2024-01-05, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Duktigt självskadebeteende lille Skabbe har lagt sig med, utöver annat han har utsatt omgivningen för - nu skär han sig också...!

Var det i hårfästet, kanske?

Hörde Linnea stuckit honom. Fick infon från samma källa som sa att Linnea är helt blåslagen. Omg!
Citera
2024-01-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Snälla, du är också komprometterad. Det är bara kolla hur du skrev om C för 2-3 månader sen och nu.

För att jag skyddar Chrippa i denna händelse? Försök att tänk längre än näsan räcker. Är du för eller emot rättvisa?
Citera
2024-01-05, 18:36
Medlem
Miys avatar
Typiskt att ha olagliga substanser liggandes hemma när polisen kommer på besök..

Chrippa fick verkligen ingen bra start på året.
Citera
2024-01-05, 18:37
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Andra brottet var inte med i häktningen men det finns en anmälan på det men är sekretess som vanligt. Inget konstigt.

Det sa jag inte heller.
Det jag sa var att det borde finnas ett till papper med resten av åtalspunkterna i såna fall
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Jag såg Linnea nyss på Estepani krog, hon har kraftiga skador i ansiktet och sitter i rullstol. Gipsat båda benen och runt huvudet.

Det hade hon behövt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är det inte lite konstigt att Chrippa blir häktad för en misshandel? Aldrig hört att någon blir det, visst känd buse och en grov eller synnerligen grov möjligtvis men det här känns bara fel. Han har ingen historia som våldsbrottning förutom att slagit någon stackare på käften som tonåring (vem fan har inte det?)

Tror han kommer släppas om någon dag.

Han är ju häktad för grov misshandel.
Citera
2024-01-05, 18:38
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
För att jag skyddar Chrippa i denna händelse? Försök att tänk längre än näsan räcker. Är du för eller emot rättvisa?

Hur skyddar du C i det inlägget jag citerade? Var inte så ivrig så kanske det inte märks så mycket.
Citera
2024-01-05, 18:41
Avslutad
Citat:
Jocke, men framförallt Jonna, måste vara så jävla trött. Ett liv med polisanmälningar, misshandlar och narkotikadomar i deras absoluta näthet. Allt de vill är att syssla med media och poppa som barnidoler med deras vlogginnehåll men dras in i vuxendrama om och om och om igen.
Jocke är i allra högsta grad själv skyldig till allt, men Jonna kanske man kan betrakta som medberoende (i någon mening).
Jonna är väl den absolut enda jag faktiskt gillar av det där packet.

Jag inser att jag kan ha fel om henne också, med tanke på hur förljuget allt är.

Hon har ju också varit medveten om hur lilltjejen har haft det så…usch vilken härva.
Citera
2024-01-05, 18:42
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Hörde Linnea stuckit honom. Fick infon från samma källa som sa att Linnea är helt blåslagen. Omg!
Varför sitter hon då inte häktad för mordförsök? trollen är stark 2024
Citera
2024-01-05, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Det sa jag inte heller.
Det jag sa var att det borde finnas ett till papper med resten av åtalspunkterna i såna fall

Åtalspunkter??
Citera
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Andra brottet var inte med i häktningen men det finns en anmälan på det men är sekretess som vanligt. Inget konstigt.

Sekretess eller inte - ett ärendenummer finns alltid.
Citera
Medlem
Citat:
Hur skyddar du C i det inlägget jag citerade? Var inte så ivrig så kanske det inte märks så mycket.

Det som presenterats är i form av skärmdumpar, filmer, vittnen är inte till Linneas fördel. Enda som talar emot Chrippa är häktning, men det är ju snarare regel än undantag i sådana här fall att mannen som vanligt får skulden och blir inlåst, tills situationer klarnat. Håller Chrippas rygg i detta, många män därute som lever i skräck att lämna deras galna tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in