Citat:
Ursprungligen postat av
RollonHomie
Schyffert har aldrig klarat sig på egen hand, han verkar inte kunna leverera tillräckligt roliga karaktärer utan har mest fungerat som utfyllnad för de andra som verkligen kan leverera. Han har dock på nåt konstigt vis lyckats suga åt sig äran för allt de andra åstadkommit.
Det enda Schyffert har klarat sig på är att sitta och se ut som ett frågetecken i diverse tevesoffor med en rolig min och skratta åt sina egna skämt.
Lite som vilken Late Show host som helst. De är komiker, men sällan roliga. Med undantag för Conan O'Brien, hans timing är gudalik.
Och kanske Craig Ferguson.