2024-01-03, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Han är ju helt blåst.

Polisen ger inte juridiska råd

Det måste man ta med advokat.

Jocke lever i en fantasivärld har han alltid gjort killen tror han äger youtube & är Sveriges mäktigaste man . Tyvärr behöver även han följa svenska lagar även om han inte tror det , kanske bäst han återgår till att leka med avföring igen?
Citera
2024-01-03, 12:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Okej låt höra. Vilka är alla dessa scenarier som rättfärdigat att Christoffer handlat i nödvärn?
Linnea står i köket och lagar mat, Christoffer kommer hem, dem börjar bråka om något, Linnea springer emot honom med kniven i handen riktad emot honom, han tar upp något hårt i närheten, tex en stol, och klappar till henne, Linnea slår huvudet i väggen eller i kanten på en bordsskiva.
Polisen kommer dit och hittar Linnea blodig med allvarligt skalltrauma.

Vips så sitter han häktad misstänkt för grov misshandel.
Handlade han i självförsvar kommer det komma fram i utredningen.

Tror jag det gick till som jag nyss skrev? Absolut inte
Men du bad om ett senario, så det fick du.
Citera
2024-01-03, 12:46
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Sista stycket: Om du visste det jag visste efter inatt.

Jo jag erkänner det. Du har en stark poäng.

Faktum kvarstår, jocke pratar med dig, för att skicka in dig för att kunna balansera upp tråden.

Han har redan alla lättviktare på fb, insta och snap.

Nu vill han ha över oss på Flashback, men vi är inte lika lätta att manipulera.
Citera
2024-01-03, 12:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
De kommer inte ge råd kring om något utför förtal eller inte.
Majoriteten av polisen kan knappt lagen.

Det var advokat han skulle tala med ej polis. Han skrev fel till mig messenger och rättade mig nu.
Citera
2024-01-03, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Oftast samma dag. Inte samma sekund iaf. Kommer oftast löpande uppdateringar hur de går kring de. De som länkades stämmer in ganska bra men fel dag.
precis min tanke.
Citera
Medlem
Citat:

Det är ju inte bara efter inatt du skiftat läge utan ända sen du tydligen blev outad efter deras efterlysning mer eller mindre.
Och sen att du nu helt plötsligt får allt släppt och avslöjat av Jocke personligen säger en hel del om att det är väldigt väldigt konstigt. Det är synd, för gillade dig och dina bidrag i tråden men det var innan Jocke fick på kopplet på dig.
Citera
Avslutad
Citat:
Nej det har han ej.

Du kan sluta spamma mig med DMs, jag är inte intresserad av "din" sanning. Det börjar komma fram andra uppgifter från det andra lägret nu.
Julen var visst inte så fridfull ändå
Tycker synd om lillflickan som skall hamna mitt i skiten
Citera
Medlem
Citat:

Du vet inte ett skit du krökte rygg för en kvinnoboxare & bajsrunkare
Citera
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Japp! Klantigt av dem att visa alla sina ”bevis ” och lägga ut på internet nu så att dem inte blir godkända i rättegång sen

Ju mer dom försöker rentvå han som bara vågar slå tjejer, ju mera hugger dom sig själv i foten 😂
Citera
2024-01-03, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Den biten tror jag bara är nåt vanligt hack som youtubers råkar ut för, typ när de öppnat en pdf med script i.
Sen återhämtade han det som är ganska enkelt att göra, men senaste händelsen tror ändå inte det är nåt hack i relation till senaste stoppet, utan helt enkelt att de tjafsat och kanske utdelade en snyting och kom överens om att stänga ner och ta en paus eller liknande och sen greps han senare på dagen bara.

Eller om han själv visste att detta går på tok och han kommer gripas och inte har nån kontroll på sina videos, kommentarer som kommer dyka upp etc, så han stängde ner sina grejjer. Sen blev han gripen efteråt.

Hackad kors o tvärs, misshandlar sin flickvän och blir häktad - det är lite för mycket konstigt och saker är oftast enklare än man tror.

Är nog inte så konstigt egentligen. Gissar på att båda är svartsjuka och bråkar mycket, hon går för långt genom att ta bort hans inkomstkällor vid bråket den 29e, han går för långt genom att på något sätt skada henne när han får reda på det. Tror inte det är konstigare än så, men det återstår att se då vi alla bara gissar för tillfället.
Citera
2024-01-03, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Ju mer dom försöker rentvå han som bara vågar slå tjejer, ju mera hugger dom sig själv i foten 😂

Så sant så men det förstår inte bröderna bajs från Norrköping 😂
Citera
2024-01-03, 12:51
Medlem
Klart han slagit henne pga raderingen av yt kanalen. Se de andra han blev skitnödig över hon skulle sätta dit han för. Om han är oskyldig så bör han ta de som en man, tyder lite på att han är skyldig då han sitter häktad.
Joakim och ben samt cluee samt jacke är fan efterblivna som skyddar honom trots att dom inte vet ett skit. Den som har bild/film på linnea efter misshandeln upp me skiten direkt bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in