2024-01-04, 06:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Han är häktad för misshandel, inte grov misshandel och anledningen till att han hålls häktad är för att han inte ska kunna undanröja bevis, precis det Linnea sitter och gör nu, men bimbon är så jävla blåst och tror att hon kan radera allt.
Kolla bara på Anjos video

Dopy fattar inte detta. 100 st har förklarat men hon ger sej ej.
Citera
2024-01-04, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ni kan pissa i nilen hur mycket ni vill, det hjälper inte emot alla bevis som finns i domstolen mot Chrippa.
Vilka är ute efter det då?

Det här är väl mer att konstatera att Linnea inte är så liten och oskyldig’, som man har gjort gällande.
Vilket jag misstänkte redan för några dgr sedan när det här kom upp.
Hon är ett monster och även hon ska granskas lika grundligt som Chrippa blir.

Jag gillar inte den här ligan, men jag gillar rättvisa och jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer fram så att alla parter blir dömda och bedömda rättvist.

Linnea ska givetvis inte komma undan.
Citera
2024-01-04, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Varför är det så viktigt för dig att övertyga folk om hur psyko Linnea är? Tror ingen förutom en tycker/tror att Linnea är oskyldig. Jag TROR att Linnea är bökig/skum men jag kommer aldrig prata eller träffa henne och därför har man en gräns. Men saker i livet har man lärt sig och det är att den som skriker högst har 100% minst rätt.

Det är viktigt för att varna andra män för henne så ingen mer ska bli utsatt för henne och att dessa manshatare ska få sig en tankeställare eller två. Hade kunnat gapa högre med saker som inte läckt ut än men så kul ska vi inte ha än.
Citera
2024-01-04, 07:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Varför är det så viktigt för dig att övertyga folk om hur psyko Linnea är? Tror ingen förutom en tycker/tror att Linnea är oskyldig. Jag TROR att Linnea är bökig/skum men jag kommer aldrig prata eller träffa henne och därför har man en gräns. Men saker i livet har man lärt sig och det är att den som skriker högst har 100% minst rätt.
Jag tror Linnea vart tillsammans med chrippa för fame, följare och bli kändis.
Jag tror alla 23 åriga fjortisar är jobbiga människor, skulle aldrig palla att bo i samma hus som en 23 årig fjortis.
Men chrippa har valt att bli tillsammans med henne, valt att fortsätta vara tillsammans med henne.
Han kunde ha gjort slut, lämnat när som helst. Men han valde att stanna.
Så hur hon är spelar ingen roll, han var uppenbarligen okej med det eftersom han valde att fortsätta vara tillsammans med henne.

Om hon däremot falsk anmält honom för misshandeln så är det väldigt illa, men nu har hon ju skador, så något allvarligt har ju faktiskt hänt.
Citera
2024-01-04, 07:02
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Det är viktigt för att varna andra män för henne så ingen mer ska bli utsatt för henne och att dessa manshatare ska få sig en tankeställare eller två. Hade kunnat gapa högre med saker som inte läckt ut än men så kul ska vi inte ha än.

Gå ut och se världen. Linnea är inte speciell och tror med 100% säkerhet att du inte hjälp någon kille i Sverige alls att ogilla Linnea mer.
Citera
2024-01-04, 07:04
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror Linnea vart tillsammans med chrippa för fame, följare och bli kändis.
Jag tror alla 23 åriga fjortisar är jobbiga människor, skulle aldrig palla att bo i samma hus som en 23 årig fjortis.
Men chrippa har valt att bli tillsammans med henne, valt att fortsätta vara tillsammans med henne.
Han kunde ha gjort slut, lämnat när som helst. Men han valde att stanna.
Så hur hon är spelar ingen roll, han var uppenbarligen okej med det eftersom han valde att fortsätta vara tillsammans med henne.

Om hon däremot falsk anmält honom för misshandeln så är det väldigt illa, men nu har hon ju skador, så något allvarligt har ju faktiskt hänt.

