Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Eller så är hela videon fejk, och därför dem inte gjorde en anmälan, eftersom hade flickan fått träffat någon som är utbildad att förhöra barn så skulle kanske flickan sagt "mamma sa att jag skulle säga så" och då åker Julia dit för falsk tillvitelse

Julia ligger ju redan illa till för att åka dit för förtal, hon behöver ju inte åka dit för falsk tillvitelse också...
Hade jag en brud som Julia hade jag nog gjort en Chrippa och slagit ut två av hennes tänder för att hon använder min dotter för att begå grovt förtal med fängelse på straffskalan.
Nejdå nu skojjar jag bara , jag slåss aldrig, jag golar till snuten.. och gudarna.
Nån skrev till Rask att två tänder flög ur Linneas mun så det är nog vad vi kommer att få se genom rättegången.
Klart att hon är tyst för att undvika förtal.. vilket Anjo tolkar som att hon döljer något lol.