2024-01-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Denna Linnea verkar vara en riktig keeper. Linnea i grått.

https://i.postimg.cc/0Q6xMrrK/3-C47-BCCB-C968-449-D-9-AE2-9669164-C7547.png

Verkar vara en stabil och normal tjej det där. Går rakryggad ur sitt förhållande och inte tittar tillbaka!
Citera
2024-01-03, 17:53
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Vill ni höra en hemlighet om fallet som kommer ändra det hela brutalt?

Jag vill.
Citera
2024-01-03, 17:55
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Här var första: https://ibb.co/T2XyRzC

Var det inte han som skrev att hans bil blivit sönderslagen efter c och j fick reda på vem han var?
Citera
2024-01-03, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Försvarar ingen, men har du läst vad ben400 skrev imorse?

Han bröstade åtminstone allt, det tror jag inte många flashbackare hade gjort. Lätt att leka tuff anonymt, det gör alla hela tiden, man blir automatiskt ”tuffare” anonymt.

Vad ben400 och Jocke sen skrev om kan man endast spekulera om. Men mest troligt fick de båda en bra förstårlse från varandra.

De tuffa anonyma tycker självklart att det är rövslickeri.

Jadå det gjorde jag och riktade även den del ur ett inlägg till honom där jag har den förståelsen att man inte vill skriva vad som helst när man blivit outad men att skifta så som han gjort förstår jag ändå inte, speciellt när tråden inte är gällande Jocke.
jag klistrar in det svaret här så kan du se åsikten jag skrev till ben400.: "Det är lite tråkigt hur du nu gått in i ett mer försvarsläge gentemot Chrippa nu även om du inte erkänner det själv. Du hade nog hela flashbackgänget bakom dig men tror inte det bara är jag som märker av din förändring sedan Jocke tog kontakt med dig. Sen kan jag ju förstå att du inte vill skriva vad som helst när de har din identitet (?) men att skifta läge så tydligt är ju väldigt konstigt ändå"
Citera
2024-01-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ooh nej hjälp en kvinna med halva min muskelmassa håller fast mig oj vad synd det är om mig, oj nu slåss hon, PANG på näsan i självförsvar lol
Dessa män är psyk.

Själv så har jag upplevt allt dom nämner, jag blev till och med inlåst men jag har ju större muskler så ge hit nyckeln för jag ska avlägsna mig från platsen.. flickvännen kutar ut och vrålar till sin mamma att han/jag slår henne haha säkert ditt jävla psykfall hejdå så gick jag och vi sågs aldrig mer.

Att jag aldrig ens varit nära att slå en brud trots att jag träffat såna där extra heta galningar lol.. det bevisar att visst är det möjligt att gå därifrån istället för att slåss även om psykbruden försöker hävda att man slåss.. så kommer dom ingenstans med det utan bevis.

Då ringer man väl snuten då om bruden är för stark för att man har raggat upp byns största fläskhöna och inte har större muskler än den kvinnan.

Mig jagade hon ute på gatan utan skor men det blir onekligen svårt för en kvinna att stoppa en snubbe som går mot ett annat håll utan att nån ringer snuten om det går över styr med tvångsförsöken.

Jag tror bara att mentalt klena män, som Chrille.. dom låtsas att en snubbe är ett offer för att dom vill hämnas och göra kvinnan till ett offer istället för att besluta sig som man att gå därifrån, och inte gå tbx.

Chrille misshandlade ju grovt sen skrev han 3 förtalsmeningar till Julia som gjorde nyheter av det.. han visste alltså att nu är det kört.. låt mig skriva tre meningar om mitt klandervärda brottsoffer innan snuten kommer och griper för de allvarliga skador som mesen valde att orsaka på en annan människas kropp.. en kropp med en tredjedel av Chrilles muskler höll fast mesen.

Du verkar inte förstå att borderlinekvinnor använder psykisk misshandel för att bryta ner dig. När du sedan försöker ta dig därifrån börjar de hota med att skicka saker till anhöriga, polisanmäla, kontakta vänner osv. Vissa saker ljuger de om men vissa är också sanna eftersom man avslöjar personliga saker för kvinnan man lever med. Detta håller de sedan emot en och det kan göra att man helt enkelt inte vågar lämna.

Den läckta sms-konversationen är ett skolexempel på hur det ser ut mellan en borderlinekvinna och en vanlig snubbe i samband med ett uppbrott. 100 %.

Du, Kungpung, verkar ha fastnat vid tanken på att det handlar om fysisk styrka. Det finns säkert sådana förhållanden också men de absolut vanligaste destruktiva förhållandena där kvinnan är förövare är psykologisk terror.
Citera
2024-01-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Var det inte han som skrev att hans bil blivit sönderslagen efter c och j fick reda på vem han var?

