2024-01-04, 07:19
Avslutad
Hur mår Lisen och Jonna? Känner dem hotet närma sig eller krummar dem sig ännu mer än dem redan gjort. Att förtala förminska eller peka på någon som klandervärd på flera sociala plattformar är knappast någon skulle göra om man var rädd om sitt brand. one gone two to go
Citera
2024-01-04, 07:20
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
I veckan 49 senast satt jag i Asien och nu i skrivande stund är jag i Spanien så visst är jag ute i världen både privat och i tjänst. Linnea är sjuk som behöver tvångsvårdats och det gör henne speciell.

Har du källa på dom 100%?
Jag har fått många dm ifrån män och kvinnor som frågat om denna Linnea som jag både sett namnet på i tråden och som nog bara snubblat in. Så är högst tveksam till din uträkning.

Om man ser någon som tycker Linnea är speciell(och besatt av det) och tror att en användare flashbackforum räddar världen från en person. Då har jag rätt att tro att den personen lever i en annan värld, eller? Hur ska jag kunna visa källa på den tron?
Citera
2024-01-04, 07:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag ser egentligen ingen frisk och psykiskt stabil i den här soppan.

Det är mycket som har hänt och många parametrar att ta hänsyn till, liksom det är komplicerat nog att det är en hel hög av offentligt folk som inte har alla hästar hemma.

Nu ligger det ute på nätet och det är just dessa uppgifter som vi kan spekulera om - med all rätt.

De alla har skapat stora frågetecken var och en för sig så då blir det väl såhär.

Det tog några dagar i studion för att klippa och redigera innan dem kunde lägga ut
Citera
2024-01-04, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hon kommer granskas i domstolen. Så låt dem som vet vad dem gör sköta granskningen.
Finns ingen anledning att starta drev och hatstorm så hon får utstå hot, trakasserier och att folk försöker söka upp henne irl.

Finns ingen anledning att andra människor ska dömas för förtal.
Jag är inte för något drev, men att vända och vrida på vad som händer här i tråden ser jag inga problem med.
Citera
2024-01-04, 07:25
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Gustav Björklunds story på Instagram nu.
Det tar aldrig slut.

För inget hon nånsin har gjort har varit annat än ren ondska.

Precis som judar i Tyskland, och handikappade i Sverige på 40 talet..
det fanns ingen anledning att låta så onda varelser leva så staten mördade dom.

Lite visste dom då att 80 år senare att en Linnea också skulle visa sig vara enbart ond och aldrig god.
Många hade önskat att staten tog tag i det här och gasade ihjäl henne för samhällsnyttan och mäns rätt att inte bli utsatt för sån ondhet.

Urs tvi.
Citera
2024-01-04, 07:26
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur mår Lisen och Jonna? Känner dem hotet närma sig eller krummar dem sig ännu mer än dem redan gjort. Att förtala förminska eller peka på någon som klandervärd på flera sociala plattformar är knappast någon skulle göra om man var rädd om sitt brand. one gone two to go

Dom paddorna är nog rejält kuvade och livrädda att hamna i samma sits som L.
Citera
2024-01-04, 07:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag är inte för något drev, men att vända och vrida på vad som händer här i tråden ser jag inga problem med.
Absolut, spekulera och lägga fram teorier tror jag vi alla gör.

Jag har haft flera teorier om vad som hänt, för jag tror inte chrippa misshandlat henne regelbundet. Utan något som hände plötsligt som fick honom att tappa det.
Citera
2024-01-04, 07:37
Avstängd
Snusfris avatar
Undra om Chrippa hade fiskarmössan på sig när han och L hade sex? Stackars L, se Chrippas svullna pionröda, svettiga fejs och saliven rinnande ur munnen när han kom. Det är väl en typ av misshandel också.
Citera
2024-01-04, 07:45
Medlem
Dopys avatar
En tanke bara.
Chrippa sitter häktad så han inte kan röja undan bevis.
Men Julia har tillgång till massor av hans sociala media saker, bl.a meddelandena. Så nu kan ju hon sitta och radera massa saker och röja undan bevis
Citera
2024-01-04, 07:48
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
En tanke bara.
Chrippa sitter häktad så han inte kan röja undan bevis.
Men Julia har tillgång till massor av hans sociala media saker, bl.a meddelandena. Så nu kan ju hon sitta och radera massa saker och röja undan bevis

Går inte att radera till 100%.
Citera
2024-01-04, 07:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Nu har man sett tillräckligt och blir förbannad.

