2024-01-04, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Hur sjutton kan man kalla en kal lägenhet man hyr varannan vecka från ett sketchy airbnb som andra bor i varannan vecka för hem??? Hur sinnesrubbad är hon egentligen. Då kan man ju kalla varenda hotellrum man nånsin spenderat en timme i för ”hemma”
Ja borde inte hennes "hemma" vara i huset i där hon bor med sina barn, där hon har sin familj...
Citera
2024-01-04, 13:33
Medlem
Från senaste blogginlägget.

"Jobbade hemifrån hela dagen, finns inte jättemycket annat att göra här, vilket kan vara skönt, är som en liten fristad liksom."

Vad gör hon ens i Stockholm??
Citera
2024-01-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Från senaste blogginlägget.

"Jobbade hemifrån hela dagen, finns inte jättemycket annat att göra här, vilket kan vara skönt, är som en liten fristad liksom."

Vad gör hon ens i Stockholm??
Fristad från vad? Ensamheten hemma?
Och ja, såklart hon ”jobbade hemifrån”, varifrån annars? Hon har ju ingen arbetsplats eftersom hon inte har ett riktigt jobb.
Citera
2024-01-04, 15:19
Medlem
Incendios avatar
Jag blir tokig på att Linn aldrig lyckas lära sig vad romatisera betyder eller hur det används på ett olämpligt vis.
Citera
2024-01-04, 15:26
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
John är från utanför Örebro någonstans, det är hans föräldrahem i bergslagen de brukar vara vid om somrarna. Han jobbade på Ica maxi vid universitetet i Örebro för några år sedan. Hade hand om ”skönhetsavdelningen”, packade alltså upp tandkräm och schampo. Fick hjälp av honom att hitta varor ett par gånger och han var betydligt trevligare och mer jordnära då än vad han verkar vara nu.

Ingen som vet något mer om Linns pappa? Jag sätter min peng på att karln är alkoholist och inte träffade sina barn så ofta när de var små. Nu verkar Linn träffa honom någon gång per år, om hon inte träffar honom mer än hon visar. Han kanske fortfarande har alkoholproblem och därför vill hon inget visa. Hon borde ju då istället vara med och jobba för AA och liknande istället för att håna folk som är bakis på nyårsdagen 🙄
Jag får också vibbar av att han var alkis. Föräldrarna skilde sig och jag vet inte om mamman höll undan barnen medan pappan rätade ut sig och sitt beroende, men i tonåren var Linn i alla fall mycket hos pappan. Hon verkade bo lite mer hos mamman, men de kunde komma och gå som de ville. Ingenting i bloggen tyder på att de då hade en dålig relation. Brodern verkade bo mer hos pappan än hos mamman pga platsbrist. Mycket möjligt att fadern var mer frånvarande när barnen var små. Annars kan ju en skilsmässa i sig fucka upp barn(och då särskilt flickor).
Citera
2024-01-04, 15:28
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Ja det visar ju intelligensen. Jäkla tur för honom att det blev influenser av honom då, hur nu det gick till.
Det där med Linns pappa kan nog stämma, båda flickorna är nog skadade sedan barndomen. Förstår inte att inte L är mer rädd om sina barn.
Vad visar Johns intelligens? Att jobba på Ica? Skärpning.
Citera
2024-01-04, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Ja borde inte hennes "hemma" vara i huset i där hon bor med sina barn, där hon har sin familj...

Väldigt märkligt. Den kalla städskrubben i Stockholm Linn hur via airbnb varannan vecka som nån annan hyr och sover i varannan vecka är hemma *hjärtemoji*. Men hemmet där hon ska ha alllt och alla hon älskar mest av allt i världen är inte det eller vadå
Citera
2024-01-04, 16:47
Medlem
Att skaffa pass är tydligen ett stort steg 😂 kan någon informera Linn att skaffa pass kan man göra utan att resa så det är inget ”stort steg”. Mina barn har pass, jag har pass, dom har aldrig rest, sist jag reste utomlands var innan pandemin. Men pass har vi ändå. För att vi kan. Och det är nog väldigt bra med ett pass med tanke på världsläget….
Citera
2024-01-04, 17:15
Medlem
"Tagit ett pass"! Kan människa inte formulera sig som man ska. Inte konstigt att folk inte fattar vad hon menar när hon säger att hon har tagit ett pass.
Citera
2024-01-04, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Att skaffa pass är tydligen ett stort steg 😂 kan någon informera Linn att skaffa pass kan man göra utan att resa så det är inget ”stort steg”. Mina barn har pass, jag har pass, dom har aldrig rest, sist jag reste utomlands var innan pandemin. Men pass har vi ändå. För att vi kan. Och det är nog väldigt bra med ett pass med tanke på världsläget….

Så då har hon bokat en resa då bara för att vi sagt att hon aldrig reser. Vart går resan då? London? Thailand? Betalt samarbete eller ej? Hur många missöden som att bli rånad etc övriga dramatiska grejer som en normalt begåvad människa typ aldrig råkar ut för kommer hon råka ut för då? Vad kommer det bli mest syndast om henne i hela världen över denna gång då? Och vad ska hon söka empati om för rädslor denna gång då? Ja ni hör ju själva…gör hela världen en tjänst Linn och bara stanna hemma i ÖREBRO - FÖRALLTID
Citera
2024-01-04, 19:21
Avslutad
Första och sista gången jag läser hennes blogg *spyr*. Aldrig läst en mer ego blogg eller sett fler bilder från samma jäkla vinklar på en och samma person. Herregud. Hur gammal är hon nu igen…
Citera
2024-01-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
"Tagit ett pass"! Kan människa inte formulera sig som man ska. Inte konstigt att folk inte fattar vad hon menar när hon säger att hon har tagit ett pass.

Blev så upprörd över hennes inkompetens att jag inte kunde läsa klart. Min kropp blev seriöst fysiskt irriterad av ”tagit ett pass” som upprepades hundraelva gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in