Just den detaljen vet jag inte men det har ju pratats om det så det är mycket möjligt...vet bara att en användare ställt frågan till honom flera gånger under dagen men då har han bara ignorerat den och inte svarat.
Citera
2024-01-03, 18:00
Medlem
Linnea la upp en bild på sin tiktok story för ett tag sedan men sen åkte de ner lika fort. Finns inte en skråma på henne. Verkade inte må särskilt dåligt heller om man flashar med en Gucci påse.
Citera
2024-01-03, 18:00
Medlem
Okej jockiboi och hans vänners shitshow, (så när är sms konversationen ifrån datum tack? Får vi se hela? Vad skrivs sen?

Så mycket frågor
Så lama bevis vem bryr sig om va nån skriver när man är arg när han uppenbarligen gjort nåt värre mot henne? Det skriver hon till och med?

När har dem fotat konversationen? Dem begår samma ”brott ” som linnea gjort isåfall ju haha att logga in på hans icloud och läsa/posta/skicka sms? Tror knappats chrippa läckt dem med fulla restriktioner

Linnea skicka hela sms konversationen till mig så ska jag lägga ut den till dig
Senast redigerad av sara443 2024-01-03 kl. 18:02.
Citera
2024-01-03, 18:02
Medlem
Bocconis avatar
Innan förundersökningen ens är klar så lägger jag fram två scenarion som mest troliga.

Första scenariot:

Linnéa och Christofer har börjat tjafsa lite, inget märkvärdigt. Stämningen blir stramare och tjafset övergår till ett bråk där vardera person slänger ur sig ett och annat, Linnéa blir upprörd och bestämmer sig för att hälla bensin på elden genom att radera något som Christofer håller kärt, Youtubekanalen på Google Brands. Bråket eskalerar ytterligare genom att båda börjar använda våld, Christofer med sin uppenbara diagnos ser svart och använder mer våld än vad som krävs för att hindra Linnéa från att göra honom illa. (Det krävs förhållandevis inte speciellt mycket kraft för att en människa på 60 kilo ska bli tilltygad rätt så rejält av en människa som väger 40 kilo mer)

Andra scenariot:

Andra scenariot är identiskt med första scenariot fram tills att bråket eskalerar med våld. Istället för att Christofer ser svart så använder han faktiskt den måttliga mängden våld som krävs för att faktiskt försvara sig utan att agera oförsvarligt. Linnea har lite skador som skulle kunna påvisa nödvärn från Christofer, Linnea tar tillfället i akt och skadar sig själv ännu mer för att hon ska se ut som det riktiga offret i den här soppan.
Citera
Avslutad
Så länge Linnéa ser bra ut (för det gör hon även om man inte tycker om henne) så kommer det alltid finnas män för henne som hon kan utnyttja på olika sätt.
Citera
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
jocke hoppas du ser detta.
brukar försvara dig för tkr folk riktar obefogat hat mot dig men måste säga att det e dags att även du kmr ner på jorden. Du e inte störst bäst o vackrast, du är inte jurist o du ska inte leda allas kamper. det e inte ditt jobb att försvara chrille elr bevisa hans oskuld. han har en försvarsadvokat som kmr sitta där med han hela vägen o se till att åklagaren gör sitt jobb objektivt o korrekt enligt de regler o lagrum.

det e jätte omoget o oprofessionellt av dig att skicka "bevis" till massa personer som inte har med saken o göra. linnea kanske e en skit hög men låt de oxå då framkomma i rätten så har hon orsakat sin egna hatstorm då. just nu skapar DU, jacke o gustav denna hatstorm. ja hoppas verkligen ni åker dit för nån slags förtal, övergrepp i rättssak elr liknande. För OM chrippa åker på denna. då har du skämt ut dig rejält. drf e de bättre att hålla dig utanför, förbli tyst o se vad juridiken säger.

i din komfortzon (på sociala medier) e du väldigt kaxig o självsaker men i en debatt 1v1 hade du it varit lika stöddig inte heller i rätten om du tvingas vittna (vi har sett de förr).

har en bekant som beter sig exakt som du. går igång på drama, trivs inte i lugn o e alltid redo o bråka/tjafsa o leda alla andras kamper. att jämföras med min bekanta e absolut inget positivt så skärp dig nu.

fokusera på dig själv o din kärnfamilj så får vi se vad undersökningen leder till.

om du vill bemöta de ja skriver, möt mig i dm så kan vi föra en dialog 1v1.

Där skrev du något som jag inte ens tänkt på.. att det är övergrepp i rättssak att försöka skrämma brottsoffer genom grova förtal i sociala medier. Man får inte lägga sig i då det är brottsligt.

Det hände faktiskt mig en gång att jag satte två skurkar mot en färd mot fängelse genom ärlighet i domstol om deras brott mot mig.
Sen började en skicka sms .. jag gick raka vägen till polisen med min lur så snuten fick se bevisen för övergrepp i rättssak.
Sen grep dom han ganska direkt.
Citera
2024-01-03, 18:05
Medlem
Finns det fler läckta konversationer mellan L och C än bara den som är på sista sidorna här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in