2024-01-04, 17:39
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Att skriva att Dan Eriksson är nästa Hitler är snudd på lika efterblivet som att skriva att "NMR är löjliga med sina braksuccéer".

Vänligen ge mig ett datum när senast ordet användes av NMR och vänligen ge mig ett enda tillfälle när NMR framställt något som lyckat när det inte varit det. Väntar med spänning...
Jag menade inte att NMR använder just ordet braksuccé, utan att de hela tiden pratar som om att det går jättebra för dem när alla märker att det går åt helvete. Simon Lindbergs nyårstal var faktiskt lite komiskt. NMR känns nästan helt döda. Den etnonationalistiska Motgift-delen i DFS är också den i stort sett död och borta. Att de gamla mobbarna från Ingrid & Conrad har skaffat sig ett hus nere i Skåne ser inte jag som någon framgång för mig och för den bra sorten av mitt folk. Intressant fakta: bara tre veckor innan Motgift började uppvakta Ingrid & Conrad så satt Dan Eriksson i radio och suckade åt Ingrid Sionistqvists oerhörda dumhet.
Citera
2024-01-04, 22:03
Bannlyst
Varför blev Magnus Söderman utesluten ur NMR?
Citera
2024-01-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo

Det blev han inte.
Citera
2024-01-05, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Om jag hade vetat att den "nationella rörelsen" skulle utveckla sig på det här viset så hade jag redan långt tidigare gift bort mig själv, skaffat en hundjävelshundjävel, barnungsjävlar och bott i ett nybyggt radhus i Vallentuna i dag. "Galna, snygga, sexiga och asexuella krigare av båda könen." Trots att jag var Sveriges största talang i handboll så ville min pappa aldrig gå och titta på mig när jag spelade matcher eller tränade, det är sådant här som NMR-aktivisten Marcus Hansson vill att jag ska gå till en kulturmarxistisk psykolog och prata om. Är det någon som har gått till psykologer i sitt liv så är det väl jag. Då ska ni veta att min pappa är väldigt intresserad av sport. Långa och välskrivna inlägg från Hansson. Inte direkt elaka, men ändå lite konstiga. NMR är kanske bättre än DFS, men DFS är betydligt med framgångsrika än NMR.

Det här väcker en intressant fråga. Hur många är det som slösat bort sina liv och sina pengar på att följa vad de tjocka gubbarna, numera huserade i gubbdagiset i Älgarås, håller på med? Jag tror inte att det är enbart eller mestadels kvinnor som gjort det.

Ett vanligt narrativ från gubbarnas försvarare (Magnus hird) är att det är trollen, rödingarna och judarna i tråden som är helt besatta av gubbarna och att gubbarna därför röner dramatiska framgångar.

Detta är inte sant och logiken håller inte. Trollen, judarna och rödingarna tycker att gubbarna är roliga. Det är ett underhållningsprogram. En dokusåpa med en massa roliga karaktärer. Mys-Björn, Gym-Ludvig, Alkis-Baronen och naturligtvis Frändevännen Conrad.
Senast redigerad av experten10 2024-01-05 kl. 12:40.
Citera
2024-01-05, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det här väcker en intressant fråga. Hur många är det som slösat bort sina liv och sina pengar på att följa vad de tjocka gubbarna, numera huserade i gubbdagiset i Älgarås, håller på med? Jag tror inte att det är enbart eller mestadels kvinnor som gjort det.

Ett vanligt narrativ från gubbarnas försvarare (Magnus hird) är att det är trollen, rödingarna och judarna i tråden som är helt besatta av gubbarna och att gubbarna därför röner dramatiska framgångar.

Detta är inte sant och logiken håller inte. Trollen, judarna och rödingarna tycker att gubbarna är roliga. Det är ett underhållningsprogram. En dokusåpa med en massa roliga karaktärer. Mys-Björn, Gym-Ludvig, Alkis-Baronen och naturligtvis Frändevännen Conrad.
Nu har ju dock både Conrad, Björn, Jonas samt Ludvig blivit avpolletterade och förutom Conrad som verkar ha gått upp i rök så är det ingen av deras gamla vapendragare som har något gott att säga om DFS som projekt.

