2024-01-04, 17:49
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Detta skulle förklara massor.

Varför tror du inte någon citerat mig med "JAG HAR SETT DIN INLÄGGSHISTORIK! DU VILL BARA KNULLA LINNEA MED DITT SMÖR"?
Då kan ju alla se att jag har rätt. Många som är neutrala här har fått PM's från "vänner" med trackinglänkar, så va på er vakt.

Tips till er: Bara reposta länkar för att autobanna er, nästan tror att vissa gör det för att slippa utpressningen
Senast redigerad av kanblikul 2024-01-04 kl. 17:52.
Citera
2024-01-04, 17:52
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Bumbi News rapporterar senaste nytt: https://www.youtube.com/watch?v=UrLwccdjGvs

"Chrippa, känd som Christofer berg"🤦‍♀️
Citera
2024-01-04, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Är en tjej… Nå?

Byt ut ortengrabb till ortentjej.
Väldigt osmickrande hur du resonerar
Citera
2024-01-04, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
De har med största sannolikhet tagit bilder på polisstationen när de plockades in.
Bara det faktumet att han ens sitter kvar och fortfarande har misshandel som rubricering är ju ett tecken på att något indikerar på att det hänt och inte bara ord mot ord.
Sen lär ju Linneas advokat satt munkavel på sin klient och sagt till henne att ligga lågt och hålla inne på allt (sen att hon dock skickat ett print till Cluee må så vara).
Och hur kul skulle det vara att lägga upp en bild på sig själv med skador ens? Hon har ingenting att bevisa för folket på flashback/sociala medier utan det är ju i rätten hennes framställan och bevis ska upp och göra sitt.
(Precis samma tänk som Chrippas gang borde använda).

Chrippas gang jagar saker som inte tillför ett skit till rättegången. Ingenting av vad hon har gjort eller inte gjort rättfärdigar hans snyting. Det spelar ingen roll hur många ex dem hittar som kan trashtalka henne. Det spelar ingen roll om hon stängde ner yt-kanalen. Men jag är djävligt nyfiken på vad hans lur kan ge
Citera
2024-01-04, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Detta skulle förklara massor.

Minst ett konto har dem tagit över
Citera
2024-01-04, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
"Chrippa, känd som Christofer berg"🤦‍♀️

Snälla säg att det där var satir eller något? Vad fan var det för stolpskott som gjorde ”News ”? 😂😂
Citera
2024-01-04, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av natla
Har du sett Anjos senaste post på youtube ?

Anjo? Snälla rara den tjockisen delar inte ut domar utan det gör en åklagare
Citera
2024-01-04, 18:01
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippas gang jagar saker som inte tillför ett skit till rättegången. Ingenting av vad hon har gjort eller inte gjort rättfärdigar hans snyting. Det spelar ingen roll hur många ex dem hittar som kan trashtalka henne. Det spelar ingen roll om hon stängde ner yt-kanalen. Men jag är djävligt nyfiken på vad hans lur kan ge

Allt med IT tar lång tid. Anjo avslöjja chrippas revolutacc bla. Förlänger de häktningen så vet vi att det är ngt mer.... luren ja.... GULD!
Citera
2024-01-04, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Linnea har munkavel för att hon har advokater som vill hennes bästa.
Chrippa har "vänner" som skriker ut allt för de vill hans sämsta.
Du ser logiken? Chrippa kommer se det en dag, ingenting kommer tas bort här på flashback

Ja det är det jag menar...eller mja, att försöka hjälpa Chrippa är väl vad de vill att det ser ut som men av deras desperation att döma känns det som att det finns mycket egenvinning i det; hur mycket tror du inte Linnea vet om allihopa i det gänget som härjar nu - sånt hon sett och hört på festandet hon fått vara med om, på resorna, sånt som hon hört från Chrippa själv när de suttit och pratat och som han avslöjat medvetet eller ej som de verkligen inte vill ska komma ut.
Tillexempel om nu den printen när hon skulle säga att hon hade massor av information som i princip skulle kunna få både Chrippa och Julia att förlora vårdnaden om Chloe skulle vara sann...det lär ju göra att Julias nerver dansar på en skör tråd. Eller vad har Gustav sysslat med på festerna och festivalerna?? Vilka lik i garderoben om Jocke skulle hon inte kunna plocka fram vid det här laget??
....och sen utöver detta att de nu kan ta tillfället i akt att samla views, då är det ju klart att det ska göras istället för att hålla en låg profil 🙄🤦‍♂️
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Anjo? Snälla rara den tjockisen delar inte ut domar utan det gör en åklagare

Nja inte riktigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
15 januari kanske om han har tur. Känns 50/50 nu. Blir han häktad en andra omgång är de tack o godnatt för dig o jockes bajsklan.

Förlänger åklagaren häktningen då är det riktigt kört för anabola chrippa! Tror dock han blir släppt i väntan på rättegång efter dessa 2 v man hoppas ju dock dom förlänger 😂
Citera
2024-01-04, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Byt ut ortengrabb till ortentjej.
Väldigt osmickrande hur du resonerar

Nej, jag har ingenting med orten att göra.
Är varken Svensk eller uppväxt i Sverige (thank godness).

De få åren jag levt i Sverige har det förekommit två gånger där tjejer gått över gränsen. Ena var en tjejkompis som helt psyko gjorde allt för att förstöra för hennes kille. Skrev saker till hans lillebror som fick lillebrorn att ha ihjäl killen…

Hade en kille gjort så mot min syster hade jag skadat den jäveln ordentligt… Men inte fan hade jag tyckt det är mildare om det vorre en tjej som gjort så.

Förklara varför du tycker man ALDRIG ska få ge en tjej en smäll för? Helt orimligt…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in