Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Absolut är det vidrigt att hota etc , dock har vi inte sett hela konversationerna så vi vet inte vad han har skrivit fullt ut eller sagt rakt upp i facet på henne.
Eftersom L trånat efter C väldigt länge så är det vämnlart att hon inte vill ge upp deras förhållande bara sådär, hon kanske tänkte att det finns en chans att han tänker om.
Personligen tycker jag inte att någon ska vara med någon, giftiga förhållanden. J har själv yttrat sig i ett förhör hur han behandlat henne, vilket är helt ett vidrigt beteende.
Jag tro inte att han är kapabel till att älska någon förutom sig själv, då hade man respekterat sin partner och visar kärlek, inte kränkt dennes utseende. Helt obegripligt vidrigt.
Absolut så vet vi inte om något har sagts i person eller ej, men man kan väl utgå ifrån att det har väl sagts ord från bådas håll. Dock tycker mig tyda att Chrippa har försökt vara henne till lags i de meddelanden vi har fått sett, vilket för mig tyder på att han har försökt att göra henne till lags och varit undergiven.
Kanske inte den fasad han målar upp på sin kanal, men det kan också vara ett sätt att försöka hävda sin maskulinitet som fått sig en törn.
Går att spekulera fram och tillbaka såklart, men jag utgår från det jag har läst.
Btw, skulle gärna få mig länkat om du har möjlighet till där Julia har sagt att Chrippa har behandlat henne illa.
Det enda jag vet att jag har hört i denna tråd var att det var någon som kränkte henne vid ett tillfälle för 7 år sen.
Dom fakta jag har ang Julia & Chrippa är att hon verkar stötta honom hårt just nu och då får jag iaf utgå ifrån att det är vad hon vill.
Men jag vet redan typ vad du kommer svara ang det.