2024-01-04, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Anjo dödade caset mer eller mindre helt.
Att nummer syns är inte förtal(?)
Linnea ska låsas in.

Den som ifrågasätter hans video är bara dom kvinnor som har bestämt sig för att hata på män och glömmer själv bort att dom har en pappa som står upp och kissar.
Citera
2024-01-04, 06:24
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
This! Bra sammanfattning.

Propaganda är när du inte får höra det positiva OCH negativa.. utan enbart det negativa ELLER enbart det positiva.
Propaganda är lätt att känna igen eftersom den är endast vinklad på ett extremt sätt åt ett håll , som att allt Linnea eller judar nånsin gjort är fel och det finns inget gott alls i dom nånsin.
Det är en extrem grej som ni faller för och det tyder på hjärntvätt i skolan som gjorde dig så korkad att du struntar i att höra båda sidor innan propagandan har lärt dig vad du ska tro.
Skolan gjorde dig till en korkad nazist.

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag gillade Julia tidigare.
Tråkigt att hon sjunkit till killarnas låga nivå. Och nu riskerar hon att åtalas för förtal...

Föll hon för trycket och svarade tbx och sumpade miljonskadeståndet genom att göra youtubedrama av förtalen som hade gjort henne till miljonär om polis och domstol fick hantera det?
Citera
2024-01-04, 06:26
Avslutad
Det är inte första gången dessa gubbar fejkat vittnen och bevis
Citera
2024-01-04, 06:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Nu har man sett tillräckligt och blir förbannad.

Fy fan jag som själv är pappa blir berörd och känner som Anjo. Mycket bra video och inga som helst tvivel i denna videon på vem som misshandlar vem. Det är så uppenbart och bra att Anjo visar upp den sidan ifrån Chrippa som man inte trodde fanns.

Jag har sett konversationer ifrån bla Linneas ex som skickat liknande saker där hon har hotat med kontakta sitt ex chef med att killen ska sno på jobb och likande för att skada honom och skickat folk utanför hans bostad osv.Har lovat att inte läcka dom men det kliar i fingrarna nu men jag är en man av mitt ord.

Kristianstad Linnea, Kristianstad har nått mig!

Kan säga såhär att det läckt en bild på Linnea ifrån 01-01-2024 som är fotat av ifrån Snapchat utan filter, finns INTE en skråma i ansiktet och ett falskt leende på, det äcklar mig. Jag har mottagit det med datum på och exakt tid på. Även det utan något tvivel på trovärdighet. Blir trött på att läsa folks kommentarer här inne som sitter och chansar och verkligheten är något helt annat.

Jag sparar på arsenalen lite till med respekt för dom utsatta.

Jag är absolut inget Chrippa fan själv (däremot har Chrippas bror Jacke Berg full uppbackning) och Chrippa vet exakt vart jag står men jag är själv pappa och man, detta med att kvinnor som anklagar män för våld i relationen endast för att skada motpart måste upphöra omgående dels för att kvinnor i högsta utsträckning MÅSTE bli betrodda som verkligen blir utsatta för mäns våld i nära relation och detta SKA tas med högsta prioritet från myndigheternas sida. Inte ska vi lägga resurser för att en liten fjortis vill skada sitt ex för att han vill lämna en relation. Det är inte accepterat!

Till dig Linnea;
Lämna in dig själv till polisen idag 04-01-2024 och sen söker du omgående vård för DIN skull och ditt välmående. Att söka vård är ingen svaghet utan tvärtom. Nu är det flera som visat upp och varit utsatta av ditt sjukliga beteende. What goes around, comes around……

Paulina ”Paow” Danielsson; Haha snälla du logga ut ifrån dina social medier (skulle du gjort redan 2020) och håll näbben stängd och skaffa dig ett riktigt jobb och du är nu endast ett internet meme. Du har också anklagat män flertalet gånger för att ha slagit och varit våldsamma mot dig och likväl så särar du bla på benen till samma man 24 timmar senare efter rejäla uthängningar ifrån Baliresan och är idag fortsätter du ha kontakt med denne man. Du är inte i en position till att uttala dig om mäns våld mot kvinnor.
Jacke ska bara ha positivitet.
Han har kämpat sig ur ett missbruk och byggt upp sitt liv igen.
Förutom att han hakat på detta drev emot Linnea så finns det inget ont att säga om Jacke.
Citera
2024-01-04, 06:34
Avstängd
Trodde aldrig Linnea skulle bli anledning till största tråd på Flashback bland YT 😆😆😆
Citera
2024-01-04, 06:35
Medlem
kanblikuls avatar
Fråga till Chrippa HardcoreFans:
Tror ni att Linnea planerat detta som hämd pga att hon var ett barn när Chrippa hade kontakt med henne?
Varför kommer infon ut nu hur psyko hon är?

