2024-01-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea polissnmäldes idag för misshandel och dataintrång.

Jag hinner inte svara pga tidsbrist och att visa svar då leder till varning pga trams och off topic. Så ingen ide att svara på detta inlägg. Hade nivån i tråden varit högre hade man hunnit med mer och ni hade haft fått mer information. Det är destruktivt på alla sätt.

Iaf ringde inte Linnea polis 29e. Hon blev galen på Chrippa när han pratade i telefon med Julia och skrev då saker till en vän som ringde polis. När polis kom några min senare visste inte de två att polis var på väg och det polis kom för kunde direkt dementeras pågick. Det verkar skett fysiskt mellan de 29e men inte på den nivån att vi pratar flera års fängelse. Chrippa är misstänkt för fler brott efter husis men har inget med Linnea att göra och är en skitsak i sammanhanget.

Och nej min PM är full och orkar inte rensa mer. Skulle vilja skriva till några men hinner ej nu.

Linneas skador är "små". Han sitter häktad då polis vill utreda ifred. Tror han är ute i Januari nån gång. Jag försvarar inte våld, det Julia läckt och Anjos video med mera. Ta inga ord ur min mun. Det är oerhört tröttsamt. Jag kan inte svara på om polis imorgon griper Linnea eller lägger ner polissnmälan från idag.

Jag är inte köpt av Jocke och med i nåt drev. Hade han velat hade han kunnat lagt ut mycket mer. Han vill mer få rättvisa för sin bror. Det är Julia och Gustav som läcker.

Har sista dygnen inte ens läst 20 % av inläggen här så vet inte vad som diskuteras och kommit fram. Jag kollar inte storys på IG.

Jag har mina åsikter om Chrippa hur han varit men sanningen hösten 2023 verkar ingen ha misstänkt här. När han kommer ut måste han börja prioritera annorlunda och lägga fokus på rätt saker. Chloe är nummer 1. Linnea skiter jag fullständigt i vad som händer med sen men hon borde straffas för det hon gjort och få hjälp så andra slipper detta.

Kolla vloggar från Fjällen med Jocke hur passiv Linnea är och självmant håller sej i bakgrunden. Olivia vägrar träffa Linnea efter Cypern. Jonna satte ner foten efter Fjällen och vägrade träffa Linnea mer. Då bestämde sej Chrippa att göra slut och gå tillbaka till Julia. Han sänkte garden för första gången mot Julia. Då hackade Linnea sociala medier och sen bröt helvetet löst utåt.

Linnea skickade ett messenger till en polare, detta lede till en urspårad situation med polis kom, gripande, häktning och att massa information kommit fram om Linnea. Linnea räknade inte med detta och tar hos sig ur detta är hon väldigt skicklig.

Nu ska jag gå och fortsätta suga av Jocke och försvara en kvinnoboxare 🙂 Jag har nämnt väldigt lite om Linnea innan så har verkligen inte hatat henne från dag 1.

Har massa mer men det får räcka 🙂
Kan de vara droger dom hittat? får den känslan att chrippa velat fly verkligheten med droger, för han inte orkade med bruden?
Citera
2024-01-05, 20:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Kan de vara droger dom hittat? får den känslan att chrippa velat fly verkligheten med droger, för han inte orkade med bruden?
Han höll ju på med droger redan innan Linnea.
Citera
2024-01-05, 20:44
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -POLISEN
Ingen av dessa kreatörer verkar bry sig på riktigt. De ser ju bara detta som positivt och tar tillfället i akt för att kunna tjäna stålar, hade de brytt sig på riktigt hade de väl försökt släcka ner allting istället.

Mega-ultra-exponera ungen sådär också.. fyfan

Hoppas Chrippa får ett par % också. Utan honom hade dom inte haft något material.
Citera
2024-01-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför var Chrippas bil beslagtagen?
Det stod om det i meddelandena emellan Linnea och Chrippa.

Vet bara att Linneas bil lämnades tillbaka till företaget 28e.
Citera
2024-01-05, 20:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jo, men nu var det ju Chrippas bil som blev beslagtagen jag frågade om.
Jag skiter väl i Linneas bil, det är ointressant.
Citera
2024-01-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo, men nu var det ju Chrippas bil som blev beslagtagen jag frågade om.
Jag skiter väl i Linneas bil, det är ointressant.

