Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Ooh nej hjälp en kvinna med halva min muskelmassa håller fast mig oj vad synd det är om mig, oj nu slåss hon, PANG på näsan i självförsvar lol
Dessa män är psyk.
Själv så har jag upplevt allt dom nämner, jag blev till och med inlåst men jag har ju större muskler så ge hit nyckeln för jag ska avlägsna mig från platsen.. flickvännen kutar ut och vrålar till sin mamma att han/jag slår henne haha säkert ditt jävla psykfall hejdå så gick jag och vi sågs aldrig mer.
Att jag aldrig ens varit nära att slå en brud trots att jag träffat såna där extra heta galningar lol.. det bevisar att visst är det möjligt att gå därifrån istället för att slåss även om psykbruden försöker hävda att man slåss.. så kommer dom ingenstans med det utan bevis.
Då ringer man väl snuten då om bruden är för stark för att man har raggat upp byns största fläskhöna och inte har större muskler än den kvinnan.
Mig jagade hon ute på gatan utan skor men det blir onekligen svårt för en kvinna att stoppa en snubbe som går mot ett annat håll utan att nån ringer snuten om det går över styr med tvångsförsöken.
Jag tror bara att mentalt klena män, som Chrille.. dom låtsas att en snubbe är ett offer för att dom vill hämnas och göra kvinnan till ett offer istället för att besluta sig som man att gå därifrån, och inte gå tbx.
Chrille misshandlade ju grovt sen skrev han 3 förtalsmeningar till Julia som gjorde nyheter av det.. han visste alltså att nu är det kört.. låt mig skriva tre meningar om mitt klandervärda brottsoffer innan snuten kommer och griper för de allvarliga skador som mesen valde att orsaka på en annan människas kropp.. en kropp med en tredjedel av Chrilles muskler höll fast mesen.
Du verkar inte förstå att borderlinekvinnor använder psykisk misshandel för att bryta ner dig. När du sedan försöker ta dig därifrån börjar de hota med att skicka saker till anhöriga, polisanmäla, kontakta vänner osv. Vissa saker ljuger de om men vissa är också sanna eftersom man avslöjar personliga saker för kvinnan man lever med. Detta håller de sedan emot en och det kan göra att man helt enkelt inte vågar lämna.
Den läckta sms-konversationen är ett skolexempel på hur det ser ut mellan en borderlinekvinna och en vanlig snubbe i samband med ett uppbrott. 100 %.
Du, Kungpung, verkar ha fastnat vid tanken på att det handlar om fysisk styrka. Det finns säkert sådana förhållanden också men de absolut vanligaste destruktiva förhållandena där kvinnan är förövare är psykologisk terror.