2024-01-04, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Haha ja det är SÅ synd om Linnea och Nicci Hernestig dessa stackars kvinnor som alltid får stå ut med våld och bla bla.

Samma typ av brud och det finns fler. Och det är samhället som skapat de.
Citera
2024-01-04, 10:13
Medlem
Någon som kom ihåg de otroligt omogna tiktoksen paret gjorde? Gangsterrap och pistoltecken. Det var så jävla cringe, tror arabälskaren Nea låg bakom det. Hade hon varit tillsammans med en arab hade hon varit död nu!
Citera
2024-01-04, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jösses vad många som här som är manipulerade av Linnea. Hon är kvinna och ALLTID offret
Ja, och det utnyttjas nåt rejält.

Jag tycker att det är bra att folk har börjat lyfta det faktum här och där nu.
Jag såg i kommentarerna hos cluee på Instagram att liknande iakttagelser fanns där med.
Det är en mycket bra utveckling.

Mer om män, som kvinnor vill påstå om sig själva:

Det är fler män som råkar ut för våldsbrott
Det är fler män som Lider av psykisk ohälsa
Det är fler män som begår självmord
Det är fler män som lever i ensamhet
Jag har också läst mig till (någonstans) att det oftast är kvinnorna som lämnar männen.
Listan kan göras längre.

Det här är uppgifter som är enkla att googla upp om man är intresserad.

Som förälder till både killar och tjejer så är det här en fråga som intresserar mig då det gynnar BÅDA könen att äga den kunskapen, den rätta kunskapen.
Citera
2024-01-04, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Va? Vadå J,s rättegång?

Hon var upp i rätten pga sitt ex som misshandlat henne etc. Där säger hon att C inte var speciellt snäll mot henne bla. Står skriver och länkat längre bak i tråden.
Citera
2024-01-04, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SirColumbia
Det får allt utredningen påvisa.

Skulle det visa sig att Chrippa INTE har utsatt Linnéa för någon misshandel, vilket allt det här handlar om, så är hon för evigt stämplad som en lögnare.

Är du på riktig? Hade det funnits minsta tvivel så hade han inte blivit häktad
Citera
2024-01-04, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Han har väl högt blodtryck så röd i fejset han är. Sniffa puder och anabola då lär snoken blöda titt som tätt.

Han är röd för att han solar solarium och inte kan bli brun, han blir bara röd.
Citera
2024-01-04, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirColumbia
Flera i tråden har påstått detta, även ''Sara'' som säger att hon varit i kontakt med Linnéa. Har du andra bevis som säger annat?

Hur mycket sanningshalt ligger i det påståendet från den där Sara? Denne användare har även outat Linne som en pundare längre bak i tråden, så mycket tveksamt vad som stämmer och inte
Citera
2024-01-04, 10:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Om printsen som kommit ut stämmer förklarar det en del varför hon har varit ”sjuk” under vissa vloggar och knappt synts. Visar på ett toxiskt förhållande och knappast bra för någon. Ligger nog en del diagnoser bakom fler än en inblandad här.
Lider med lilla C, hoppas året med separation och rättegångar bara blir en blipp i hennes minne och inget som dras i långbänk och ältas på av hennes omgivning efter allt är utrett.

Är det för drasktiskt att tro L skulle kunna slänga sig ner i trapphuset och anklaga C för misshandel? Får den vajben i meddelandena att det är något hon skulle kunna göra bara för att ställa till det.

Som tur är så kommer man väll inte ihåg någonting från sin 3års tid?
Citera
Medlem
Alltså, nu har jag inte sett A's video. Men såg vad G la ut på instagram ang dessa sms och nån video. Mina funderingar då, hur kan vi va så säkra på att smsen stämmer, att det handlar om de dom påstår? Vad har sagts innan just dessa printscreens? Har C gjort något som gör att L reagerar på detta sätt? Tex haft kontakt med J bakom ryggen (på ett kärleksfullt sätt dvs)? Helt ärligt, jag hade också reagerat så om min sambo gjort det..!
Ang videon då, att L ska ha kicksparkat C när han kört, bakifrån på näsan? Det låter helt otroligt, är L en ninja? Vem filmade det? Eller missuppfattade jag att ngn filmat och skickat vidare? Hur som helst, tar man mycket kola tex, genom sin lilla näsa, så börjar man blöda näsblod väääldigt lätt, när som helst dessutom! Och C är ju en liten skojare så han hade lätt kunnat dra till med "ah L sparkade mig på näsan hårt som fan, värsta ninja ju HÖHÖHÖ" så som han är ni vet? Så det skulle jag inte lita blint på hörni. Hm ja, vi får se vad utredningen visar! Men något har ju definitivt hänt, å oavsett vad L gjort i form av verbala saker, så är det inte okej att slå fysiskt tillbaka! Med tanke på att han är fortsatt häktad, skäligen misstänkt för grov misshandel.. Ojoj...
Jag själv är dömd för just det, men satt aldrig häktad osv, så han har ju gjort bort sig totalt där!
Citera
Medlem
Citat:
Samma typ av brud och det finns fler. Och det är samhället som skapat de.

Låga odds på när Chrippa kommer ut att Linnea kommer börja stalka honom. Såg Anjos video igen och det är så sjukt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ja, och det utnyttjas nåt rejält.

Jag tycker att det är bra att folk har börjat lyfta det faktum här och där nu.
Jag såg i kommentarerna hos cluee på Instagram att liknande iakttagelser fanns där med.
Det är en mycket bra utveckling.

Mer om män, som kvinnor vill påstå om sig själva:

Det är fler män som råkar ut för våldsbrott
Det är fler män som Lider av psykisk ohälsa
Det är fler män som begår självmord
Det är fler män som lever i ensamhet
Jag har också läst mig till (någonstans) att det oftast är kvinnorna som lämnar männen.
Listan kan göras längre.

Det här är uppgifter som är enkla att googla upp om man är intresserad.

Som förälder till både killar och tjejer så är det här en fråga som intresserar mig då det gynnar BÅDA könen att äga den kunskapen, den rätta kunskapen.

Skönt, vi män har fått stå tillbaka på mycket senaste åren då vi ska leva med press och förväntningar och kvinnorna ska leva la vida loca och vara oskyldiga till allt. Får hoppas vändningen kommer snart, då kanske kvinnan kan be om ursäkt!
Citera
Avslutad
Citat:
Åå nej den där lilla söta tjejen kan väl inte göra något skrek alla naiva jävlar. Och det vet hon om att hon kan köra på!
Ja, det brukar låta så....
Chrippa själv som kär i kärleken, kåt och full av beskyddarinstinkt, som fick det hela att kännas peddocreepy, med tanke på Linneas unga ålder då dom fick kontakt via snapchat....
Chrippa försvarade Linnea mot oss på flashback som ifrågasatte äktheten och han blev hatisk och manisk i att hylla henne och försvara elaka påståenden, eftersom hon haft ett helvete med tidigare elaka killar, han har stöttat henne....hon är stark och har rest sig och försörjt sig själv osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in