2024-01-05, 21:35
Medlem
Galantos avatar
Dom får väl lägga ut jobbet på Platsbanken....

Annars sparkas det väl managers i parti och minut i England.

Ring gamle Roy Hodgson i Crystal Palace. Han kan ju Sverige?!

Snart blir det avsked på grått papper för ten Hag. Han kan väl bli en stilig förbundskapten i sin tweedkeps.

Wayne Rooney blev ledig i veckan efter en fiaskosejour i Birmingham. Kanske ett wild card för en desperat förbundsledning.
Citera
2024-01-05, 21:39
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskamanarcucks
Nej de andra har helt enkelt inte kvalitet.

Förstår. Du är blind. Bara att läsa stats vore ett stort steg för dig.
Citera
2024-01-05, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Förstår. Du är blind. Bara att läsa stats vore ett stort steg för dig.

Vad vet du om fotboll?
Citera
2024-01-05, 22:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Dom får väl lägga ut jobbet på Platsbanken....

Annars sparkas det väl managers i parti och minut i England.

Snart blir det avsked på grått papper för ten Hag. Han kan väl bli en stilig förbundskapten i sin tweedkeps.

Wayne Rooney blev ledig i veckan efter en fiaskosejour i Birmingham. Kanske ett wild card för en desperat förbundsledning.
Roy Hodgson är typ 75? år gammal, och är väl egentligen pensionär. Vad har jag förstått, så är han numera Palace manager enbart på temporär basis.
Citera
2024-01-05, 22:33
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Varför? Jag har verkligen försökt förstå vad Daniel Bäckström gjort för att hamna där han är nu. Han har inget toppresultat alls som huvudtränare, snarare tvärtom. Poya Asbaghi är en annan jag inte begriper mig på. Är det sådan brist på tränare att man plockar vem som helst numera?

Är defintivt brist, därför samma nötter studsar mellan jobb i Sverige och samlar fiasko efter fiasko.
Citera
2024-01-05, 22:34
Avstängd
Alltså sjukt vad få alternativ svenska landslaget har ändå när dom inte kan erbjuda mer är 200 000 i månaden typ
Citera
2024-01-05, 22:40
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Vad vet du om fotboll?

Ganska mycket. Har spelat det i tio år, min bror lever på det och jag ser runt åtta matcher i veckan. Läser stats, kollar highlights, läser forum och diskuterar på internet.

Som tur är finns det poddar numera så ni blinda kan hänga med lite.
Citera
2024-01-05, 22:44
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Intressant, för nu kan man faktiskt börja plocka bort namn från brutto-listan...

-Olof Mellberg uppges ha tackat nej.

-Graham Potter tackade nej för en tid sedan.

-Per-Mathias Högmo har gått till Urawa Red Diamonds i Japan.

-Peter Gerhardsson har själv sagt att han skulle tacka nej

-Tony Gustavsson verkar inte släppas av Australien.

Kvar finns:
-Jimmy Thelin
-Jens Gustafsson
-Henrik Rydström
-Henrik Larsson
-Fredrik Ljungberg
-Jonas Thern
-Kim Bergstrand/Thomas "Tolle" Lagerlöf

Pia Sundhage?
Citera
2024-01-05, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ganska mycket. Har spelat det i tio år, min bror lever på det och jag ser runt åtta matcher i veckan. Läser stats, kollar highlights, läser forum och diskuterar på internet.

Som tur är finns det poddar numera så ni blinda kan hänga med lite.

Tio år? Nybörjarsiffror pojken. Du har ingen aning om fotboll om du skryter om 10 år. Jag har spelat fotboll sedan barnsben. Tittar förmodligen på över 15 matcher varje vecka, bettar och följer noggrant på dubbelt så många matcher. Analyserar statistik, tittar på olika matchers höjdpunkter och följer ungdomsspelare extremt noggrannt. Diskuterar på olika forum (svenska och utländska) om både mitt lag men även lag i allmänhet.

Har följt mitt favoritlag sedan jag var 0 år och har seriöst följt det och diskuterat det djupt sedan 11 års ålder. Du har ingen ANING om vilka fotbollskunskaper jag besitter.

Snacka om att göra bort sig. 10år… pfft.

Vem är din bror?
Citera
2024-01-05, 23:04
Medlem
Galantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Roy Hodgson är typ 75? år gammal, och är väl egentligen pensionär. Vad har jag förstått, så är han numera Palace manager enbart på temporär basis.
Desto enklare att lösa honom!

Hans resterande liv räcker väl en normal förbundskaptensperiod, typ 5 år.
Citera
2024-01-05, 23:12
Medlem
Vad gör Stefan Schwarz idag?

SvFF, ring honom!
Citera
2024-01-05, 23:24
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Tio år? Nybörjarsiffror pojken. Du har ingen aning om fotboll om du skryter om 10 år. Jag har spelat fotboll sedan barnsben. Tittar förmodligen på över 15 matcher varje vecka, bettar och följer noggrant på dubbelt så många matcher. Analyserar statistik, tittar på olika matchers höjdpunkter och följer ungdomsspelare extremt noggrannt. Diskuterar på olika forum (svenska och utländska) om både mitt lag men även lag i allmänhet.

Har följt mitt favoritlag sedan jag var 0 år och har seriöst följt det och diskuterat det djupt sedan 11 års ålder. Du har ingen ANING om vilka fotbollskunskaper jag besitter.

Snacka om att göra bort sig. 10år… pfft.

Vem är din bror?

Nu är inte alla arbetslösa eller pensionerade som du. Men kul att du gillar fotboll. Synd bara att du är blind så du inte kan uppleva den som oss andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in