2015-05-31, 14:41
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Hur är denna jämfört med 3-cmc? Någon som testat båda??

Räcker upp en hand här, har provat dem ett fåtal gånger.

Båda är bra. Jag har inte testat 3- eller 4-MMC, men inte alltför få jämställer 3-CMC med 3-MMC och de flesta verkar tycka att 2-MMC är ungefär som en svagare variant av 3-MMC.

Det är nog så att 2-MMC underskattats lite pga att den automatiskt jämförts med sina så otroligt populära syskon (alltså 3:an och 4:an), men faktum är att den är väldigt mysig.

Har bara provat i pulverform (nu finns visst kristaller med) och upplevde att den gjorde sig väldigt bra oralt. Tog man en bomb på lite drygt 200 mg så infinner sig efter ca 25 min en väldigt trevlig och kittlande känsla i kroppen som växer sig starkare.

På 3-CMC var det väldigt euforiskt, som champagnebubbel i huvudet ifall det säger något.

Båda kan användas som partydroger, men 3-CMC är att betrakta som starkare.

Man ska komma ihåg att 2-MMC i pulverform inte funkade så bra nasalt, åtminstone inte om man bara körde nasalt. Hur det är med kristallerna vet jag inte.

Mjuka landningar för båda två.
Citera
2015-07-19, 08:07
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Räcker upp en hand här, har provat dem ett fåtal gånger.

Båda är bra. Jag har inte testat 3- eller 4-MMC, men inte alltför få jämställer 3-CMC med 3-MMC och de flesta verkar tycka att 2-MMC är ungefär som en svagare variant av 3-MMC.

Det är nog så att 2-MMC underskattats lite pga att den automatiskt jämförts med sina så otroligt populära syskon (alltså 3:an och 4:an), men faktum är att den är väldigt mysig.

Har bara provat i pulverform (nu finns visst kristaller med) och upplevde att den gjorde sig väldigt bra oralt. Tog man en bomb på lite drygt 200 mg så infinner sig efter ca 25 min en väldigt trevlig och kittlande känsla i kroppen som växer sig starkare.

På 3-CMC var det väldigt euforiskt, som champagnebubbel i huvudet ifall det säger något.

Båda kan användas som partydroger, men 3-CMC är att betrakta som starkare.

Man ska komma ihåg att 2-MMC i pulverform inte funkade så bra nasalt, åtminstone inte om man bara körde nasalt. Hur det är med kristallerna vet jag inte.

Mjuka landningar för båda två.

Går båda substanerna att köra RP? Eller är det waste of money. Funderade på liten dos 2-mmc+3-cmc i samma blandning bra eller "an*s"
Citera
2015-07-19, 13:45
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
Går båda substanerna att köra RP? Eller är det waste of money. Funderade på liten dos 2-mmc+3-cmc i samma blandning bra eller "an*s"
3-CMC sägs inte funka bra RP. Har provat båda, 2-MMC och 3-CMC men inte i kombo. Däremot har jag provat 2-MMC + NEB te.x ett par ggr. Även med Etylon. Bara fått bra resultat med 2-MMC i kombo med annat faktiskt. 2-MMC känns så mild mot kroppen så den känns säker i kombinationer. Fast nu vet jag inte hur det funkar med 3-CMC. Va fötsiktig och forska lugnt

Mvh
Citera
2015-07-21, 06:15
Medlem
Spacemodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
3-CMC sägs inte funka bra RP. Har provat båda, 2-MMC och 3-CMC men inte i kombo. Däremot har jag provat 2-MMC + NEB te.x ett par ggr. Även med Etylon. Bara fått bra resultat med 2-MMC i kombo med annat faktiskt. 2-MMC känns så mild mot kroppen så den känns säker i kombinationer. Fast nu vet jag inte hur det funkar med 3-CMC. Va fötsiktig och forska lugnt

Mvh
Jag tyckte 2-mmc gav en bänghet nära 4-emc fast utan det dissociativa inslaget jag tycker 4-emc har (4-emc IV vs 2-mmc snok). Ingen direkt eufori som 4-mmc eller 4-mec.
Citera
2015-07-24, 19:54
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes

Jag vet inget om RP tyvärr.