Fråga till Linnea HardcoreFans:
Om nu Chrippa varit så hemsk som kommer fram nu, borde han inte sitta häktad för fler saker än just en misshandel?
Citera
Medlem
Citat:
Jacke ska bara ha positivitet.
Han har kämpat sig ur ett missbruk och byggt upp sitt liv igen.
Förutom att han hakat på detta drev emot Linnea så finns det inget ont att säga om Jacke.

Helt enig med dig att han har krigat på och bröstat sina problem. Där skulle Chrippa tagit efter med Jackes skalle och ”jävlarenamma”
Fullaste respekt för Jacke. Jag vet inte hur man själv reagerat om ens egna bror satt häktad på falska anklagelser.

Lovar det Anjo släppte i videon är en piss i nilen mot saker som har kommit fram.
Citera
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo som gjort "dokumentärer" om psykisk ohälsa har inget problem med drevet mot en ung tjej som redan är psykisk instabil. Detta tillsammans med en som redan är känd för psykisk misshandel och dennes bror som är, vad jag tolkar det, ett skolexempel på att vara psykopat. Tre medelålders män skapar ett drev där man använder hennes psykiska ohälsa som den svaga punkten. Jag hoppas ni är stolta över er själv. Och Julia, hur mycket fick hon för att vända ut och in på sig själv? Mamman till en liten flicka lägger grunden till sin egen dotters undergång

Ja det är äckligt men vi är i de sista dagarna då alla blir dömda och stjärnor kommer falla då deras karma springer ikapp dom nu och det händer globalt.
Sanningen avslöjas ju gradvis ju mer tiden går.

Jag blir inte förvånad om dom grips allihop på samma gång för alla förtal och om lagar mot organiserad brottslighet används för att haffa en grupp svenska youtubers som har gjort organiserade grova förtal till deras livs mening som förstör andras liv för att dom själva vill gotta sig med pengar.

Allt korrupt har inom sig ett frö för sin egna förintelse.

Se dem ruttna från insidan. Live i din youtuberuta.
Citera
2024-01-04, 06:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Helt enig med dig att han har krigat på och bröstat sina problem. Där skulle Chrippa tagit efter med Jackes skalle och ”jävlarenamma”
Fullaste respekt för Jacke. Jag vet inte hur man själv reagerat om ens egna bror satt häktad på falska anklagelser.

Lovar det Anjo släppte i videon är en piss i nilen mot saker som har kommit fram.
Ni kan pissa i nilen hur mycket ni vill, det hjälper inte emot alla bevis som finns i domstolen mot Chrippa.
Citera
2024-01-04, 06:44
Medlem
Citat:
Ni kan pissa i nilen hur mycket ni vill, det hjälper inte emot alla bevis som finns i domstolen mot Chrippa.

Blir givetvis intressant att följa. Blir nog ännu roligare när Linnea blir konfronterad av Chrippas ombud och att dom åberopar hennes ex som styrker hennes trovärdighet.
Citera
2024-01-04, 06:49
Medlem
Citat:
Hon har skador, annars skulle det inte stå grov misshandel. För att det ska stå grov misshandel måste skador finnas.

Han är häktad för misshandel, inte grov misshandel och anledningen till att han hålls häktad är för att han inte ska kunna undanröja bevis, precis det Linnea sitter och gör nu, men bimbon är så jävla blåst och tror att hon kan radera allt.
Kolla bara på Anjos video
Citera
2024-01-04, 06:54
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Blir givetvis intressant att följa. Blir nog ännu roligare när Linnea blir konfronterad av Chrippas ombud och att dom åberopar hennes ex som styrker hennes trovärdighet.

Varför är det så viktigt för dig att övertyga folk om hur psyko Linnea är? Tror ingen förutom en tycker/tror att Linnea är oskyldig. Jag TROR att Linnea är bökig/skum men jag kommer aldrig prata eller träffa henne och därför har man en gräns. Men saker i livet har man lärt sig och det är att den som skriker högst har 100% minst rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in