2024-01-05, 01:01
Medlem
Evil_Santas avatar
Trist att Jonas Inde valde att inte vara med. Programmet hade känts mer levande om de hade haft med några inslag med honom där han är förbittrad på judar eller vad han nu är engagerad i nuförtiden. Det hade gjort programmet lite mer intressant om de haft med en snubbe som inte riktigt "passar in" i killinggänget(eller samhället överlag för den delen). Lite mörker i stället för bara solsidan och "ljust o fräscht" hade varit uppskattat.
Senast redigerad av Evil_Santa 2024-01-05 kl. 01:47.
Citera
2024-01-05, 01:07
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Ja, för Jonas avböjde medverkan i dokumentären
Enligt detta inlägg.

(FB) Berättelsen om Killinggänget (SVT)

Så stämmer det inte att Jonas har avböjt medverkan. Han blev inte ens tillfrågad.
Citera
2024-01-05, 02:18
Medlem
Klart som fan att Jonas inte blir tillfrågad att medverka pga hans skeva syn på folk

Han är ju både Nazist och Rasist, en riktigt stopskott!
Citera
2024-01-05, 02:36
Avslutad
Vem fan bryr sig om Killinggänget längre? En skvätt mögliga 60 och 70talister som inte kommit vidare med sina liv sen den härliga första halvan av 90talet möjligtvis.
Citera
2024-01-05, 02:45
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Nej, dom inspirerades och tog sina ideér från Sesame street och andra utländska barnprogram.

Ge dig nu. Att inspireras gör inte det som inspirerar till originalet. Skaparna till Sesame Street har inte fått någon royalty från Fem myror är fler än fyra elefanter. Mozart var Beethovens inspirationskälla, men inte ska man därför se Mozart som originalet till Beethovens verk.
Citera
2024-01-05, 03:33
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Enligt detta inlägg.

(FB) Berättelsen om Killinggänget (SVT)

Så stämmer det inte att Jonas har avböjt medverkan. Han blev inte ens tillfrågad.
Tror inte han avböjt medverkan.
https://twitter.com/alaskajew/status/1742917011418804681/photo/1
Men om jag vore producenten hade jag väl åtminstone försökt intervjua honom och se om han kunde komma med några relevanta synpunkter. Men jag antar att de inte ens försökte, eftersom det är svårare att klippa bort åsikter man inte gillar än att ignorera labila intervjuobjekt.
Citera
2024-01-05, 03:47
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Tror inte han avböjt medverkan.
https://twitter.com/alaskajew/status/1742917011418804681/photo/1
Men om jag vore producenten hade jag väl åtminstone försökt intervjua honom och se om han kunde komma med några relevanta synpunkter. Men jag antar att de inte ens försökte, eftersom det är svårare att klippa bort åsikter man inte gillar än att ignorera labila intervjuobjekt.
Jonas Inde är en olydig goj och risken finns att han skulle kommit med en fyndig kommentar som avslöjat något om våra kröknästa mediala slavdrivare. Wolodrontski och gänget.
Citera
2024-01-05, 06:21
Medlem
Mohaves avatar
Killingmedlemmarna lovprisar Åsa Twengström och berättar hur enormt viktig hon var för projektet. Varför fick hon då inte cred som fullvärdig medlem? Här kan man reflektera ur en MeToo-synvinkel.
Citera
2024-01-05, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Vem fan bryr sig om Killinggänget längre? En skvätt mögliga 60 och 70talister som inte kommit vidare med sina liv sen den härliga första halvan av 90talet möjligtvis.

Exakt! Killinggänget. Herregud.
Citera
2024-01-05, 07:05
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelIsland
Exakt! Killinggänget. Herregud.

Säger den tvekönade icke binära nymänniskan som anser att youtubepranks och Jockiboi är höjden av komik.

Killinggänget är mer kultur än du kan förstå, det mörker som finns i Torsk på Tallin med Lars Kongos sträva stämma äro ej att förakta. Du vanliga människa.
Citera
2024-01-05, 07:18
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Är faktiskt märkligt att just Schyffert blev någon form av huvudperson när de de roliga var Johan Rheborg och Robert Gustafsson. Eller var det just därför?

Kan faktiskt inte komma på något roligt Schyffert sagt alls medans Percy Nilegård, Örjan Lax eller brandkaptenen Greger genast dyker upp när jag tänker på de andra.
Henrik Schyffert, komikens svar på Andy Fletcher.
Citera
2024-01-05, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Säger den tvekönade icke binära nymänniskan som anser att youtubepranks och Jockiboi är höjden av komik.

Killinggänget är mer kultur än du kan förstå, det mörker som finns i Torsk på Tallin med Lars Kongos sträva stämma äro ej att förakta. Du vanliga människa.

Hoppas du trollar. Killinggänget är pubertal skithumor rakt igenom. Och du din pajas tycker att det är finkultur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in