2024-01-02, 18:04
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Jag vet inte om du är ironisk och om dom du nämner existerar men oavsett vad så ja Allan Lundh kallades för långe Allan. Han var lång och smal. Och använde mycket tjack. Han och Marko var faktiskt osannolika gatufighters (utan att överdriva) och hade lätt kunnat vinna en gatufight mot i stort sett vem som helst oavsett motståndarens vikt, längd, styrka, tränat kampsport.
Vet hur han såg ut och kunde ta för sig men minns inte att han kallades för långe Allan.
Citera
2024-01-02, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vet hur han såg ut och kunde ta för sig men minns inte att han kallades för långe Allan.

Samma här. Långe Martin absolut men Långe Allan?
Citera
2024-01-03, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Vad han känner till är (eller borde vara) ointressant. Begår han inte brott ska han inte hängas ut.
Tråden handlar om BMC så...

Vet du detta eller hittar du på? Rättssäkerhet innebär att om man inte begått brott så ska man inte behöva bevisa att man är oskyldig. Deltar man i leken där man ska behöva bevisa att man är oskyldig så godkänner man att den som inte kan bevisa detta förtjänar vilken behandling som helst. Det är två sidor av myntet. Tyvärr är det mycket svårt, för att inte säga totalt omöjligt, att få någon i Sverige att acceptera att även brottslingar ska ha rättigheter. Det går helt enkelt inte att sälja den iden, inte ens till personer med rättsmedvetenhet.
Vet mer eller mindre. Om någon är fattig så klart att han tar för sig när det bjuds...Så det går till i dom kretsarna

Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Samma här. Långe Martin absolut men Långe Allan?
Av vissa bara Allan så det var olika

Citat:
Ursprungligen postat av paulasovic
Du måste ju ha en intellektuell funktionsnedsättning.
Sitter du och påstår att Hells Angels var rädda för Zlatko och Johan?
2 pissluffare som va uteslutna från Brödraskapet i Bad Standing.

Låt det sjunka in en stund..
Hells Angels va rädda för 2 pundare?

"Valet var mörda dom eller dö själva"
Dom blev Rambo1 och Rambo2 helt plötsligt?

Vi bör ignorera alla inlägg från PingPongZong hädanefter, han har för livlig fantasi.

Jag ska ropa på Bofu i HA tråden, så hoppas vi på att han kan komma och berätta för oss precis hur rädd han va för dessa 2 pissluffare
Jag kommer strax, häng kvar..
Vad PingPongZong skriver angående denna händelsen stämmer och annat han skrivit stämmer. Och han har mer koll än vi andra märker jag. Sedan vad som hände på natten vet ingen förutom dom inblandade men i dom kretsarna sker saker ofta impulsivt förutom när det planeras för hur mycket man ska gråta inför läkare så dom ska bli sjukskrivna.

Så ja Z. och J. kan oavsett vem som startade uppfattats som ett stort hot vilket dom uppenbarligen också var eftersom minst 2 personer (och kanske fler) fick skador. Fakta.

Oavsett vad är några av oss inklusive jag Off.T här när vi skriver om detta som ska handla om BMC.
Citera
2024-01-03, 15:52
Bannlyst
Roligast var väl ändå när Ridde åkte till nya klubben i Skara och ville festa.
Han skulle dock inte ha några fördelar utan få betala samma pris som alla andra för näsgodiset
Citera
2024-01-04, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daphnis
Jag känner Ridde och alla andra som du pratar om sen långt tillbaka o är fortfarande en fin vän. Du har dock bara zoomat in honom, de e 4 killar på bilden egentligen.
Däremot träffade jag Ridde här om dagen o då hade han verkligen inte klänning och var med två mörkhyade killar på Wieselgrensplatsen, han såg ut o må underbart med en fet guldkedja o hoppade in i en fet Mercedes så verkar inte som du har koll överhuvudtaget.
Hade han verkligen inte klänning på sig?
Guldkedjan tror jag inte på, och Mercan var garanterat inte hans!
Jag såg honom nämligen igår på Willys hemma, kvilletorget. Med en påse burkar som han skulle panta, han såg påtänd ut med alldeles för stora kläder på sig. Ingen guldkedja då.
Citera
2024-01-04, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeghanFOX
Hade han verkligen inte klänning på sig?
Guldkedjan tror jag inte på, och Mercan var garanterat inte hans!
Jag såg honom nämligen igår på Willys hemma, kvilletorget. Med en påse burkar som han skulle panta, han såg påtänd ut med alldeles för stora kläder på sig. Ingen guldkedja då.
Hahahahahaha panta 😂😂😂
Citera
2024-01-05, 20:42
Medlem
Är Jocke Johansson fortfarande med i Bandidos? Men är inte helt säker om han var fullvärdig men kanske blev det senare. Har för mig att han var uppväxt runt Jönköpingstrakten och gjorde sig ganska känd för bland annat lastbilskapningar och stölder.
Citera
2024-01-05, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Är Jocke Johansson fortfarande med i Bandidos? Men är inte helt säker om han var fullvärdig men kanske blev det senare. Har för mig att han var uppväxt runt Jönköpingstrakten och gjorde sig ganska känd för bland annat lastbilskapningar och stölder.
Lastbilskapningar är sånt som förekommer i de filmer du ser. Det namnet du nämner är förmodligen bara en simpel horunge
Citera
2024-01-05, 21:51
Medlem
Citat:
Han är död
Citera
2024-01-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Lastbilskapningar är sånt som förekommer i de filmer du ser. Det namnet du nämner är förmodligen bara en simpel horunge

Knappast någon film. Jocke Johansson var känd för stöld av lastbilar. Huruvida jocke var en simpel horunge låter jag andra bedöma. Men han var vad jag hörde prospect eller om det var probationary men det var också väldigt längesedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Ringnesconny
Han är död
Ofan. Vet du hur?
Citera
2024-01-06, 01:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibalis
Ridde är en råtta…
Hur kommer det sig att alla vet detta om burkpantaren förutom Bandidos?

Han gör inte en spänn, men kan ändå sniffa kokain för tusentals kronor i månaden.
Undra hur!?
Senast redigerad av Aannars 2024-01-06 kl. 01:56.
Citera
2024-01-06, 22:13
Avstängd
Citat:

Han gillade suga korv
Gillades inte av bandidos
Han var öppen gay
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in