2024-01-03, 13:58
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Jag gissar att kvinnor som grupp framgent kommer att förneka alla sin radikalfeminiserade kopplingar, beteendestörningar och övergrepp mot mänskligheten.
Med sådana som mig är broarna brända och inga horböner i världen kommer att få mig till att ta ansvar för feministers/kvinnors välbefinnande.

Allt de tar i blir fortfarande reducerat till skit.
Kvinnor kommer inte att kunna vara samhällsbärande.

Fattar feminister att de drivit en ideologi som är så parasitiskt toxisk att inget "värddjur" kommer att finnas kvar att leva på???
Eller kommer män/pojkar att bara plocka upp den samhällsbärande fanan där den släptes?
Citera
2024-01-03, 14:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Jag gissar att kvinnor som grupp framgent kommer att förneka alla sin radikalfeminiserade kopplingar, beteendestörningar och övergrepp mot mänskligheten.
Med sådana som mig är broarna brända och inga horböner i världen kommer att få mig till att ta ansvar för feministers/kvinnors välbefinnande.

Fattar feminister att de drivit en ideologi som är så parasitiskt toxisk att inget "värddjur" kommer att finnas kvar att leva på???
Eller kommer män/pojkar att bara plocka upp den samhällsbärande fanan där den släptes?

Det fetmarkerade stämmer, men tittar du i svensk näringsliv tillex kommer du hitta många kvinnor på höga positioner pga "jämställdhet".
Kvinnor styr i praktiken samhället idag pga cucks som inte vågar säga emot.

Jag är för jämställdhet men att trycka ner män i varje sammanhang och få jobb för sitt kön är inte vad jag kallar för jämställdhet.
Citera
2024-01-03, 14:04
Medlem
zombie-nations avatar
Finns väl ingen människa under 40 som vet vad feminism är.
Citera
2024-01-03, 14:22
Medlem
Citat:

Håller helt med dig på alla punkter! De skapar en sådan oro och hat i samhället.

Det härliga är att paradigmskiftet har börjat hos de flesta män nu. Äntligen får vi ändå säga..
Citera
2024-01-03, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det fetmarkerade stämmer, men tittar du i svensk näringsliv tillex kommer du hitta många kvinnor på höga positioner pga "jämställdhet".
Kvinnor styr i praktiken samhället idag pga cucks som inte vågar säga emot.

Jag är för jämställdhet men att trycka ner män i varje sammanhang och få jobb för sitt kön är inte vad jag kallar för jämställdhet.

Det är skillnad på "ställdhet" och "likhet". Stor skillnad.
Jag har inget emot själva "ställdheten", men då får de ta eget ansvar. Fungerar det så är äran likaså deras.
Citera
2024-01-03, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xile
Håller helt med dig på alla punkter! De skapar en sådan oro och hat i samhället.

Det härliga är att paradigmskiftet har börjat hos de flesta män nu. Äntligen får vi ändå säga..

Det har pågått ett tag.
Jag tror #MeToo blev det saftigaste rödpillret i generella termer.

Jag har haft en cynisk blick på kvinligheten de senaste 15 åren och har varit öppen med det för att ha rena miljöer där jag verkar. Senaste gången jag fick höra "kvinnohatare" var redan för ca. 5 år sedan. Redan då var slagsidan tillräckligt uppenbar, för att sanningen inte är tillräckligt akut smärtsam att acceptera.

Det intressanta nu, är den feminiserade perceptionen... När är den feminiserade horkamelens rygg knäckt(som man brukar säga)?
Citera
2024-01-03, 15:28
Medlem
Citat:

Haha, det är män som reducerar allt de tar i till skit. Krig, miljöförstöring, våld, våldtäkter mm.
Varför tror du landsbygden dör och staden blomstrar? Jo, för kvinnor flyttar från landsbygden till staden.
Citera
2024-01-03, 15:35
Medlem
grungewhores avatar
Citat:

Det enda som är mer tragiskt än feminister är män som bevisar att de har en poäng.
Citera
2024-01-03, 15:49
Medlem
halvtomts avatar
Du förklarade aldrig varför du tror att de "förlorat könskriget". Jag vill påstå att det är helt tvärtom. Anledningen till att tidningarna mm. nu drar igång om "könskriget" är mest för att män redan förlorat.

Kvinnor äger hela den offentliga förvaltningen och har tagit 'makten' inom alla privata sektorer som de klarar av, sen anställer de nästan enbart andra kvinnor där. Det kommer aldrig gå att få bort dem eller öppna dessa branscher för män igen.

Män inom offentlig sektor får inte ens tänka som män. De måste tänka som feminister och träna på att ge uttryck för feminismen på och utanför arbetsplatsen.

De kontrollerar flertalet av de politiska partierna, och i dessa kommer det aldrig att gå att påpeka att män diskrimineras mot.

De har en diskrimineringsombudsman som ger FAN åt den som inte ger en kvinna vad hon pekar på. En gravid kvinna kan scamma sig till en tjänst som hon inte kommer kunna tillträda, och få skadestånd för om arbetsgivaren säger ifrån.

En kvinna kan få en man inlåst om de haft sex.

Listan kan göras lång.

Jag vet inte om det blir mycket till könskrig. Men könsslakten kanske har börjat. Det här är inte mannens land, och kommer inte bli det igen heller.
Senast redigerad av halvtomt 2024-01-03 kl. 15:53.
Citera
2024-01-03, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaKampMotRasister
Haha, det är män som reducerar allt de tar i till skit. Krig, miljöförstöring, våld, våldtäkter mm.
Varför tror du landsbygden dör och staden blomstrar? Jo, för kvinnor flyttar från landsbygden till staden.
Visste du att kvinnliga monarker var mer benägna att föra krig än manliga om man ser på den europeiska historien?
Sensmoralen är att hade vi nu haft ombytta roller med majoritet matriarker, hade det förmodligen varit exakt lika mycket krig, skit och elände i den här världen.
Citera
2024-01-03, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaKampMotRasister

Jomenvisst lilla gumman!
T.o.m. gemene SD:are är bättre på sociologi än era sociologer.

Jag lever ca. halva mitt liv i glesbyggden och andra halvan i stad.
Hur kommer det sig att alla väletablerade i städerna behöver ett glesbyggdsboende???
En stilla undran.

Krig, våldtäkter och framförallt miljöförstöringen ligger på din grupp.
T.o.m. Trump/trumpister vill deeskalera konflikter, ibland görs det bäst med vapenskrammel(som mot Nord Korea).
Samtidigt försöker du och dina progressiva starta 3:e världskriget samt interna nationella potentiellt dödliga konflikter. Magiskt, som de "mestadels fredliga demonstrationerna".
Citera
2024-01-03, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det enda som är mer tragiskt än feminister är män som bevisar att de har en poäng.

Helt fantastiskt!
Jag kommer att få runka och spruta i ansiktet på progressivister så länge jag lever.
Inser du att de har haft fel i exakt allt sedan långt före 68. Min livstid räcker inte till för att påminna om alla begågna radikaliserade nationella bedrägerier.

Dessutom har jag blivit rik på att se den produktiva vägen. Det blir som att få trycka ned verklighetskuken långt ned i halsen på progressivismen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in