2024-01-04, 11:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Men då kan inte bilen vara leasad som vissa här påstår!

Ägarbyte, återlämnad till VW Finans, den 27/12 och avställd den 28/12
Citera
2024-01-04, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amnshnock
Suck..

Jag har inte för avsikt att utbilda några enstöringar om jämlikhet eller moral, men däremot ville jag uppmana dem till att hålla en högre nivå eftersom att många här letar efter värdefull information.

Och ja, jag har antagligen bidragit med en och annan gliring mot Chrippa men det var tidigare i tråden när den inte gick i 120km/h. Det förnekar jag icke! Lite kul ska man allt ha :-)

Personligen så har jag kritiserat Chrippa för att kasta sten i glashus. Han hugger på rask men satt på egna skulder. Hans content hade blivit "trött" så att säga.

Men det förklaras såhär i efterhand.
Citera
2024-01-04, 11:35
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Du får såklart ha din åsikt.
Min åsikt är att ifall någon tar sig friheten att skada mig får personen också vara beredd på samma behandling. Kön irrelevant.

Ifall man nu är ett klent litet kjolstyg som är för skör för en käftsmäll av en man så kanske man inte ska svinga mot en man heller. Play stupid games, win stupid prizes.

Sen kanske man personligen skulle ha svårt för att slå tillbaks när man vet att personen framför en är en slampa på 50kg, men tycker absolut tjejen isåfall hade förtjänat det.

Jag kan aldrig greppa det där.
Jag sticker långt innan jag behöver slå tillbaka i självförsvar.

Men jag kan ju förlåta också oavsett vad, för man förlåter inte för andras skull och det händer inombords inte genom att umgås med mina fiender då det vore ren dumhet.

Chrille och ni som kan slå kvinnor vill ha hämnd mot nån mindre vilket är det omanliga och fjolliga.

Hur lycklig är man om man är en syndare själv men man kan inte förlåta andras synder och vill hämnas fast man är lika rutten själv?

Man sjunker väl inte till sama nivå som en galen brud och börjat slå tillbaka som Chrille gjorde.
Citera
2024-01-04, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det var en? Efter att hon fått allt emot sig redan från just Cluee?
Och jag skulle inte säga att det var objektivt heller nej. Sen är ju Linnea även en av parterna i det faktiska fallet. Chrippas mob är ju ändå utomstå just i fallet och har ju inte heller fått ha kontakt med honom så allt de lägger ut är ju något de plockar från vad som ändå kan vara helt separerat från just den aktuella händelsen även om det kan upplevas som hemska saker också. Och Chrippa har väl möjlighet att göra en motanmälan/anmäla Linnea för det hon gjort om det skulle vara så.

Men det här är ju i princip samma sorts shitstorm som just nu pågår kring Nicci Hernestig/Andreas där ena sidan slänger ur så mycket skit och osammanhängande grejer medans den andra sidan ligger lågt.
Och på samma sätt som Chrippas sida sprider så mycket hat som dessutom får galningar att åka till adressen hon är skriven på.
Och detta är ju något jag tycker de ska få stå till svars för även om det skulle vara sant, för sättet och följderna det fått är ju sjuka.

Svårt att göra något när man sitter häktad med fulla restriktioner!

Så det hade varit ok för chrippa att droppa allt detta om jag tolkar dig rätt?

Men handlar det om förtal så bör det prövas i domstol. Jag är.inte rätt person att bedöma detta!
Citera
2024-01-04, 11:38
Medlem
Citat:
Rätten kommer såklart inte fria chrippa pga dessa meddelanden om det är så att han har slagit Linnea.

Skulle det vara så att chrippa blir dömd och troligtvis hamnar i fängelse så kommer det vara ett kortare straff på klass 3 anstalt med permissioner.

Efteråt så kommer han kunna återuppta youtube om han så skulle vilja. Med största sannolikhet så blir han tillsammans med Julia igen.

Max ett år skulle han sitta under relativt behagliga omständigheter.
YT kan du stryka, hans karriär är KÖRD om han blir dömd, sönder canceled
Citera
2024-01-04, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Så då är den alltså inte beslagtagen.
Citera
2024-01-04, 11:40
Avslutad
Citat:
Så då är den alltså inte beslagtagen.

Det kan den vara ändå
Citera
Avslutad
Citat:

Så han fick ha bilen några veckor? Vilken jävla soppa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Adhd eller inte. Att kalla sin partners barn för horunge, kalla sin partner pedofil etc är fan inte alla med adhd som gör så! Ge dessa konversationer till någon som inte är insatt och den skulle direkt kunna avgöra vem som är sjuk och vem som inte är det. Fattar inte ens varför det är en diskussion

Äe som sagt har inte sett videon, håller på att kolla i detta nu!

Men av det jag såg på G's instagram så stod det inte ordagrant att hon kallat ett barn för horunge, eller det du skriver! Så utgick ifrån det! Står det ordagrant "ditt barn är en horunge och du är pedofil", då är det ju inte alls okej, oavsett vad! Formulerat mig lite dåligt kanske.. Hoppas du förstår vad jag menar haha
Citera
2024-01-04, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
YT kan du stryka, hans karriär är KÖRD om han blir dömd, sönder canceled

Nä, jag tror inte det faktiskt. Inte med det som har kommit fram.

Personligen tycker jag det är fel att bruka våld och gör man det så bör man straffas.

Tycker dock att väldigt många utanför flashback skriver att hon förtjänar det osv. Han skulle ha en följarskara helt klart.

Men jag står såklart inte bakom det folk skriver på andra plattformar utan kan bara stå för det jag skriver.
Citera
2024-01-04, 11:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Så han fick ha bilen några veckor? Vilken jävla soppa.

Det är bilen han leasat i typ två år. Den nya var bara ljug
Citera
2024-01-04, 11:44
Avslutad
Citat:
Det är bilen han leasat i typ två år. Den nya var bara ljug

Aha, sorry my bad. Ännu värre då med andra ord. Varför fortsätter han att leka rik? Vad är hela syftet? Panka jävla kvinnoboxare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in