Jocke skickat sin arme det är en annan femma. Men det är vad ni tror och vill ska va sanning som 90% av denna tråd. Ni vet ingenting men ni vill tro så mkt att det blir sant

Har du inte följt Jockes olika draman tidigare? Det är exakt såhär det alltid går till, han låter andra personer ta hans fight. Jocke har själv sagt att han inte kan gå in i olika draman på sina sociala medier för att han är mån om sina tv-kontrakt m.m.
Citera
2024-01-06, 00:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror att dem borde vara klara med att samla in allt bevis tills dess, och då sätts han på fri fot.
Om dem behöver mer tid att samla in bevisen så tror jag det finns risk att han blir kvar i häktet så han inte kan röja undan bevis
Exakt så tänker jag också.
Citera
2024-01-06, 01:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Exakt så tänker jag också.
Jag undrar verkligen hur han kommer klara av att se hur hans vänner gottat sig åt hans olycka, dom har utnyttjat hans barn, exponerat hans privata meddelanden osv.
Jag hoppas han får riktigt stöd.
Citera
2024-01-06, 01:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag undrar verkligen hur han kommer klara av att se hur hans vänner gottat sig åt hans olycka, dom har utnyttjat hans barn, exponerat hans privata meddelanden osv.

Ja, sitter och drar in cash på hans bekostnad när han sitter i en hemsk situation
Citera
2024-01-06, 01:05
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Var kommer Jocke ifrån HELA TIDEN. han har NÄSTAN vart tyst som en mus. Sen att alla idioter tror att Jocke skickat sin arme det är en annan femma. Men det är vad ni tror och vill ska va sanning som 90% av denna tråd. Ni vet ingenting men ni vill tro så mkt att det blir sant

Jockiboi gör första uttalandet där den som ska användas nämns. Green light videon eller inlägget.
Det är så han berättar vem dom ska försöka få mördad genom grova förtal..
och vem som ska få sitt liv förstört genom häxjakt så att Anjo och Rask får en inkomst i cirka ett år genom att förtala.

Efter att man har lagt energi på att bestraffa och belöna trälarna tills dom fattar att dom är beroende av jockiboi..

så behöver han inte yttra många ord efter det. Trälarna vet när det är full attack på Joz som gäller.. eller som nu full attack på Linnea.. som jockiboi har ifrågasatt om hon kanske har begått brott mot Chrille men smiter om vi inte hämtar högafflarna och letar rätt på Chrilles onda fjälla.
Citera
2024-01-06, 01:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det lär komma som en stor fet käftsmäll, som en chock!
Jag vet faktiskt inte.

Någonstans hoppas jag på att hans advokat pratar lite med honom om vad som händer på utsidan, så att han är hyfsat förberedd.

Det lär bli svårt att ta in.

Jocke lär väl stå där med fejktårar och linda in honom i bubblan av hur de har kämpat för hans skull..
Citera
2024-01-06, 01:12
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Angående alla hörsägen mot Linnea. Är inte Olivia en pålitlig källa? Eller ljuger hon?

Alltså på riktigt, är du schizofren?

Du skrev precis detta: Hur Chrippa behandlats av sin flickvän hör inte hemma i denna tråd!

För att inlägget efter göra exakt samma sak?
Citera
2024-01-06, 01:13
Medlem
Garneringsmannens avatar
Det här är en riktig soppa han hamnat i. Svårt att spekulera i det, tycker jag.

En reflektion är ju att ”kreatörer” tar saken i egna händer och utreder innan polisen har gjort så värst mycket. Det reagerar jG på.
Citera
2024-01-06, 01:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Dopay säger ju emot sej själv då han är häktad för grov misshandel ju. Nu är det helt plötsligt bevis. Man sitter inte häktad 2 veckor för grov misshandel utan längre.

Ja, och hur länge kommer Chrippa sitta häktad då? Det har du inte en jävla aning om!!
Citera
2024-01-06, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ja, och hur länge kommer Chrippa sitta häktad då? Det har du inte en jävla aning om!!

Fast Dopy skrev att hon tror han släpps 15. Då är det inte grov.

Citera
2024-01-06, 01:25
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Det här är en riktig soppa han hamnat i. Svårt att spekulera i det, tycker jag.

En reflektion är ju att ”kreatörer” tar saken i egna händer och utreder innan polisen har gjort så värst mycket. Det reagerar jG på.

Och att bevis kan vara rykten från anonyma användare av internet.
Citera
2024-01-06, 01:33
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det lär komma som en stor fet käftsmäll, som en chock!
Jag vet faktiskt inte.

Någonstans hoppas jag på att hans advokat pratar lite med honom om vad som händer på utsidan, så att han är hyfsat förberedd.

Det lär bli svårt att ta in.

Jocke lär väl stå där med fejktårar och linda in honom i bubblan av hur de har kämpat för hans skull..

Jocke var vid häktesförhandlingen och signalerade ett hjärta med fingrarna .. Chrille signalerade ett hjärta tillbaks, sen kom en tår från Chrilles kind.

Det var vackert gjort när en psykopat åker till domstol och gör hjärtat med fingrarna.. för att framstå som att han har känslor i kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in