Vi är många nationella som har varit skeptiska till detta projekt redan från dag ett så det är inte bara judar, marxister och troll som kritiserar dem för deras scamprojekt vars huvudsyfte är att ge Dan och Magnus en stadig inkomst och inget annat.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-01-05 kl. 13:49.
Citera
2024-01-05, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Nu har ju dock både Conrad, Björn, Jonas samt Ludvig blivit avpolletterade och förutom Conrad som verkar ha gått upp i rök så är det ingen av deras gamla vapendragare som har något gott att säga om DFS som projekt.

Vi är många nationella som har varit skeptiska till detta projekt redan från dag ett så det är inte bara judar, marxister och troll som kritiserar dem för deras scamprojekt vars huvudsyfte är att ge Dan och Magnus en stadig inkomst och inget annat.

Magnus och Björn skulle kunna starta en oerhört framgångsrik flyttfirma i stället. Tänk att anlita dem för flytten! I priset ingår det att prata politik. Magnus, och kanske Björn, förblir sittande medan Ludvig gör allt jobb. Det ska ju vara någon mening med all träning.

Och vad gäller dokusåpa tycker jag att man borde sätta upp webbkameror i Svenskarnas Hus som sänder dygnet runt. Det skulle öka intresset och i ett större perspektiv vara ett lyft för landsbygden (Älgarås).
Citera
2024-01-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo

Söderman försökte med fula knep kippa sig till makten i NMR, men misslyckades. Han uteslöts ur ledningen, men fick vara kvar i organisationen.

Så småningom meddelade Söderman att kan ville lämna, men då han svurit en ed krävdes först att denna ed skulle upplösas för att han inte skulle bryta mot sin ed.

Kravet som ställdes för att Söderman skulle få eden uppläst var att vara kvar som stödmedlem i minst sex månader och under denna tid inte engagera sig i andra projekt/organisationer eller baktala organisationen.

Söderman klarade inte hålla detta enkla krav utan betalade aldrig in någon stödmedlemsavgift och efter bara en månad startade han ett annat projekt och började kraftigt att smutskasta organisationen.

Magnus Söderman är för detta, nu och för alltid, att ses som en edsbrytare, vilket för våra förfäder sågs som värre än att vara både pedofil och mördare.

Att det finns folk som trots detta litar på Söderman och följer honom säger mer om de själva och det moderna samhällets brist på heder och moral än någonting annat.
Citera
2024-01-05, 18:22
Medlem
Citat:
Söderman försökte med fula knep kippa sig till makten i NMR, men misslyckades. Han uteslöts ur ledningen, men fick vara kvar i organisationen.

Så småningom meddelade Söderman att kan ville lämna, men då han svurit en ed krävdes först att denna ed skulle upplösas för att han inte skulle bryta mot sin ed.

Kravet som ställdes för att Söderman skulle få eden uppläst var att vara kvar som stödmedlem i minst sex månader och under denna tid inte engagera sig i andra projekt/organisationer eller baktala organisationen.

Söderman klarade inte hålla detta enkla krav utan betalade aldrig in någon stödmedlemsavgift och efter bara en månad startade han ett annat projekt och började kraftigt att smutskasta organisationen.

Magnus Söderman är för detta, nu och för alltid, att ses som en edsbrytare, vilket för våra förfäder sågs som värre än att vara både pedofil och mördare.

Att det finns folk som trots detta litar på Söderman och följer honom säger mer om de själva och det moderna samhällets brist på heder och moral än någonting annat.
Ganska bra sammanfattning.

Om jag inte minns helt fel så ville den gode Söderman föra NMR i en mer religiös riktning då han hade blivit frälst dvs identitetskristen och smord pastor av pastor Richard Butler himself i Aryan Nations när Söderman vistades i USA under ett tag.

Därav smeknamnet pastorn vilket på ett sätt ändå är en liten kul titel då det mig veterligen inte finns någon annan svensk renodlad Aryan Nations pastor och kommer aldrig att finnas heller då Butler är död och organisationen är väl också nedlagd.

