2024-01-05, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Ja om du läser den 2023-12-31

2024-01-01 skärpes det till GROV Misshandel.

Stockholms TR B 19847-23 Aktbil 8

Varför envisas vissa i tråden med att ljuga om en GROV Kvinno Misshandel?
Läser du sista bilagan tycker tingsrätten annat. Hade det varit grovt, hade tingsrätten skrivit det. Inget konstigt att rubriceringar skrivs ner i en häktningsförhandling.
Citera
2024-01-05, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Så han har lämnat in en video som visar hur flickan blir "cochad"?

Snyggt självmål...

Vi får se var det bär vägen.
Citera
2024-01-05, 14:50
Medlem
TheFinals avatar
Den videon där barnet tillfrågas med ledande frågor går såklart använda som bevis, men då det är just ledande frågor och sättet hon frågas ut på så kommer värdet i det beviset värderas oerhört lågt om ens beaktas över huvud taget.

Barn ska höras på rätt sätt, nu är "frågan" redan förgiftad så att säga i barnets tankegångar så helt jäkla positivt är de inte med deras egna vägar och utredningar.
Citera
2024-01-05, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Det är väl inte direkt världens svåraste att redigera in namn och nummer i en bild.

Om det ska vara någorlunda "säkert" så ska det ju filmas och scrollas. Det går ju också redigera men betydligt svårare.

Och du tror på det där?
Citera
2024-01-05, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Det är fri bevisprövning. Om inte polisen har valt att beslagta materialet, så är dom fria att göra vad dom vill med det.

Frågan är ju vad polisen ska med den filmen till?

Chrippa är misstänkt för misshandel av sin (fd) flickvän. Hur hon har betett sig mot honom, hans barn eller mamman till denne spelar ingen som helst roll.

Har han slagit henne så har han. Enda som kan förmildra de hela är om hon slog honom först eller hotade honom med något tillhygge, då kan de ju bli fråga om nödvärn.

Anjo, Jocke, Jacke och dom andra har gjort hela den här grejen tusen gånger värre genom sina sociala medier.

Riktiga idioter men underhållande att följa, det får man ge dom!
Citera
2024-01-05, 14:54
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Läser du sista bilagan tycker tingsrätten annat. Hade det varit grovt, hade tingsrätten skrivit det. Inget konstigt att rubriceringar skrivs ner i en häktningsförhandling.

Det var ju precis det dom skrev: GROV MISSHANDEL

Lägg ner era halmstrån nu och sluta försvara en kvinnomisshandlande knarkare.

När nästa protokoll kommer ut så vet vi mer innan dess är det GROV MISSHANDEL han är häktad för.
Citera
2024-01-05, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Exakt!

Det här drevet inkl privata oproffsiga brottsförhör (manipulation)) av ett litet barn - i syfte att försöka få till förmildrande omständigheter.omständigheter för GROV MISSHANDEL - riskerar enbart att bita de inblandade själva i röven.

Finns inget som ursäktar eller förmildrar GROV MISSHANDEL.

Kommer bli mycket intressant att se hur de kommer att förhålla sig till potentiellt fällande dom.

Skam möjligen, eller?

Hört talas om självförsvar?
Citera
2024-01-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Och du tror på det där?

Jag vet faktiskt inte vad jag tror. Säger bara att det inte är omöjligt.
Och om dom ändå tog kort förstår jag inte varför dom inte ändå filma när dom höll på.
Citera
2024-01-05, 14:56
Medlem
Citat:

Det är ingen idé att diskutera med personer som vägrar erkänna när de har fel. Likadant blir det säkert om Chrippa blir friad, då hittar de på något annat.
Citera
2024-01-05, 14:57
Medlem
Miys avatar
Citat:
Det är fri bevisprövning. Om inte polisen har valt att beslagta materialet, så är dom fria att göra vad dom vill med det.

Fria och fria, det är förtal så det visslar om det.

De gör såklart som de vill de har de alltid gjort när de drevat men den här gången gick de långt över gränsen och kommer få smaka på konsekvenser.

Även Soctanterna kommer rynka ordentligt på näsan då de nåddes av denna information från random personer på nätet innan de blev kontaktade av Julia i panik idag.
Citera
2024-01-05, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hade Jocke avslöjat vad han kände till om Linneas idoldyrkan?

Lisen kommer aldrig våga lämna honom hur djävligt hon än har det. Är det någon som är psyk så är det Anjo. Ang Linnea köper jag inte allt skit så där utan vidare
Citera
2024-01-05, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Jag vet faktiskt inte vad jag tror. Säger bara att det inte är omöjligt.
Och om dom ändå tog kort förstår jag inte varför dom inte ändå filma när dom höll på.

Ska väl mycket till om alla dessa börjar redigera meddelanden. Deras egna karriär står då på spel. Fatta Anjo får börja vända burgare på donken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in