2024-01-05, 13:04
Medlem
Nej, nu får det vara nog. Är otroligt besviken på pedofilsverige. Nu måste väl Dumpen vara ett känt fenomen hos varenda en av dem, och ändå åker de fast?

I början var ju pedofilin värst men nu är nästan dumheten det jobbigaste att bevittna.
Citera
2024-01-05, 13:33
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ok det var bara 31 års åldersskillnad och inte 35 år som jag mindes. Då är det ju helt ok naturligtvis. Däremot tror jag du missar poängen mr Pussy (?). Om du vill så kan jag hjälpa dig i PM. Kolla Patrik Sjöberg festar på Youtube. Damsällskapet ser inte ut att vara i 55-60 års åldern dvs hans egen ålder vilket han är bra på att rapa vid konfrontationerna.

Han får naturligtvis göra vad han vill.

Jag kan tycka, att det blir en smula löjligt när detta med Patriks (förmenta) smak för lammkött återkommande vevas i tråden.

Om han nu har tycke för yngre, myndiga donnor, är det inget som solkar hans trovärdighet som gäddjägare som jag ser det. Trots allt är det en milsvid skillnad på att dejta myndiga (vuxna) personer, om än väl unga relativt ens egen ålder, och att i ord och handling visa sig villig att begå våldtäkt mot barn.

Som du skriver, han får göra vad han vill, precis som alla andra, när det handlar om vuxna, samtyckande människor.
Senast redigerad av Lessler 2024-01-05 kl. 13:38.
Citera
2024-01-05, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ok det var bara 31 års åldersskillnad och inte 35 år som jag mindes. Då är det ju helt ok naturligtvis. Däremot tror jag du missar poängen mr Pussy (?). Om du vill så kan jag hjälpa dig i PM. Kolla Patrik Sjöberg festar på Youtube. Damsällskapet ser inte ut att vara i 55-60 års åldern dvs hans egen ålder vilket han är bra på att rapa vid konfrontationerna.

Han får naturligtvis göra vad han vill.
Here we go again. Stor åldersskillnad är inte normalt, därför är det något vi ska lägga oss i och ha synpunkter på. Har han varit otrogen också? Eller kanske gjort något annat vi ska rynka på näsan åt?

Dumpen ska avslöja Pedofiler. De ska bekämpa dem, om de ska vara värda namnet. Moraliserande över lagligt beteende hör inte hemma här.
Citera
2024-01-05, 13:51
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Here we go again. Stor åldersskillnad är inte normalt, därför är det något vi ska lägga oss i och ha synpunkter på. Har han varit otrogen också? Eller kanske gjort något annat vi ska rynka på näsan åt?

Dumpen ska avslöja Pedofiler. De ska bekämpa dem, om de ska vara värda namnet. Moraliserande över lagligt beteende hör inte hemma här.

Spot on! 👊
Citera
2024-01-05, 14:30
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Dumpen jobbar mot sexuella övergrepp, om det sedan är pedofiler, personer med sexmissbruk, personer med fruktansvärt dålig impulskontroll eller av annan anledning har sexuell kontakt med vad dom tror är barn är fullständigt irrelevant

Dumpen motarbetar alla potentiella förövare oavsett vad deras anledning är
Citera
2024-01-05, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Dumpen jobbar mot sexuella övergrepp, om det sedan är pedofiler, personer med sexmissbruk, personer med fruktansvärt dålig impulskontroll eller av annan anledning har sexuell kontakt med vad dom tror är barn är fullständigt irrelevant

Dumpen motarbetar alla potentiella förövare oavsett vad deras anledning är
Ja, det är riktigt. Och därför ska inte sådant som är och borde vara lagligt diskuteras. Dumpen hänger ut sådana som kontaktat vad de tror är barn i sexuellt syfte. De begår i dagsläget inget brott, men det vill Dumpen ändra på. Det är i sin ordning. Men börjar man hänga ut människor för saker som inte är och inte ens borde vara olagligt (t ex stor åldersskillnad eller otrohet) är man farligt ute. Och är något lagligt så ska personen som begår handlingarna inte få sina friheter begränsade. Du nämner sexmissbruk, impulskontroll och annat. Bara en lite del av det är olagligt, nämligen sådant som innebär övergrepp i form av våldtäkt eller liknande.
Citera
2024-01-05, 16:00
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ja, det är riktigt. Och därför ska inte sådant som är och borde vara lagligt diskuteras. Dumpen hänger ut sådana som kontaktat vad de tror är barn i sexuellt syfte. De begår i dagsläget inget brott, men det vill Dumpen ändra på. Det är i sin ordning. Men börjar man hänga ut människor för saker som inte är och inte ens borde vara olagligt (t ex stor åldersskillnad eller otrohet) är man farligt ute. Och är något lagligt så ska personen som begår handlingarna inte få sina friheter begränsade. Du nämner sexmissbruk, impulskontroll och annat. Bara en lite del av det är olagligt, nämligen sådant som innebär övergrepp i form av våldtäkt eller liknande.

