2024-01-04, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimmeB2
Det skulle förklara en hel del. Inte heller första gången hon är otrogen isåfall
Precis skulle förklara massor och det jag oxå funderar över hur allt kunde förändras över en natt från att ha gjort hjärtan på varandras status till att fullständigt hata han så man gör en polisanmälan inte bara en gång utan försöker igen med nya anklagelser ryktas det om. Så hon har alltså varit otrogen förut 🤔
Senast redigerad av Millan75 2024-01-04 kl. 07:08.
2024-01-04, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Precis skulle förklara massor och det jag oxå funderar över hur allt kunde förändras över en natt från att ha gjort hjärtan på varandras status till att fullständigt hata han så man gör en polisanmälan inte bara en gång utan försöker igen med nya anklagelser ryktas det om. Så hon har alltså varit otrogen förut 🤔
Låter väldigt skumt om hon nu skulle vara otrogen . Då hon sitter i en podd som gäst och talar om hur jäkla viktiga personerna är som kan vara otrogna mmm Något som oxå är intresserant är att mamma J har gått igenom ett akut kejsarsnitt med E och det hade oxå tydligen varit planerat det får mig att fungera ännu mer hur denna sekt fam funger . Något det oxå ryktas om är att dom varit med i kristibrud
2024-01-04, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Låter väldigt skumt om hon nu skulle vara otrogen . Då hon sitter i en podd som gäst och talar om hur jäkla viktiga personerna är som kan vara otrogna mmm Något som oxå är intresserant är att mamma J har gått igenom ett akut kejsarsnitt med E och det hade oxå tydligen varit planerat det får mig att fungera ännu mer hur denna sekt fam funger . Något det oxå ryktas om är att dom varit med i kristibrud
Ja det går så många rykten om denna fam blir bara sjukare och sjukare . Men om det är sant så förklarar det ju en del som någon skrev förut att mormorn försökte driva ut demoner mm
2024-01-04, 10:57
Medlem
Citat:
Ja det går så många rykten om denna fam blir bara sjukare och sjukare . Men om det är sant så förklarar det ju en del som någon skrev förut att mormorn försökte driva ut demoner mm
Exonph:
Rykten

*Emil Renmarker skulle gjort en 06:a gravid...

Emil:
"Av någon anledning har folk fått för sig det
Folk hittar på rykten för att förstöra andras liv
Och det är väl någon tjej jag har dissat som hittat på det för att hon blivit ledsen.
Eller för jag försvarat Andreas"

*Andreas(om det överstrukna namnet är A i texten, vilket det ser ut som)ska ha setts på gymmet i Göteborg med en tjej...????
Ok. Är det därför N raderat bilder på sitt ex?
2024-01-04, 11:59
Medlem
[quote=Hulken52|86903178]mycket möjligt att det kan vara så. Och då tror N att hon straffar han genom att ta bort allt .

Den tanken har dykt upp ett ex antal ggr för historien går ej ihop

Citat:
Den tanken har oxå slagit mig! För som du säger det är något som inte stämmer med helst den här historien och med tanke på att hon oxå var jäkligt snabb på att gå ut med att han smittat henne med klamydia mm[/QUOTE Det har jag undrat oxå varför hon var så snabb på att gå ut med det

Jag tycker ju dottern inte alls är lik henne utan Andreas
2024-01-04, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Exonph:
Rykten

*Emil Renmarker skulle gjort en 06:a gravid...

Emil:
"Av någon anledning har folk fått för sig det
Folk hittar på rykten för att förstöra andras liv
Och det är väl någon tjej jag har dissat som hittat på det för att hon blivit ledsen.
Eller för jag försvarat Andreas"

*Andreas(om det överstrukna namnet är A i texten, vilket det ser ut som)ska ha setts på gymmet i Göteborg med en tjej...????
Ok. Är det därför N raderat bilder på sitt ex?

Sjukt isåfall. Varför får han inte dejta ngn annan? Rätt uppenbart hon inte vill ha med honom och göra eller hpppas hon han ska jaga henne
2024-01-04, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Sjukt isåfall. Varför får han inte dejta ngn annan? Rätt uppenbart hon inte vill ha med honom och göra eller hpppas hon han ska jaga henne
Ja, riktigt skruvat och barnsligt om så är fallet??
Men N visar ju att hon bland annat besitter sidor som obekvämt svartsjuk, impulsiv & manipulativ med ett omåttligt sjukligt bekräftelse-begär
Inget gällande henne förvånar en längre....
Alla män hon omger sig med skall tassa på tå, rätta sig efter hennes normer och om hon ej kan förändra dem så som hon själv vill så blir det rejäla verbala käftsmällar från N sida. Och som det sägs. Hon ger sig aldrig, utan kan gå över lik för att få sin vilja igenom.

A har sin fulla rätt att få träffa och umgås med vem han vill, utan N inblandning, straff eller nojjor vid sidan av. Man hoppas verkligen på att A får vara ifred och koncentrera sig på en framtid med Chiara & förhoppningsvis med en Ny hederlig kvinna vid sin sida som kan ge både honom & Chiara den respekt med kärlek de förtjänar efter allt kaos N skapat.
Borttagning av bilderna kan man ju bara spekulera i & är väl i sig inget konstigt om man vill vända blad, men allt blir så uppenbart med N's olika ageranden och det råder ingen tvekan om vem det är som bär på en rejäl störning.
Senast redigerad av Artmovie 2024-01-04 kl. 13:45.
2024-01-04, 14:51
Medlem
Men är det inte konstigt att A inte gett sin version ännu? Eller är det så att han kämpar i det tysta.
2024-01-04, 15:01
Medlem
Nu har exonoh frågestund med Nicci tema. Passa på att ställ alla frågor som är till A’s fördel!
2024-01-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Nu har exonoh frågestund med Nicci tema. Passa på att ställ alla frågor som är till A’s fördel!

N har ju inte fått så mycket uppmärksamhet senaste tiden, intresset börjar dö ut så då måste dom dra igång det på nått sätt. Det bästa är egentligen att inte ställa några frågor, det skulle nog göra N galen.
2024-01-04, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin

Då vinklar hon säkert det till N fördel. Tyvärr..
Så jävla illa, kommer bara bli mer skit för honom när dom fortsätter sådär.
2024-01-04, 15:36
Medlem
DjPuttes avatar
Fortfarande så har det inte slagit någon han kanske inte vill ha något att göra med barnet då han inte under några omständigheter ens ville ha barn före el efter + under Love Island eller efter, Alla här sitter och gissar runt runt sänder text hit och dit men han skiter i barnet kan vara det enkla svaret som ingen ens av er alla vill försöka få in era huvuden!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in