2024-01-05, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag vet inte om han visste att hon misshandlade lilla C. (enligt förtals gänget)
Men mammans agerande när dottern berättar att hon blivit misshandlad är under all kritik.

Men enligt förtals gänget så misshandlade Linnea ju Chrippa flera gånger.
Och dem säger också att Chrippa visste att Linnea var våldsam, bipolär, psyksjuk och galen, men trots att han visste detta så lämnade han lilla C ensam med Linnea flera gånger.
Det är mycket allvarliga anklagelser förtals gänget lägger fram emot Chrippa

Så de passar även på att hugga han i ryggen lite extra.... Aj aj aj
Citera
2024-01-05, 22:02
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Jag vet inte om han visste att hon misshandlade lilla C. (enligt förtals gänget)
Men mammans agerande när dottern berättar att hon blivit misshandlad är under all kritik.

Men enligt förtals gänget så misshandlade Linnea ju Chrippa flera gånger.
Och dem säger också att Chrippa visste att Linnea var våldsam, bipolär, psyksjuk och galen, men trots att han visste detta så lämnade han lilla C ensam med Linnea flera gånger.
Det är mycket allvarliga anklagelser förtals gänget lägger fram

Verkligen och förtalsgänget bör läsa på om barnfridsbrott.
Om den lilla tvingas uppleva vuxnas våld mot varandra så har de vuxna utsatt den lilla för brott.

Kolla brottsbalken är mitt tips!

Förtalsgänget förvärrar Verkligen Chrippas situation.
Citera
2024-01-05, 22:06
Medlem
Citat:
Nej, jag försöker bara spinna vidare på den information Nya 400Ben la fram i tråden.

Min personliga teori är fortfarande.
Dem bråkar, Linnea blir arg, hon raderar Chrippas youtube kanal, Chrippa tappar det och misshandlar henne.

Nej du försöker vara lustig och vill att din teori ska vara sanning. Du öser mest skit på Chrippa trots att vi har en sinnessjuk jävel på andra sidan. Det om något säger mer om dig!

Du kan komma med ditt argument om att Chrippa är häktad, det är absolut det enda du har att gå på.
Citera
2024-01-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Verkligen och förtalsgänget bör läsa på om barnfridsbrott.
Om den lilla tvingas uppleva vuxnas våld mot varandra så har de vuxna utsatt den lilla för brott.

Kolla brottsbalken är mitt tips!

Förtalsgänget förvärrar Verkligen Chrippas situation.

Jo jag har läst innebörden av barnfridsbrott.

Det här blir bara sjukare och sjukare. Först ska de ta han i försvar och startar ett drev för att svartmåla Chrippas brud och bevisa hans oskuld. Sen vänder det och de hugger han i ryggen rejält x antal gånger. Vafan är det som händer egentligen?
Citera
2024-01-05, 22:08
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jo jag har läst innebörden av barnfridsbrott.

Det här blir bara sjukare och sjukare. Först ska de ta han i försvar och startar ett drev för att svartmåla Chrippas brud och bevisa hans oskuld. Sen vänder det och de hugger han i ryggen rejält x antal gånger. Vafan är det som händer egentligen?

De biter sig själva och Chrippa i röven helt enkelt.

Destruktiva självmål!
Citera
2024-01-05, 22:11
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Helt obegripligt vad det är som händer.

Verkligen!

Det vänder sig i magen när man ser drevets framfart.

Citera
2024-01-05, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej du försöker vara lustig och vill att din teori ska vara sanning. Du öser mest skit på Chrippa trots att vi har en sinnessjuk jävel på andra sidan. Det om något säger mer om dig!

Du kan komma med ditt argument om att Chrippa är häktad, det är absolut det enda du har att gå på.

Kan du och Ben lägga upp era bevis då? Hittills har ni bara kommit med skit

Dessutom bara fokusskiften hela tiden, tråden handlar väl förfan om Chrippa?
Citera
2024-01-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Kan du och Ben lägga upp era bevis då? Hittills har ni bara kommit med skit

Vittnen, dokumentation och loggar är det vi har att luta oss emot. Är Chrippa dömd?
Citera
2024-01-05, 22:16
Avslutad
Citat:
Vittnen, dokumentation och loggar är det vi har att luta oss emot. Är Chrippa dömd?

Okej publicera dom då
Citera
2024-01-05, 22:17
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu

Resten av denna tråd är skärmytslingar mellan olika falanger som antigen är för eller emot honom ??

Det finns ingen ”falang” mot Chrippa, utan det är personer som arbetar mot att användare, på ett oorganiskt sätt, försöker rikta tråden åt ett specifikt håll. Det är under all kritik och alla flipfloppare som idkar detta borde lägga fram allt på bordet istället för att portionera ut det som gör att ena parten ser ut som offret i den här historien.

Den här tråden byggde en gång på fakta. Fakta framtagen av då pålitliga användare som nu är något annat. Man smusslar, håller tillbaka och (värst av allt) medvetet undanhåller information.

Nu är det en paus till åtal väcks 15/1 därav all pajkastning, men önskar se en tråd med ordentliga länkar till bilder, dokument och uttalanden ifrån inblandade som den här tråden hade gott av en gång i tiden.
Senast redigerad av vemsfel 2024-01-05 kl. 22:19.
Citera
2024-01-05, 22:17
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:

Jaha, så din källa är ANJO. Det kunde du väl ha sagt på en gång.

Citera
2024-01-05, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Verkligen!

Det vänder sig i magen när man ser drevets framfart.

Det kommer med största sannolikhet bli värre ju längre tid det går och ju mer de där idioterna langar upp videos.
Har en känsla av att något kommer gå riktigt snett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in