2024-01-05, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ska väl mycket till om alla dessa börjar redigera meddelanden. Deras egna karriär står då på spel. Fatta Anjo får börja vända burgare på donken!

Efter hur han använder barn för att få views så förvånar mig inget!
Citera
2024-01-05, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks

Syftar inte på Anjo, syftar på prints jag fått tilldelade mig. Rask, Gustavs olika inlägg mfl styrker detta. Klart som fan att Linnea skrivit dessa sinnessjuka saker!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Det var ju precis det dom skrev: GROV MISSHANDEL

Lägg ner era halmstrån nu och sluta försvara en kvinnomisshandlande knarkare.

När nästa protokoll kommer ut så vet vi mer innan dess är det GROV MISSHANDEL han är häktad för.
Läs sida 3, så står det inte grov misshandel.
Att åklagaren går ut med att hen anser skäl för grov misshandel, ledde inte hela vägen fram, utan det stannade vid just misshandel.
Hur mycket du än fetar texten
Citera
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:

När nästa protokoll kommer ut så vet vi mer innan dess är det GROV MISSHANDEL han är häktad för.

Precis, rättvisan måste ha sin gång, och i dagsläget pekar allt på att det rör sig om en Grov Misshandel..

Hoppas det här blir en läxa och att han slutar med allehanda droger och steroider, och att han flyttar focus på vad som är viktigt i livet..
Citera
2024-01-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks

Skulle gärna vilja se den videon när han intervjuar Cluee innan han tog bort och redigerade om. Har någon den och kan skicka hade jag varit tacksam!
Citera
2024-01-05, 15:05
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ska väl mycket till om alla dessa börjar redigera meddelanden. Deras egna karriär står då på spel. Fatta Anjo får börja vända burgare på donken!

Bara för att veta hur teknisk du är. Du förstår att de bilderna på print vi "vanliga" har sett ALDRIG skulle hålla i rätten?
Citera
2024-01-05, 15:07
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:

Just precis så!

Undrar vad som förväntas uppfyllas av att försöka vilseleda ett gäng flashbackare att det "bara" handlar om misshandel.

Som om det vore mer okej.

Oavsett vad "småfolket" anser så rör det inte domstolen i ryggen. Inget här eller på sociala medier kommer att påverka domstolens bedömning.

Fattar liksom inte det enorma behovet heller hos somliga att vilja spela viktiga i utredningen för utgången på youtube osv..

De biter sig själva i röven med sina omedvetna självmål.
Citera
2024-01-05, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Frågan är ju vad polisen ska med den filmen till?

Chrippa är misstänkt för misshandel av sin (fd) flickvän. Hur hon har betett sig mot honom, hans barn eller mamman till denne spelar ingen som helst roll.

Har han slagit henne så har han. Enda som kan förmildra de hela är om hon slog honom först eller hotade honom med något tillhygge, då kan de ju bli fråga om nödvärn.

Anjo, Jocke, Jacke och dom andra har gjort hela den här grejen tusen gånger värre genom sina sociala medier.

Riktiga idioter men underhållande att följa, det får man ge dom!

Håller med till 100%. Om de verkligen hade velat stödja sin bror/kompis så hade de sett till att alla hållt käften och sett till Anjo slutar lägga upp material som direkt saboterar för Chrippa. Hade jag varit Chrippa och sett vad som hänt och vad hans sk supportrar hållt på med/håller på med så hade man ju på riktigt övervägt att helt byta ut varenda en av dessa back-stabbers.
Citera
2024-01-05, 15:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag läste nu att Anjo har skrivit en kommentar i hans video (under sin egen fastklistrade kommentar) att videoupptagningarna på lilltösen har lämnats in till polisen.

Gjordes det här EFTER att Flashback och hans kommentarsfält reagerade?

Jag antar nog att det är så, annars hade han väl nämnt det tidigare.

De är oerhört tysta idag, allihop.
Mmm, Anjo har lagt upp en instastory om kvinnors våld mot män...

Grovt förtal och försvårande av utredning, fabricerade bevis osv, vet inte exakta termer, men Anjo och gruppen lär få ett och annat att förklara och betala för.
Citera
2024-01-05, 15:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Frågan är ju vad polisen ska med den filmen till?

Chrippa är misstänkt för misshandel av sin (fd) flickvän. Hur hon har betett sig mot honom, hans barn eller mamman till denne spelar ingen som helst roll.

Har han slagit henne så har han. Enda som kan förmildra de hela är om hon slog honom först eller hotade honom med något tillhygge, då kan de ju bli fråga om nödvärn.

Anjo, Jocke, Jacke och dom andra har gjort hela den här grejen tusen gånger värre genom sina sociala medier.

Riktiga idioter men underhållande att följa, det får man ge dom!
Om de vill göra en anmälan mot Linnea om psykisk och fysisk misshandel, så bör de ju vilja ta med sig dessa inspelningar.

Sedan är det ju upp till rättsväsendet att besluta om det ska med eller inte.

Men lilltösen kommer förmodligen att få träffa expertiser på området, det är jag ganska säker på.
Citera
2024-01-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om nu Linnea inte hade anmält misshandeln? Hade det då ändå kommit ut vilken fruktansvärd människa hon är. Hade Anjo gjort sina förtalsvideor
Har du sett hur sönderslagen hon är? Halva ansiktet är helt blåslaget...
Citera
2024-01-05, 15:19
Medlem
Alltså kan vi vara överens om en sak. Finns det bild? Upp med den. Sen ang. Anjos videos, dom ställer ledande frågor ja. Tills jag sett en bild på Linnea med skador som inte är photoshoppad så är Chrippa oskyldig i mina ögon. Nej jag står inte på Jockebois sida, inte på Gustavs, Anjas eller Rasks.

Det stora offret här är dottern. Ingen annan. Om Chrippa haft ruter i sig hade han tagit dottern med sig och dragit kan man tycka. Men sluta för helvete att försvara Linnea tills någon jävel fått fram en bild på henne. Allvarligt talat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in