2024-01-03, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Högst sannolikt inte, tror dock inte linnea bor hemma pga folk som springer utanför bostaden. Tacka jocke m familj för de och cluee news
Linnéa är i England
Citera
2024-01-03, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
'
Fängelse får han oavsett om det handlar om grovt våldsbrott.

Vad är han tidigare dömd för? Ett ringa narkotikabrott kommer inte påverka påföljden.
Jo det kan påverka om han pissat positivt
Citera
2024-01-03, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Jo men han lär inte få 14 dagar till i häktning. Det kan du glömma. En vecka om han har tur med rådmannen.

Du får nog läsa om dina inlägg innan du börjar yra här. Frågan är nu om du vet skillnaden på att vara häktad och fängslad? Du försöker blanda bort korten för följa dina brister i straffrätt.

Blir han fälld så kommer han få straff på ett år och sex månader. Man häktar folk minst två veckor i taget och åklagaren kan släppa på häktet tidigare ifall det finns inget skäl att den misstänkte kan utgöra något mot utredningen. Man häktar inte i en vecka som du tror.
Senast redigerad av ErnstBerg 2024-01-03 kl. 16:18.
Citera
2024-01-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Synnerliga skäl?

Du menar kanske sannolika skäl? Eller menar du att brottsrucriberingen skulle vara synnerligen grov misshandel?

Ja sannolika skäl, felskrivning av mig. Finns säkert väldigt säkra bevis för grov misshandel, om åklagare åberopar det.
Citera
2024-01-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Om jag inte minns helt fel så skulle de väl fira nyår utomlands?

Vilken vändning!

Han fick ju iaf gratis mat på nyår på skattebetalarnas bekostnad, iaf mer än vad jag fick!
Citera
2024-01-03, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
'
Fängelse får han oavsett om det handlar om grovt våldsbrott.

Vad är han tidigare dömd för? Ett ringa narkotikabrott kommer inte påverka påföljden.

Precis, några begåvade här tror han kommer få villkorligt kanske fotboja.😂
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Linnéa är i England
London me nån arab? Oväntat, detta tar jag med ett hav me salt. Hon är i Malmö eller stockholm
Citera
Medlem
Citat:
Jo det kan påverka om han pissat positivt

Det ska vara om han var påverkad, vilket vi inte har någon aning om. Har han inte haft narkotika i kroppen vid den här händelsen så kommer tidigare dom gällande ringa narkotikabrott inte att påverka.
Citera
2024-01-03, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Så varför är hennes nummer på hans konton?
Varför har hon skrivit från hans konton?
Allegedly som man säger.

Numret kan ha flera anledningar.
Och varför går du enbart på anklagelser som kommer från nära anhöriga till Chrippa??
Det kan lika gärna vara så att han skrivit det själv och att de nu säger att hon skrivit det för att de fattar att det är sjukt av honom.

Ingenting sånt har ju bevisats av oberoende källa utan det som sprids är ju antingen sånt som Chrippas nära skickar ut (vilket ju om man tänker till lite och analyserar har en väldigt tvivelaktig sanningshalt då mycket absolut inte går ihop och att det är ihopkokat av desperation) eller spekulationer åt Linneas håll.
Citera
2024-01-03, 16:16
Medlem
Citat:
Linnéa är i England

Var inte hon svårt skadad efter en grov misshandel. Så trots detta så pallar hon flyga iväg till England. Jag är imponerad.

Har nämligen själv blivit grovt misshandlad och fått titanplattor inopererat.

Hade inte orkat flyga då jag knappt tog mig ur sängen efter min upplevelse.

Sen ptsd på det.
Citera
2024-01-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Och då tror du han skulle filmat det så och även haft med Linnea tillbaka när de skulle dra upp den?? Tror nog hon hade blivit avlämnad i stugan då och att han bara tagit med Anjo (det var ju inte som att Linnea kunde bidra med mycket vid uppdragandet av bilen ändå) 😅

Nej han har filmat en tidigare händelse. Chrippa har varit utsatt för våld av henne mer än en gång.

Lustigt hur många här refererar till sig själva, men en brud av detta psykotiska slag är en mästare att manipulera sin omgivning.

Hon förtjänade säkerligen varenda smäll om hon nu inte tillfogat dessa skador själv, för så sjuka kan dessa psyko brudar vara. Och som vanligt får mannen sitta av tid.

Jag är inget direkt fan av Chrippa, men sanningen lär segra i vilket fall. Vi har Julia som sagt att under 7 år har han aldrig varit våldsam mot henne. Vi har videoklipp på Linnea helt jävla galen! Även ex som kommit fram och vittnat åt Chrippas fördel.

Tror hon ångrar sig att hon satt igång detta.
Citera
2024-01-03, 16:17
Avstängd
KungPungPats avatar
nu har dom blandat in sig själva i grov misshandel genom att grovt förtala ett offer för grov misshandel.

Nu måste dom alla förhöras gällande om deras uthängningar av offret syftar till att utmåla offret som klandervärd.. för isf riskerar dom fängelse allihopa som valde att gå ner med Chrilles sjunkande skepp av kändisskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in