Och jag säger att jag inte vet.
Citera
2024-01-05, 20:50
Medlem
Citat:
Linnea polissnmäldes idag för misshandel och dataintrång.

Jag hinner inte svara pga tidsbrist och att visa svar då leder till varning pga trams och off topic. Så ingen ide att svara på detta inlägg. Hade nivån i tråden varit högre hade man hunnit med mer och ni hade haft fått mer information. Det är destruktivt på alla sätt.

Iaf ringde inte Linnea polis 29e. Hon blev galen på Chrippa när han pratade i telefon med Julia och skrev då saker till en vän som ringde polis. När polis kom några min senare visste inte de två att polis var på väg och det polis kom för kunde direkt dementeras pågick. Det verkar skett fysiskt mellan de 29e men inte på den nivån att vi pratar flera års fängelse. Chrippa är misstänkt för fler brott efter husis men har inget med Linnea att göra och är en skitsak i sammanhanget.

Och nej min PM är full och orkar inte rensa mer. Skulle vilja skriva till några men hinner ej nu.

Linneas skador är "små". Han sitter häktad då polis vill utreda ifred. Tror han är ute i Januari nån gång. Jag försvarar inte våld, det Julia läckt och Anjos video med mera. Ta inga ord ur min mun. Det är oerhört tröttsamt. Jag kan inte svara på om polis imorgon griper Linnea eller lägger ner polissnmälan från idag.

Jag är inte köpt av Jocke och med i nåt drev. Hade han velat hade han kunnat lagt ut mycket mer. Han vill mer få rättvisa för sin bror. Det är Julia och Gustav som läcker.

Har sista dygnen inte ens läst 20 % av inläggen här så vet inte vad som diskuteras och kommit fram. Jag kollar inte storys på IG.

Jag har mina åsikter om Chrippa hur han varit men sanningen hösten 2023 verkar ingen ha misstänkt här. När han kommer ut måste han börja prioritera annorlunda och lägga fokus på rätt saker. Chloe är nummer 1. Linnea skiter jag fullständigt i vad som händer med sen men hon borde straffas för det hon gjort och få hjälp så andra slipper detta.

Kolla vloggar från Fjällen med Jocke hur passiv Linnea är och självmant håller sej i bakgrunden. Olivia vägrar träffa Linnea efter Cypern. Jonna satte ner foten efter Fjällen och vägrade träffa Linnea mer. Då bestämde sej Chrippa att göra slut och gå tillbaka till Julia. Han sänkte garden för första gången mot Julia. Då hackade Linnea sociala medier och sen bröt helvetet löst utåt.

Linnea skickade ett messenger till en polare, detta lede till en urspårad situation med polis kom, gripande, häktning och att massa information kommit fram om Linnea. Linnea räknade inte med detta och tar hos sig ur detta är hon väldigt skicklig.

Nu ska jag gå och fortsätta suga av Jocke och försvara en kvinnoboxare 🙂 Jag har nämnt väldigt lite om Linnea innan så har verkligen inte hatat henne från dag 1.

Har massa mer men det får räcka 🙂

En fråga; gäller anmälan för misshandel på C eller barnet?
Citera
2024-01-05, 20:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Fokusskifte
Vi kan absolut jobba med det fokusskiftet.
Så Linnea lämnade tillbaka sin företagsbil den 28.
Hade hon sagt upp sig från jobbet och planerade att flytta hem till Malmö kanske?
Och den 29 berättade Linnea det för Chrippa, att hon nu lämnar honom 1 gång för alla och aldrig kommer tillbaka, och Chrippa klarade inte av detta, tappade det och slog henne?
Citera
2024-01-05, 20:53
Avslutad
Citat:

Den var skriven på Chrippa. Bara att kolla Bilregistret
Senast redigerad av Goldentie 2024-01-05 kl. 20:56.
Citera
2024-01-05, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
den var skriven på chrippa

Nej vi pratar nya bilen där.
Citera
2024-01-05, 20:57
Avslutad
Citat:
Nej vi pratar nya bilen där.

Det var VW Tiguanen som lämnades tillbaka till företaget den 28. Audin köpte dem aldrig
Citera
2024-01-05, 20:58
Medlem
Citat:
Menar du sms som läckt så hela hösten.

Menar du hur länge de haft kontakt sen runt 2016.

Jag menar de som är läckt. Verkar vara några från oktober månad. Så då förlät de varandra efter de bråken antar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in