2024-01-04, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Står Linnea på kontraktet till lägenheten Gustav bytt lås på för att idka byteshandel med konton till sociala medier?

Då har han gjort bort sig riktigt ordentligt, vilken dåre.. 👍
Hon och Christofer stod som medboende inge annat och dom båda är borttagna pga att ingen av Coch L har inkomst.
Citera
2024-01-04, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Anjo är fan trög. Fettot grinade igår i sin video.
Julia är lika fet som Jupiter ja de stämmer ganska bra. Fråga chrippa 😂😂

Men du.
Du stryker runt kring deras adress för att få en glimt av hennes ansikte, det är riktigt creepy och ett ett fruktansvärt avvikande beteende, så du ska nog inte kommentera andra på något plan hur de ser ut eller vad de gör. Stila till dig själv först.
Citera
2024-01-04, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Nej, jag har ingenting med orten att göra.
Är varken Svensk eller uppväxt i Sverige (thank godness).

De få åren jag levt i Sverige har det förekommit två gånger där tjejer gått över gränsen. Ena var en tjejkompis som helt psyko gjorde allt för att förstöra för hennes kille. Skrev saker till hans lillebror som fick lillebrorn att ha ihjäl killen…

Hade en kille gjort så mot min syster hade jag skadat den jäveln ordentligt… Men inte fan hade jag tyckt det är mildare om det vorre en tjej som gjort så.

Förklara varför du tycker man ALDRIG ska få ge en tjej en smäll för? Helt orimligt…

Jag förespråkar inte våld överhuvudtaget.
Citera
2024-01-04, 18:08
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Snälla säg att det där var satir eller något? Vad fan var det för stolpskott som gjorde ”News ”? 😂😂

Du har missat något, Emelie Bumbi är mer galen än 10st Linneor tillsammans. Sveriges stördaste Youtuber.
Senast redigerad av Miy 2024-01-04 kl. 18:19.
Citera
2024-01-04, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Nej, jag har ingenting med orten att göra.
Är varken Svensk eller uppväxt i Sverige (thank godness).

De få åren jag levt i Sverige har det förekommit två gånger där tjejer gått över gränsen. Ena var en tjejkompis som helt psyko gjorde allt för att förstöra för hennes kille. Skrev saker till hans lillebror som fick lillebrorn att ha ihjäl killen…

Hade en kille gjort så mot min syster hade jag skadat den jäveln ordentligt… Men inte fan hade jag tyckt det är mildare om det vorre en tjej som gjort så.

Förklara varför du tycker man ALDRIG ska få ge en tjej en smäll för? Helt orimligt…

Du är en sann kvinna, dessa svenska luder vi fostrar här är ju så man baxnar. Många är som Linnea! De är fostrade in en värld full av fördelar och de utnyttjar det. I situationer likt dessa har kvinnan ofta en fördel trots att hon är en större förövare. Men det pratar vi inte om, män som är i klorna på psykopater.
Citera
2024-01-04, 18:25
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Hon och Christofer stod som medboende inge annat och dom båda är borttagna pga att ingen av Coch L har inkomst.

Så planerar att saker kommer lossna? Ingen KF som kan hämta grejjer? Misshandeln kommer bli större?
Citera
2024-01-04, 18:28
Medlem
Han någon screena gustavs instastory där L skrivit till C på sms att hon hoppades att hon skulle bli kidnappad och mördad så att han skulle ha det på sitt samvete resten av livet
Citera
2024-01-04, 18:30
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Snälla säg att det där var satir eller något? Vad fan var det för stolpskott som gjorde ”News ”? 😂😂

Haha det var lite kul måste jag säga 😅
Fast det var bättre än anjos videos iaf😅😅
Citera
2024-01-04, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Han någon screena gustavs instastory där L skrivit till C på sms att hon hoppades att hon skulle bli kidnappad och mördad så att han skulle ha det på sitt samvete resten av livet
Jag, men storyn är kvar. Jacke la ut just det, inte Gustav.
Citera
2024-01-04, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1

Medboende?
Ska inte huvudpersonen vara boende i bostaden då? Annars är det väl mer en andrahandsuthyrning.
Eller har jag fel kanske...
Citera
2024-01-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos

Jaha då var det därför jag trodde den raderats, för jag gick in på G och inte J haha. Tack!
Citera
2024-01-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos

Fan bland det sjukaste jag läst. Vad fan är det för fel i huvet på bruden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in