2024-01-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree
Han höll på dammsuga och hon stod i vägen så han bad henne flytta på sig och råkade skicka henne genom badrumsväggen..
Lätt hänt med de jävla armarna

Hahah! Så Chrippas dammsugare kan tänkas vara mordvapnet? Eller det är hans muskelknutte armar där han sätter hästsprutor i för att växa som tog ihjäl henne?
Fick hon sig en vinge och flög hela vägen Sörbäcken (gud förbannat) och sen kom hon hem och tog över hans Youtubekanal och sen skickade DM på TikTok till ”TikTok polisen” Filip Pelas att Chrippa mördade henne och han greps och nu är hon i London?
Senast redigerad av dunderC 2024-01-03 kl. 22:45.
Citera
2024-01-03, 22:43
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Kan hålla med om det, man ska nog inte lägga allt på henne
Samtidigt har han ju själv kastat in bensin i elden när han suttit på sin kanal och snackat om tråden. Han skulle bara ha ignorerat det och kört på. Men det kanske inte är så lätt om man har polare som förmodligen läser tråden och påtalar det för chrippa.
Han har inga vänner enligt experterna här inne. Så det är uteslutet
Citera
2024-01-03, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Har du bevis på att saker raderats på hans konto efter han greps?
Eh, jag har sett att det förändrats ja.
Jag har ingen bevisbörda mot dig lilla gubben
Du verkar rätt duktig på att sprida lögner däremot.
Du uppför det ganska otrevligt måste jag erkänna.
Tror du man vinner någons förtroende på det sättet?
Fortsätt du din sorgliga "kamp".
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-03 kl. 22:49.
Citera
2024-01-03, 22:45
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
För att Chrippas familj och anhöriga går hårt in för att starta ett drev/en hatstorm emot Linnea.
Och folk är så jävla iq befriade att dem tror på allt dessa människor säger.

Ja, drev är som en religion för dem.
Citera
2024-01-03, 22:45
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Kontot exonphspoiler på insta har publicerat en massa chattar mellan Julia och Chrippa nu.

Det är heelt sjukt hur han kan fira jul med L och hennes familj, posta kärleksförklaringar m.m. och planera in (bokat räknar jag med) en nyårshelg i Spanien dagar innan han skickar såna sms till sitt X.

Sen undrar jag hur man kan älska någon medan man ligger med andra.
Citera
2024-01-03, 22:46
Medlem
Dopys avatar
Han var ju precis och hämtade ut en leasad bil som står i någon annans namn. (eftersom chrippa inte själv kan leasa bil)
Hur lång tid har man på sig att avbryta ett sånt kontrakt?
för jag antar att personen vars namn står på kontraktet inte är jätte sugen på att betala varje månad för en bil dem själva inte behöver?
Citera
2024-01-03, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Kontot exonphspoiler på insta har publicerat en massa chattar mellan Julia och Chrippa nu.

Nessa (exonphspoiler) har ju senaste tiden publicerat väldigt mycket skit utan bäring kring Nicci/Andreas-dramat (och är ju även polare med Jocke) så hon har nog inte mycket trovärdighet i dagsläget heller. Tyvärr, för hon var lite kul förut när hon faktiskt la ut sånt som stämmer och inte det som passar dem hon väljer att backa i draman.
Citera
2024-01-03, 22:51
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Han har inga vänner enligt experterna här inne. Så det är uteslutet
Luggen och Mårten
Citera
2024-01-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Det är heelt sjukt hur han kan fira jul med L och hennes familj, posta kärleksförklaringar m.m. och planera in (bokat räknar jag med) en nyårshelg i Spanien dagar innan han skickar såna sms till sitt X.

Jadu, det undrar jag med.

Den här soppan blir bara värre och värre.
Citera
2024-01-03, 22:52
Medlem
Citat:

Chrille är en trasig individ precis som sin bror Jockeboi. Dessa två kan och kommer aldrig att kunna känna äkta kärlek för dom är uppväxta i en miljö där bekräftelse har varit i händelsernas centrum. Någon av föräldrarna har inte bekräftat dom som små.
Citera
2024-01-03, 22:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Chrippa hade nog svårt att lämna Linnea för Julia.
Varken Chrippa eller Julia kan få ett hyres kontrakt, vart ska dem bo?
Varken Chrippa eller Julia kan ta mer lån, vart ska dem få sina pengar ifrån? (alla vet att Chrippa inte betalar sin livsstill med pengarna han tjänar på youtube och memmo)

Han behövde Linnea för kunna få hyreskontrakt och kunna ta lån i hennes namn.

Så han och Julia behövde lösa dem bitarna innan han kunde lämna Linnea.

Det är inte som för dig och mig, där vi har våran egen inkomst som vi kan leva på, och vi kan skriva vårat eget namn på ett hyreskontrakt utan problem. Deras situation är mycket svårare.

(nu pratar jag enbart om att Chrippa ville lämna Linnea för Julia, det jag skriver har ingenting med misshandeln att göra)
Citera
2024-01-03, 22:53
Medlem
Citat:
Han var ju precis och hämtade ut en leasad bil som står i någon annans namn. (eftersom chrippa inte själv kan leasa bil)
Hur lång tid har man på sig att avbryta ett sånt kontrakt?
för jag antar att personen vars namn står på kontraktet inte är jätte sugen på att betala varje månad för en bil dem själva inte behöver?
Och hans bil blev väl beslagtagen enligt nåt jag läste?

Ojoj, vilken härva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in