Men har man haft sexuell kontakt med någon som man tror är ett barn så finns det risk att riktiga barn vart utsatta
Dumpen hänger int ut folk som inte haft sexuell kontakt med vad dom tror är barn så vitt jag vet

Och sen är det int dumpen som begränsar folks friheter, dumpen visar bara upp ett beteende mot barn som dom anser är helt oacceptabelt, om sedan deras eventuella partner och/eller arbetsgivare är av en annan åsikt och tycker att hen blivit uthängd pga struntsak så kommer de int o bli några konsekvenser
Citera
2024-01-05, 20:02
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Men har man haft sexuell kontakt med någon som man tror är ett barn så finns det risk att riktiga barn vart utsatta
Dumpen hänger int ut folk som inte haft sexuell kontakt med vad dom tror är barn så vitt jag vet

Och sen är det int dumpen som begränsar folks friheter, dumpen visar bara upp ett beteende mot barn som dom anser är helt oacceptabelt, om sedan deras eventuella partner och/eller arbetsgivare är av en annan åsikt och tycker att hen blivit uthängd pga struntsak så kommer de int o bli några konsekvenser
Dumpen är som gamla tiders kyrka, i det samhället pekade de ut syndiga och dessa blev medborgarna tvungna att ta avstånd till, annars! Tiden går igen, tyvärr.
Citera
2024-01-05, 20:27
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Läraren som sökte 27 åringen gjorde inget olagligt, han ville bara utröna om den underårige var sann med sina frågor, utröna om det var ett troll. Och att diskutera honom är att diskutera moral, så varför kan man då inte diskutera Patrik då trådens rubrik innehåller hans namn.

Och utifrån Dumpens resonemang att bara man säger något med sex så är man skyldig. Jag kan hävda så här, kan man intressera sig för 30 år yngre flickor så kan man intressera sig för 50 år yngre. Ingen kan säga emot mig, om man samtidigt hävdar man frågar någon underårig om sex, så kan man därmed ligga med den samma.
Citera
2024-01-05, 20:41
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Jobbigt att erkänna att du har fel gubben? Patrik dejtade Ida några gånger. Hon var 22 när han var 53. Missade du lågstadiet?
Som om antalet träffar gör någon skillnad, kärlek kan ske mellan generationer, sex också, det avslöjar att det bara var lust, bara egen tillfredställelse för Patrik (och eller för Ida). Dvs utnyttjande.
Citera
2024-01-05, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H-Ecker
Gäddgalan 2023, haha så jäkla kul.
Tack för ett gott skratt

När presenteras vinnarna?

Jag vill nominera och det är bara två tim kvar men Hasses länkar gör att virusprogrammet goes bananas. Litar på Hasse så klart men vad kan det bero på? Hasses sega gubbar kanske kan bjuda på 24 tim till?

Citat:

Nja är det en offentlig person som återkommande dyker upp på bilder med tjejer som är yngre än hans dotter och samtidigt läxar upp män som inte heller söker tjejer i sin egen ålder så vettefan. Jag tror inte att det var en slump att Sara inte var på festen i Patriks lya. På Youtube "Patrik Sjöberg festar". Delfinskratt och ena tjejen tar hundens svans i munnen. Ja åldersmässigt är det lagligt men fan inte snyggt.

Man kanske ska ha överseende med Dumpen? Sara har jag noll problem med men sidekicken .
Senast redigerad av Gipsy-tears 2024-01-05 kl. 22:16.
Citera
2024-01-05, 22:34
Medlem
mr.demons avatar
Jag kan inte klura ut senaste gäddans efternamn. Nån som kan posta nån rebus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in