Citat:
Ursprungligen postat av
TyrgilScramasax
Du kallar Tomatkungen för han. Tomatkungen har, enligt mig, uppfattats som en kvinna.
Jag har kanske levt i villvarelse länge. Vilket är pinsamt i så fall. Är tomatkungen en man?
Citat:
Ursprungligen postat av
TyrgilScramasax
Är du en man? Och inget har du antytt om det. Varför? Varför har du inte varit klar och tydlig med det? Du har bara velat spela med så länge det höll? Vidrigt och oärligt!
Citat:
Ursprungligen postat av
censuria
Tomatkungen är en bisexuell man som sedan ett tag tillbaka lever med en kvinna och har barn.
Vad söta ni är! Jag har
upprepade gånger informerat om att jag inte vill informera om min könstillhörighet. Detta är ett anonymt forum. För att jag ska kunna diskutera anonymt här behöver jag hålla vissa saker "hemliga": könstillhörighet, nuvarande arbete (nej jag är inte lärare), min exakta ålder, min stora kärleks exakta ålder, mina barns exakta åldrar, vart jag bor I Sverige, min lön osv.
Hoppas du nöjer dig med detta
TyrgilScramasax.
Och ja! På FB så kan det tyckas att jag försvarar feminism och kvinnor. För att det här behövs.
IRL har jag fajtats på hög nivå för
män. Mer än så kan jag inte avslöja. Pga. anonymiteten.
Och jag är humanist, inte feminist. Balanserar vågskålar, när vågskålar går överstyr.
Men ja
censuria har rätt i att jag lever med min stora kärlek (som är av motsatt kön, vilket skriver jag icke) och våra två barn.
Topic: Hade Melissa träffat sina två män i omvänd ordning hade hon förmodligen både varit gift och haft barn nu. Hon träffade sina män i fel ordning, helt enkelt. Hon hade behövt den fria mannen när hon ville vara fri. Och mannen som ville ha henne till hemmafru och mor till hans barn när hon tröttnat på det fria livet.