Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Hur sjukt är de inte att Chrippa fortsatt ha kontakt och svarat på meddelandena från henne trots att han har bildat familj (och dessutom då hon är 11 år yngre och då även varit omyndig under en del av den kontakten och Chrippa åldersmässigt varit 25+ hela tiden).
Och att han dessutom gjort valet att lämna sin familj för denna tjej.
Det om något är ju vad som är smutsigt.
Så tyvärr har Chrippa satt sig i det här helt själv. Han blev ju inte tvingad att lämna Julia och Chloe utan gjorde det frivilligt. Han flyttade in hos Linnea och sedan tillsammans med henne till lägenheten på Södermalm. Och så som han levt livet med sån ignorans kring vad han gjort och inte velat ta ansvar för så väntade man ju bara på att han skulle plockas in och även om detta var ett oväntat sätt så hittade karma sitt sätt att skaka om honom - sorgligt nog att det blev genom ett våldsbrott.
Jag har uttryckt tidigare att det är fullständigt vidrigt mot Julia och Chloe, äckligt gubbsjukt beteende.
Att Linnea hade en dold agenda är nu uppenbart.
Särskilt dold var den inte heller egentligen.
Jag har uttryckt mig elakt i tråden gällande Chrippas bristande moral.
Jag tror detta kommer bli väldigt smutsigt och vem vet, regler kring "youtubers/influencers" kanske kommer förändras.
Som det är idag, har mobbningen flyttat från skolgården till youtube, där vuxna människor förtalar och mobbar andra vuxna om vem som ska få vara med i tuffa gänget...