Det där är nog det dom flest tycker. Inte extremt åt något håll. Lagom.

Vänta. Hör dom. Höjj yxan.
Citera
2024-01-04, 07:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vilka är ute efter det då?

Det här är väl mer att konstatera att Linnea inte är så liten och oskyldig’, som man har gjort gällande.
Vilket jag misstänkte redan för några dgr sedan när det här kom upp.
Hon är ett monster och även hon ska granskas lika grundligt som Chrippa blir.

Jag gillar inte den här ligan, men jag gillar rättvisa och jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer fram så att alla parter blir dömda och bedömda rättvist.

Linnea ska givetvis inte komma undan.
Hon kommer granskas i domstolen. Så låt dem som vet vad dem gör sköta granskningen.
Finns ingen anledning att starta drev och hatstorm så hon får utstå hot, trakasserier och att folk försöker söka upp henne irl.

Finns ingen anledning att andra människor ska dömas för förtal.
Senast redigerad av Dopy 2024-01-04 kl. 07:07.
Citera
2024-01-04, 07:12
Medlem
Citat:
Gå ut och se världen. Linnea är inte speciell och tror med 100% säkerhet att du inte hjälp någon kille i Sverige alls att ogilla Linnea mer.

I veckan 49 senast satt jag i Asien och nu i skrivande stund är jag i Spanien så visst är jag ute i världen både privat och i tjänst. Linnea är sjuk som behöver tvångsvårdats och det gör henne speciell.

Har du källa på dom 100%?
Jag har fått många dm ifrån män och kvinnor som frågat om denna Linnea som jag både sett namnet på i tråden och som nog bara snubblat in. Så är högst tveksam till din uträkning.
Citera
2024-01-04, 07:14
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC

Ja man är väl en broder före horer typ av bögsnubbe och förtalar alla exflickvänner för samhällsnyttan så att att ingen av de miljontals män i Sverige blir så sårad som stackars mig.

Ni är som Linneor hela bunten om hon ens har sjunkit till er nivå och förtalat i "självförsvar" istället för att låta rättsväsendet göra sin grej.

Jag har inte sett förtal från henne än dock så hittills är hon klokare än er som inte fick lära er kritiskt tänkande i skolor.
Citera
2024-01-04, 07:16
Medlem
Gustav Björklunds story på Instagram nu.
Det verkar aldrig slut och mirakulöst nog att hon inte har tagit livet av någon (vad vi vet).
Senast redigerad av dunderC 2024-01-04 kl. 07:19.
Citera
2024-01-04, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo som gjort "dokumentärer" om psykisk ohälsa har inget problem med drevet mot en ung tjej som redan är psykisk instabil. Detta tillsammans med en som redan är känd för psykisk misshandel och dennes bror som är, vad jag tolkar det, ett skolexempel på att vara psykopat. Tre medelålders män skapar ett drev där man använder hennes psykiska ohälsa som den svaga punkten. Jag hoppas ni är stolta över er själv. Och Julia, hur mycket fick hon för att vända ut och in på sig själv? Mamman till en liten flicka lägger grunden till sin egen dotters undergång

Jag ser egentligen ingen frisk och psykiskt stabil i den här soppan.

Det är mycket som har hänt och många parametrar att ta hänsyn till, liksom det är komplicerat nog att det är en hel hög av offentligt folk som inte har alla hästar hemma.

Nu ligger det ute på nätet och det är just dessa uppgifter som vi kan spekulera om - med all rätt.

De alla har skapat stora frågetecken var och en för sig så då blir det väl såhär.
Citera
2024-01-04, 07:19
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Vilken löjlig video. Vad visade den mer än ett par datum av sms-konversation? Klart man valt att screenshota det värsta L har skrivit. Men om det skrivs sådana mängder sms på bara någon dag så är jag helt övertygad om att det finns fula sms från C också. Man väljer ju såklart vad man vill visa.

C sitter häktad för att inte kunna undanröja bevis. Klanen kablar ut hela hans liv under tiden, bra tänkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in