Religion och "Nazism" som någon reporter kläckte ur sig halvt förfärad på SVT när SvP hade haft en större demo där Söderman höll tal och som hamnade i riksmedia

De hade tydligen kollat upp Söderman och hans nationella meritlista 🤣
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-01-05 kl. 18:27.
Citera
2024-01-05, 19:07
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:

Det moderna samhället är enligt dig förkastligt, men att förfäderna tyckte pedofili är mer acceptabelt än en bruten ed skriver du under på?
Både det moderna samhället och det förflutna är tydligen fullständigt förkastligt.
Att det finns de som fokuserar på hur (de tydligen förkastliga) förfäderna såg på saker och ting kanske visar hur det förkastliga moderna samhället har kommi till.
Citera
2024-01-05, 19:17
Bannlyst
Citat:

Fast Magnus Söderman hade väl aldrig det stödet från de övriga medlemmarna utan ansågs enbart vara en "nyttig idiot" och när de inte gick hans väg fans bara ett alternativ kvar. Att han bröt en en lär knappast vara en problem då de gossarna bryter mot sina regler både i tid och otid men tyvärr var det väldigt få som valde att följa Magnus Söderman så hans lilla sekt nu i Älgarås är väl mer eller mindre på runinens brant?
Citera
2024-01-05, 19:34
Medlem
Offerviljas avatar
Edsbrytaren Magnus Söderman som är värre än en pedofil... Den odugliga och pinsamma KillGoldstein... Jag tror att det viktigaste oavsett om man ska vara en DFS-nazist eller en NMR-nazist är att man är psykiskt stark och orkar med de prövningarna som man blir utsatt för. Om du bryter ihop bara för att Frändebögis och Sionistqvist säger elakheter om dig i några värdelösa avsnitt som de kört som handlar om Flashback så ska du nog inte vara en nazistmästare. Har tittat klart på SVT:s program om Killinggänget nu också. Har tidigare inte fattat att de var så där coola, Killinggänget är några år före min tid då jag med falsklegg hängde på KGB-bar. En rolig sak är att framförallt den estniska gubbjäveln Andres Lokko tänkte exakt likadant om sin humorgrupp som jag hela tiden har tänkt om den nationella rörelsen. Det är The Clash, att de ska vara ett rockband och sådana där grejer. Om Lokko varit nazist så hade han stött min The Smiths-nationalism, och självklart hatat Dumrid & Bögrad och den töntiga Dansbands-Kiwi. En otroligt intressant dokumentärserie med människor som fattar saker. Vidriga PK-människor, såklart, men de är intelligenta. Förlåt om jag skriver konstiga saker, jag dricker vin och är full varje dag nuförtiden.

The Smiths - Some Girls Are Bigger Than Others (Live)

Folke Nikanor & Frida Johansson - Lugnande medicin
Citera
2024-01-05, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Edsbrytaren Magnus Söderman som är värre än en pedofil... Den odugliga och pinsamma KillGoldstein... Jag tror att det viktigaste oavsett om man ska vara en DFS-nazist eller en NMR-nazist är att man är psykiskt stark och orkar med de prövningarna som man blir utsatt för.

Detta är provokativt av dig, Offervilja. Älgaråsgubbarna ägnar sig inte åt att klara prövningar de blir utsatta för. Tvärtom så lever de gott, så gott att Dan ägnar sig åt att glida runt i en BMW likt de hudingar som tagit sig till vårt land.

Älgaråsgubbarnas beundrare är de som blir utsatta för prövningar, bland annat kontrajihadisthaggor och Kiwi-spelningar och ovanpå det blir det ingen biff med bea på egen hand, i stället ska de pengarna läggas på brakmiddagar i Älgarås.

Vid närmare eftertanke utsattes DfS-nazisten Björn Björkqvist för en del prövningar i och med samröret med Dan och Magnus. Sen hoppade han av. Mys-Björn har aldrig gjort sig känd för att ha psykisk styrka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in