Fy fan jag som själv är pappa blir berörd och känner som Anjo. Mycket bra video och inga som helst tvivel i denna videon på vem som misshandlar vem. Det är så uppenbart och bra att Anjo visar upp den sidan ifrån Chrippa som man inte trodde fanns.

Jag har sett konversationer ifrån bla Linneas ex som skickat liknande saker där hon har hotat med kontakta sitt ex chef med att killen ska sno på jobb och likande för att skada honom och skickat folk utanför hans bostad osv.Har lovat att inte läcka dom men det kliar i fingrarna nu men jag är en man av mitt ord.

Kristianstad Linnea, Kristianstad har nått mig!

Kan säga såhär att det läckt en bild på Linnea ifrån 01-01-2024 som är fotat av ifrån Snapchat utan filter, finns INTE en skråma i ansiktet och ett falskt leende på, det äcklar mig. Jag har mottagit det med datum på och exakt tid på. Även det utan något tvivel på trovärdighet. Blir trött på att läsa folks kommentarer här inne som sitter och chansar och verkligheten är något helt annat.

Jag sparar på arsenalen lite till med respekt för dom utsatta.

Jag är absolut inget Chrippa fan själv (däremot har Chrippas bror Jacke Berg full uppbackning) och Chrippa vet exakt vart jag står men jag är själv pappa och man, detta med att kvinnor som anklagar män för våld i relationen endast för att skada motpart måste upphöra omgående dels för att kvinnor i högsta utsträckning MÅSTE bli betrodda som verkligen blir utsatta för mäns våld i nära relation och detta SKA tas med högsta prioritet från myndigheternas sida. Inte ska vi lägga resurser för att en liten fjortis vill skada sitt ex för att han vill lämna en relation. Det är inte accepterat!

Till dig Linnea;
Lämna in dig själv till polisen idag 04-01-2024 och sen söker du omgående vård för DIN skull och ditt välmående. Att söka vård är ingen svaghet utan tvärtom. Nu är det flera som visat upp och varit utsatta av ditt sjukliga beteende. What goes around, comes around……

Paulina ”Paow” Danielsson; Haha snälla du logga ut ifrån dina social medier (skulle du gjort redan 2020) och håll näbben stängd och skaffa dig ett riktigt jobb och du är nu endast ett internet meme. Du har också anklagat män flertalet gånger för att ha slagit och varit våldsamma mot dig och likväl så särar du bla på benen till samma man 24 timmar senare efter rejäla uthängningar ifrån Baliresan och är idag fortsätter du ha kontakt med denne man. Du är inte i en position till att uttala dig om mäns våld mot kvinnor.
Vad har paow med detta att göra?
Senast redigerad av Dopy 2024-01-04 kl. 07:56.
Citera
2024-01-04, 07:51
Medlem
Men vadå, så L sitter i baksätet och får in en kickspark i Chrippas face som kör bilen....
Någon gymnastisk-spark då eller?

Jag har en känsla av att alla berörda parter kommer behöva tänka över deras beteende i sociala medier.
För något luktar skumt när man hunnit producera en "intervju" och läcker sk bevismaterial som antagligen ska användas i rätten (?)
Tror som jag skrivit innan att ingen av de är oskyldiga på något sätt och båda har provocerat varandra sedan start.
Men det som målet rör nu är hurvida Chrippa är en kvinnoboxare eller ej.
Sen får väl han anmäla henne för misshandel etc om det nu finns så pass mycket bevis.

Vem var det som sa att han ropat ut i rätten att hon hade hackat hans sociala medier? Eller minns jag helt fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in