Citat:
Ursprungligen postat av
reservkonto1234
Vad han känner till är (eller borde vara) ointressant. Begår han inte brott ska han inte hängas ut.
Tråden handlar om BMC så...
Vet du detta eller hittar du på? Rättssäkerhet innebär att om man inte begått brott så ska man inte behöva bevisa att man är oskyldig. Deltar man i leken där man ska behöva bevisa att man är oskyldig så godkänner man att den som inte kan bevisa detta förtjänar vilken behandling som helst. Det är två sidor av myntet. Tyvärr är det mycket svårt, för att inte säga totalt omöjligt, att få någon i Sverige att acceptera att även brottslingar ska ha rättigheter. Det går helt enkelt inte att sälja den iden, inte ens till personer med rättsmedvetenhet.
Vet mer eller mindre. Om någon är fattig så klart att han tar för sig när det bjuds...Så det går till i dom kretsarna
Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraboo
Samma här. Långe Martin absolut men Långe Allan?
Av vissa bara Allan så det var olika
Citat:
Ursprungligen postat av
paulasovic
Du måste ju ha en intellektuell funktionsnedsättning.
Sitter du och påstår att Hells Angels var rädda för Zlatko och Johan?
2 pissluffare som va uteslutna från Brödraskapet i Bad Standing.
Låt det sjunka in en stund..
Hells Angels va rädda för 2 pundare?
"Valet var mörda dom eller dö själva"
Dom blev Rambo1 och Rambo2 helt plötsligt?
Vi bör ignorera alla inlägg från PingPongZong hädanefter, han har för livlig fantasi.
Jag ska ropa på Bofu i HA tråden, så hoppas vi på att han kan komma och berätta för oss precis hur rädd han va för dessa 2 pissluffare
Jag kommer strax, häng kvar..
Vad PingPongZong skriver angående denna händelsen stämmer och annat han skrivit stämmer. Och han har mer koll än vi andra märker jag. Sedan vad som hände på natten vet ingen förutom dom inblandade men i dom kretsarna sker saker ofta impulsivt förutom när det planeras för hur mycket man ska gråta inför läkare så dom ska bli sjukskrivna.
Så ja Z. och J. kan oavsett vem som startade uppfattats som ett stort hot vilket dom uppenbarligen också var eftersom minst 2 personer (och kanske fler) fick skador. Fakta.
Oavsett vad är några av oss inklusive jag Off.T här när vi skriver om detta som ska handla om BMC.