2024-01-03, 18:16
Medlem
Faderligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Jaha så varför är det omöjligt att det är Engström?
För att beskrivningen av mannen de ser ansiktet av är så långt ifrån SE att det blir mer eller mindre uteslutet att det är han.

Sedan är deras observation att han inte fortsatte Regeringsgatan i någon riktning väldigt svårt att få ihop med att han ska tillbaka till Skandia.
Citera
2024-01-03, 18:19
Medlem
Faderligs avatar
Citat:
Roligt att du återigen skriver två olika springande män...

Men det okej att två män med rock, keps och liten väska springer I gränden..
Om nu två män gör det. Du har bestämt dig för att gm har rock, keps och väska enbart för att det är det SE har på sig.

Att två män under bekräftat olika tider springer i gränden där den ena dessutom är känd och den andra är gm är inte alls samma sak som att två okända män ska springa på samma plats under samma tid.
Citera
2024-01-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rust-Lee
Fast nu är tramsandet totalt.

Du svarar ju inte på något alls längre.

Allt jag gjorde var att påpeka att du sysslar med halmgubbar. Och du erkände

Ja, du drog ned brallorna på mig fullständigt där. Jag skrev att folk påstod att Engström var världens största Palme-hatare. Men ingen har ju sagt att han var den på Jorden som hatade Palme mest! Jag känner mig helt tillintetgjord inför den halmgubben.

Min poäng var absolut inte att folk förstärker egenskaper hos Engström för att kunna misstänkliggöra honom. Du bidrog verkligen inte med ett klockrent exempel på den saken. Du försökte givetvis inte svamla dig bort från den saken sen.

Nöjd? Gör nu ett aspie-inspel nån annanstans.
Citera
2024-01-03, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faderlig
Om nu två män gör det. Du har bestämt dig för att gm har rock, keps och väska enbart för att det är det SE har på sig.

Att två män under bekräftat olika tider springer i gränden där den ena dessutom är känd och den andra är gm är inte alls samma sak som att två okända män ska springa på samma plats under samma tid.

Är det Bekräftat menar du att GM och Samsons kille springer på samma plats ?

Eller samma tid..

Misstag av dig va ?
Citera
2024-01-03, 18:37
Medlem
Citat:

Jag kommer att göra ett påstående nu..

Engström och GM sprang åtminstone på exakt samma plats..

Kan du göra detsamma med GM och Samsons kille ?
Citera
2024-01-03, 18:46
Medlem
Faderligs avatar
Citat:
Är det Bekräftat menar du att GM och Samsons kille springer på samma plats ?

Eller samma tid..

Misstag av dig va ?
Misstag av dig att tolka det så. För det sa jag inte.

Det går inte att bekräfta mer än att det rör sig om samma tidsspann. Men det vore så osannolikt att det skulle gälla två olika personer som springer åt samma håll på den här platsen och där båda har starka likheter med gm, att man kan utgå från att den tiden som GS uppger på 23:25 stämmer. Jävla slump annars att han bara råkar säga den tiden då gm ska ha sprungit där.

Det jag sa var att SEs tid och gms var bekräftat olika. Det skiljer ca 5 min mellan dessa springanden som du av någon anledning ska jämför med det här trots det skiljer sig rejält åt.
Citera
2024-01-03, 18:47
Medlem
Citat:

Kan säga en sak till som GM och Engström gjorde gemensamt..

Gick bakom paret Palme på utsidan av trottoaren fram till mordplatsen..

För att sen följa upp med att båda springa i gränden..

Svårslaget..

Som lök på laxen så kände sig Engström dessutom blivit förväxlad med GM ..

Båda hade små väskor..

Öppna ögonen nu..
Citera
2024-01-03, 18:48
Medlem
Citat:
Misstag av dig att tolka det så. För det sa jag inte.

Det går inte att bekräfta mer än att det rör sig om samma tidsspann. Men det vore så osannolikt att det skulle gälla två olika personer som springer åt samma håll på den här platsen och där båda har starka likheter med gm, att man kan utgå från att den tiden som GS uppger på 23:25 stämmer. Jävla slump annars att han bara råkar säga den tiden då gm ska ha sprungit där.

Det jag sa var att SEs tid och gms var bekräftat olika. Det skiljer ca 5 min mellan dessa springanden som du av någon anledning ska jämför med det här trots det skiljer sig rejält åt.

Du skrev på samma plats också..

Misstag är förlåtet...
Citera
2024-01-03, 18:50
Medlem
Faderligs avatar
Citat:
Jag kommer att göra ett påstående nu..

Engström och GM sprang åtminstone på exakt samma plats..

Kan du göra detsamma med GM och Samsons kille ?
Okej, bra påstående. Vad har det med något att göra? Poliserna sprang också på samma plats.

Och ja i princip, YN/AZ Ser en man springer neråt Dvbg. Han springer alltså också vid korsningen Dvbg/Regeringsgatan där ACR/GS ser honom.

Var tanken att du skulle på något vis göra det uteslutet att det är samma man för att det skiljer några 10-tals meter mellan observationerna?
Citera
2024-01-03, 18:53
Medlem
Faderligs avatar
Citat:
Kan säga en sak till som GM och Engström gjorde gemensamt..

Gick bakom paret Palme på utsidan av trottoaren fram till mordplatsen..

För att sen följa upp med att båda springa i gränden..

Svårslaget..

Som lök på laxen så kände sig Engström dessutom blivit förväxlad med GM ..

Båda hade små väskor..

Öppna ögonen nu..
Otroligt misstänkt. Tänk att två människor kan gå på samma trottoar.

Du vet dessutom ingenting av det här. Du vet inte exakt var gm eller SE gick och när eller om gm hade en liten väska.

ACR/GS, LN och MP såg troligen gm. Öppna ögonen nu
Citera
2024-01-03, 18:54
Medlem
Faderligs avatar
Citat:
Du skrev på samma plats också..

Misstag är förlåtet...
Vad snackar du om?
Citera
2024-01-03, 19:23
Medlem
Citat:
Vad snackar du om?

Du är förlåten om du väljer att öppna ögonen för Engström...

Han är den mest troliga GM..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in