Provade du båda substanerna ihop? Vad tycktes isåfall ?
Citera
2015-08-01, 12:53
Medlem
150mg i morgonkaffet, smådosat tidigare tillsammans med affe. Känt mig småmysig på dessa, men kan vara placebo osv, benso finns säkert i systemet mitt också.
Citera
2016-01-24, 02:40
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Bumpar tråden.

Någon med erfarenhet av 2-MMC, när ni bombar/har bombat, har ni då gjort det med kristaller (inte för stora såklart) eller mosar ni allt till pulverform först?

Härlig denna är!
Citera
2023-12-25, 21:11
Medlem
Jaggermeisters avatar
Vad tycker ni om denna substans? Jag hatar verkligen Serotonerga substanser, jag är mer into dopaminerga o noradrenerga droger

Men när jag tar en näsa på ca 30mg så känner jag inte av det serotonerga medans jag känner av en liten stimulans. Vågar man på sig större doser utan att känna dess serotonerg aktivitet?

Eller just 2an kanske inte är så serotonerg?
Citera
2024-01-04, 03:54
Medlem
Astronauttis avatar
Denna har börjat dyka upp på gatan istället för 3-cmc.

Som tjackis blev jag väldigt förtjust direkt! Det hade jag inte räknat med när man beskriver den som svag variant. Den är stark enligt mig, mer stimulerande, med dopamin och sparar på serotonin. Längre varaktighet än 3-cmc på det sättet. Dock inte samma klarhet i skallen som på tjack.
Du bränner inte ur dig efter en kväll, bara forsätta att smådutta så orkar du en dag till eller två. Du behöver inte dra upp varannan kvart för att få tillbaka livsglädjen. på 2-mmc får du en tillfredställande kick/rush men långt ifrån lika "överväldigande" som på 3-cmc men därför också väldigt förlåtande. Dopaminet tuggar på ganska länge i lagom takt, inte så många toppar och dalar.
Toleransen skenar inte iväg upplever jag, du vaknar till av en nypa i början. Jag har legat under 50mg per dutt, det räcker!

Jag gillar denna skarpt, men smaken är som baken.

Skulle inte förvåna mig om denna kommer skapa mer problem som t.ex. psykoser nu när är kidsen istället för 3-cmc år denna!
Citera
2024-02-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Denna har börjat dyka upp på gatan istället för 3-cmc.

Som tjackis blev jag väldigt förtjust direkt! Det hade jag inte räknat med när man beskriver den som svag variant. Den är stark enligt mig, mer stimulerande, med dopamin och sparar på serotonin. Längre varaktighet än 3-cmc på det sättet. Dock inte samma klarhet i skallen som på tjack.
Du bränner inte ur dig efter en kväll, bara forsätta att smådutta så orkar du en dag till eller två. Du behöver inte dra upp varannan kvart för att få tillbaka livsglädjen. på 2-mmc får du en tillfredställande kick/rush men långt ifrån lika "överväldigande" som på 3-cmc men därför också väldigt förlåtande. Dopaminet tuggar på ganska länge i lagom takt, inte så många toppar och dalar.
Toleransen skenar inte iväg upplever jag, du vaknar till av en nypa i början. Jag har legat under 50mg per dutt, det räcker!

Jag gillar denna skarpt, men smaken är som baken.

Skulle inte förvåna mig om denna kommer skapa mer problem som t.ex. psykoser nu när är kidsen istället för 3-cmc år denna!

Hur var ATn om du kommer ihåg??
Citera
2024-02-19, 12:55
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latfet13
Hur var ATn om du kommer ihåg??

Nästan obefintlig, lite ångest, ordentligt uttorkad och sugen på mer. Men i stort sätt endast trötthet eftersom det inte gick att sova så bra. Blev så pass uttorkad att mina läppar började spricka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in