Citat:
Ursprungligen postat av
sara443
Hur kan folk vara ”mer på klanens sida” när linnea inte yppats ett ljud mer än att polisen sköter det? Ingen vet vad hon har. Därför ska man nog akta sig för vad man säger/lägger fram för bevis nu innan. Även ta sida….jag tar Ls sida för jag litar hellre på en potentiell lögnare än kvinnomisshandlare
Jockiboi å hans shitshow har lyckats ge henne ALLT dem har på henne, bra jobbat!
Är inte på någons sida men såhär ser jag på saken:
Har hon raderat hans YT konto dvs inkomstkälla, så förtjänar hon att bli dömd.
Hon måste växa upp, och det så fort som möjligt, jag är en tjej som är runt hennes ålder, något yngre. Och skäms över att det finns såna bimbos som gapar och vrålar som hon. Fjortis.
Misshandel är aldrig OK oavsett kön. Men ifall han endast klappade till henne så är det OK, sånt som kan hända. Som tjej tycker jsg det är lika oacceptabelt att slå en tjej som att slå en kille. Enda skillnaden är att tjejer tål smärta betydligt bättre.
Med tanke på att Chrille inte slog till Tobias eller Olof K, så tror jag INTE att han grovt misshandlade Linnea.
Om han slog till henne, ja då får det väl vara så… Får han väl få sitt straff. Varför blir du så upprörd för?