2024-01-04, 19:40
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Han räknas som "högerextrem" eller vilket valfritt tillmäle du känner för.

Det är ju inte Indes åsikter som gör honom sjuk, utan sättet det har yttrat sig på. Han verkar ha drabbats av någon sorts tilltagande radikalisering, för vilka han offrat karriär, vänner och framtid. Vem som helst kan väl drabbas av ett filosofiskt/politiskt uppvaknande mitt i livet, men man hittar sätt att hantera det på, som fungerar i relation till ens eget liv. Det gör ju inte Jonas Inde, och det är det som gör att han över huvud taget behövt söka läkare för en diagnos.
Citera
2024-01-04, 19:40
Medlem
Visst f-n var det väl Jonas Inde som var med och gjorde lite sketch i radions Metropol under senare del 80-tal?
Före Göte Johansson förmodar jag..
Citera
2024-01-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Han är väl gift och har barn? Men han verkar helt klart ha intresse av homosexualitet:
"Jag har knullat med en 15-årig kille nu, Andres! Och jag kan nästan tänka mig att dö."
"Varje dag funderar jag på hur det känns att sniffa kokain från en vuxen mans svarta erigerade penis."

Det visste jag faktiskt inte. Har alltid föreställt mig honom som den där kufen som på senare år omger sig med unga toyboys.

Kanske är det enbart intresse och fascination han har helt enkelt. Förvisso vore han väl inte den första bögen som är gift och har barn heller.
Citera
2024-01-04, 19:45
Medlem
Jucktupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Tror det var bipolär sjukdom + hjärnskada.

Låter ganska spekulativt... "Galen" är man väl mer om man uttrycker konstiga åsikter?
Citera
2024-01-04, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Men han är inte nazist, han är sjuk.

Helt enligt partiboken så ska alla dissidenter anses sjuka.
Citera
2024-01-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det är ju inte Indes åsikter som gör honom sjuk, utan sättet det har yttrat sig på. Han verkar ha drabbats av någon sorts tilltagande radikalisering, för vilka han offrat karriär, vänner och framtid. Vem som helst kan väl drabbas av ett filosofiskt/politiskt uppvaknande mitt i livet, men man hittar sätt att hantera det på, som fungerar i relation till ens eget liv. Det gör ju inte Jonas Inde, och det är det som gör att han över huvud taget behövt söka läkare för en diagnos.

Han är ju inte den enda som blivit lite nazi i samband med grav psykisk ohälsa. Oliver Loftén tex. Det är intressant tycker jag. Verkar ju drälla av psykfall inom den nationalistiska scenen överlag. Kände Indes unges morsa förr i tiden och har hört att det var fan ingen picknick att vara ihop med honom. Helt jävla galen. Sorgligt.
Citera
2024-01-04, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jucktupp
Låter ganska spekulativt... "Galen" är man väl mer om man uttrycker konstiga åsikter?

Nej.
Citera
2024-01-04, 20:51
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandydraken
Vad tycker vi om denna dokumentärserie?

Hela 2 minuter om Jonas Inde på övriga 3 timmars autofellatio. Man hade velat höra ett litet uttalande från alla i gruppen, åtminstone...
Bra. Se detta.
Citera
2024-01-04, 21:14
Medlem
Vill bestämt hävda att Hockeygänget är det bästa från Killinggänget sen Fyra Nyanser.
Briljant!

Synd att det inte blir en serie med gänget. Det hade kunnat bli nått det.
Citera
2024-01-04, 21:16
Avstängd
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Största delen kreativitet och vilja till innovation är bortpissad när man blir 30 plus.
Fact of life och Killinggänget fick känna av den..som förbisprungna av livet som de själva uttrycker det.
Högst naturligt förfall.
Enda bra de gjorde efter Nilecity är Torsk Pa Tallinn.

En skomakare skall bli vid sin läst.Killinggänget var humorister.När de vek av fran vad de verkligen var gjorde de enbart skit.

Tveksamt. Tolkien gav ut Lord of the Rings-trilogin när han var i 60-årsåldern.

Han hade då jobbat på den i över 15 års tid.

Robert Gustafsson förefaller fortfarande kreativ.

Det mest kreativa Schyffert har gjort var nog när han gick runt i porrfilms-mustasch ...
Citera
2024-01-04, 21:17
Medlem
smickras avatar
Bra att Jonas valde att inte medverka.

Eller som en suput en gång uttryckte det: ”En inställd spelning är en spelning det också eftersom det väcker känslor som saknad, irritation och bitterhet. Och de inställda konserterna är ju det enda folk pratar om, så något måste de ju betyda.”
Citera
2024-01-04, 21:45
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Tveksamt. Tolkien gav ut Lord of the Rings-trilogin när han var i 60-årsåldern.

Han hade då jobbat på den i över 15 års tid.

Robert Gustafsson förefaller fortfarande kreativ.

Det mest kreativa Schyffert har gjort var nog när han gick runt i porrfilms-mustasch ...
När såg du honom introducera en ny karaktär senast? Det är samma 3-4 gubbar han växlar mellan, allt som oftast en förvirrad gubbe eller snuskgubbe. Han peakade i Björnes magasin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in