2024-01-03, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Svettigt för Linnea nu kanske? Tänk om Chrippa har samlat egna bevis som kan sätta dit våpet?
Kanske!!! Hoppas jockiboi och shitshow postar hans fantastiska bevis så att L kan förbereda sig för dem
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstBerg
Det är en jävla skillnad på ringa misshandel och grov misshandel, en knuff, en örfil, handflata på bröstet och sparka eller slå med nävar.

Självfallet, det var dock inte min frågeställning. Våld är våld oavsett om du är en flicka på 50 kilo eller en man på 110 kilo.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Har han filmat när hon ”slår honom”? Varför slår hon? Va hände, innan, efter, varför?
Det borde väl du känna till, med din insyn?
Man kan ju ställa samma fråga gällande denna "misshandel", vad som hände innan under och nu efter, så är det enda vi vet, är att Chrippa sotter anhållen.

Linneas taktik får mig att tänka på Stalkern Sabrin, som utsatte sin vän för vidrig stalkning i Skellefteå, hon ville ha honom och sabbade livet för honom och hans familj, finns tråd om det och dokumentär på svt. En "riktig" dokumentär...
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-03 kl. 16:46.
Citera
2024-01-03, 16:40
Avstängd
KungPungPats avatar
detta var symboliska handlingar ..

Chrille visade att blod är tjockare än pedofilerkännanden som Jockiboi gör.. han står bredvid Jockiboi ändå och låter inte småsaker som pedofili bryta deras starka vänskapsband OFFENTLIGT.

Jockiboi och hans vuxna trälar svarade tbx att blod är tjockare än grov kvinnomisshandel.. dom står bredvid Chrille mot brottsoffret och låter aldrig offret bryta dessa starka band mellan jockiboi-ligan och Chrille.

Ska vi sjunka gör vi det tillsammans.. sa dom till sig själva.
Citera
2024-01-03, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det borde väl du känna till, med din insyn?
Hade inte frågat då
? I världen betyder att man undrar något du ser ju så många ? Jag la dit eller
Citera
2024-01-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstBerg
Lägg ner!

Skulle detta rättfärdiga en grov misshandel? Sluta med massa antydningar från gamla X.

En del borderlinebrudar förtjänar att bli misshandlade ja. Jag skulle aldrig själv göra det men jag har full förståelse för de män som lackar ur till slut. Det handlar om att skada sig själv eller den andre när man är i den sitsen.
Citera
2024-01-03, 16:52
Medlem
Citat:
Varför har ni videos när hon e galen? Det e ju han som GJORT henne galen din ballong. 🎈

Tror du att linnea är 160 väger ca 60 ska slå ner den där beasten? Hahaha ge dig nu

Har jag sagt att hon slagit NER honom? Jag har sagt att hon flygit på honom med sparkar och slag och när den videon publiceras kan du gå tillbaka till köket.
Citera
2024-01-03, 16:52
Medlem
Citat:
Hur kan folk vara ”mer på klanens sida” när linnea inte yppats ett ljud mer än att polisen sköter det? Ingen vet vad hon har. Därför ska man nog akta sig för vad man säger/lägger fram för bevis nu innan. Även ta sida….jag tar Ls sida för jag litar hellre på en potentiell lögnare än kvinnomisshandlare

Jockiboi å hans shitshow har lyckats ge henne ALLT dem har på henne, bra jobbat!

Är inte på någons sida men såhär ser jag på saken:

Har hon raderat hans YT konto dvs inkomstkälla, så förtjänar hon att bli dömd.

Hon måste växa upp, och det så fort som möjligt, jag är en tjej som är runt hennes ålder, något yngre. Och skäms över att det finns såna bimbos som gapar och vrålar som hon. Fjortis.

Misshandel är aldrig OK oavsett kön. Men ifall han endast klappade till henne så är det OK, sånt som kan hända. Som tjej tycker jsg det är lika oacceptabelt att slå en tjej som att slå en kille. Enda skillnaden är att tjejer tål smärta betydligt bättre.

Med tanke på att Chrille inte slog till Tobias eller Olof K, så tror jag INTE att han grovt misshandlade Linnea.

Om han slog till henne, ja då får det väl vara så… Får han väl få sitt straff. Varför blir du så upprörd för?
Citera
2024-01-03, 16:53
Avslutad
Vilka vändningar en del i tråden gjort. I November var det hatstorm mot Chrippa. Linnea sågs som nått löjligt starstruckt bihang och Julia som en psyk som inte brydde sig om sitt barn. Nu hatar alla Linnea fast typ ingen känner henne eller känner till hennes historik. Man höjer Jocke till skyarna och gråter över Chrippa som nu kanske skall straffas för att han dängt till en kvinna som definitivt hade gjort sig förtjänt av det.
Ni är fan lost
Citera
2024-01-03, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Tror också det är en mix av ett toxic förhållande. Ingen av dom har rent mjöl i påsen.

Men sen tror jag inte Linnea är grovt misshandlad.

Ett giftigt förhållande som spårade ur.
Vi får se när all bevisning läggs fram hur det egentligen sett ut i det här förhållandet.
Citera
2024-01-03, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
En del borderlinebrudar förtjänar att bli misshandlade ja. Jag skulle aldrig själv göra det men jag har full förståelse för de män som lackar ur till slut. Det handlar om att skada sig själv eller den andre när man är i den sitsen.

Amen.

Vissa, båda män som kvinnor behöver få stryk, för att lära sig att bete sig. Är tacksam att jag växte upp i asien där uppväxten är betydligt mycket tuffare. Borderline tjejer är något ingen vill hålla sig nära.
Citera
2024-01-03, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vilka vändningar en del i tråden gjort. I November var det hatstorm mot Chrippa. Linnea sågs som nått löjligt starstruckt bihang och Julia som en psyk som inte brydde sig om sitt barn. Nu hatar alla Linnea fast typ ingen känner henne eller känner till hennes historik. Man höjer Jocke till skyarna och gråter över Chrippa som nu kanske skall straffas för att han dängt till en kvinna som definitivt hade gjort sig förtjänt av det.
Ni är fan lost

Jag ogillar fortfarande honom, men försök att se på det utan hat i blicken på ett nyanserat sätt. Bara för jag ogillar honom behöver det inte betyda att jag tycker han ska bli orättvist dömd. Det verkar du vilja!

Jag har tagit del av en hel del, då personer nått ut till mig. Men vill du fortsatt se ut som en skithög så gör det. Jag kommer köra en Anjo med belåtet leende " vad var det jag sa".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in