2024-01-02, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Poliser gör enorm samhällsnytta därmed ska de ha goda förmåner. Kriminellt slödder ska man jävlas med så mycket som möjligt så köper inte liknelsen.

Självklart oförsvarligt beteende men såhär blir det när man inte får tillräcklig kompensation för sitt jobb.

Vari ligger samhällsnyttan i att snatta mat? Tror du hon hade tänkt dela ut salladen till bättre behövande? Som du säkert vet svarade jag ett inlägg som föreslog höjda löner för att poliser ska ha råd att köpa mat istället för att stjäla den.
Citera
2024-01-03, 00:31
Självömkan. Fatta vad skönt det var för henne att komma undan. Man borde fan ha släppt det. Önskar nästan att hon faktiskt kunde få pungsparka sina konkurrenter.
Citera
2024-01-03, 00:36
Medlem
Ser fram emot att få veta info om denna inkvoterade svartskallen.
Detta är helt klart en blatte som trodde sig kunna leva sitt livs dröm och med våldsmonopolet i ryggen (mer än vad dom redan har) kunna springa runt och skita i alla regler och moral.
Citera
2024-01-03, 00:38
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Vari ligger samhällsnyttan i att snatta mat? Tror du hon hade tänkt dela ut salladen till bättre behövande? Som du säkert vet svarade jag ett inlägg som föreslog höjda löner för att poliser ska ha råd att köpa mat istället för att stjäla den.
Vad kommer att hända med hela världen om lönen höjs för polisen. Bland det mest ointressanta någonsin. Det kanske faktiskt går att tro på melodifestivalen en dag, samt så är det ett underskattat bra program som enar oerfarna ap jävlar intill samhället. Kostar bara morötter och dip på bordet.
Senast redigerad av zzang93 2024-01-03 kl. 00:45.
Citera
2024-01-03, 00:41
När är rättegången mot den bantande poliskvinnan i Gotlands tingsrätt?
Citera
2024-01-03, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Sen vet jag inte om hon ska få sparken, vad kan man få sparken för idag..

Apropå polisen på Gotland som Gör brottsliga saker.
Finns ju en kvinnlig polis som la upp sexbilder och reggade ett konto på någon sexsajt i hennes ex namn väl, han var också polis. Sen när han blev ihop med en annan polis var det väl också massa. Hon dömdes väl för mer än en sak och tid i mellan. Så polishuset i Viisby verkar stökigt.

Hon fick väl inte heller sparken först men andra gången.
Så tror inte denna polis får sparken me

Jag undrar dock om butiken ringde polisen och någon annan patrull kom dit?
Och kollegan hon var i butik med, de jobbar väl i par, vad sa hen?

Hade aldrig gått tillbaks frivilligt till jobbet om jag varit så korkad.
Då det var ett försvarstoppmöte i stan den aktuella tidpunkten kan hon varit från annan ort än någon på Gotland.
Citera
2024-01-03, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreoAxier
Du är inte lite äcklig du som vill förstöra en kvinnas liv för att hon stjäl en sallad.

Med dina värderingar i hela samhället hade vi levt i stenåldern fortfarande och krigat med varandra som apor.

Hon själv som valt polisyrket, inte du, inte jag, men hon själv!

Dessutom hon själv som väljer att ”förstöra sitt liv”, inte du o inte jag!

Hon har tagit beslutet att metodiskt och genomtänkt bedra och stjäla, samtidigt som hon har valt polisyrket och är klädd i uniform och är utexaminerad godkänd polis.

Med hennes moral och utstuderade benägenhet att bryta mot lagen har hon valt ett fullständigt fel yrke och bör både åtalas och genast avskedas.

Om man som polis snor sallad för 90 spänn…vad gör man inte då för 500, 10.000, 200.000 eller ett par miljoner?

Skattebetalaren ska betala lön för en brottsling som bryter mot lagen?

Under medeltiden hade vi bränt henne som häxa!

Är du helt fullständigt dum i huvet?
Senast redigerad av TurboGarbo 2024-01-03 kl. 07:03.
Citera
2024-01-03, 07:20
Medlem
Om åtal har väckts så är också FUP offentligt, någon som har det?
Citera
2024-01-03, 07:50
Medlem
Observerads avatar
Otacksamt jobb samt underbetalda så in i helvete. Det hjälper inte heller att priserna har stigit som fan pga girighet.

Synd att hon åkte fast. Fler borde dock göra som henne.
Citera
2024-01-03, 07:54
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboGarbo
Hon själv som valt polisyrket, inte du, inte jag, men hon själv!

Dessutom hon själv som väljer att ”förstöra sitt liv”, inte du o inte jag!

Hon har tagit beslutet att metodiskt och genomtänkt bedra och stjäla, samtidigt som hon har valt polisyrket och är klädd i uniform och är utexaminerad godkänd polis.

Med hennes moral och utstuderade benägenhet att bryta mot lagen har hon valt ett fullständigt fel yrke och bör både åtalas och genast avskedas.

Om man som polis snor sallad för 90 spänn…vad gör man inte då för 500, 10.000, 200.000 eller ett par miljoner?

Skattebetalaren ska betala lön för en brottsling som bryter mot lagen?

Under medeltiden hade vi bränt henne som häxa!

Är du helt fullständigt dum i huvet?

Vart kommer den fetade informationen ifrån?
Vart finns källa/bevis till att hon begått det här brottet med uppsåt?
Citera
2024-01-03, 07:55
Medlem
Capryllics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Hur har hon gjort - tagit lite sallad o tagit ut streckkod o sen fyllt på med mer eller?

Nu förstår jag varför poliser klagar på att de är underbetalda samtidigt som de har råd att skaffa o bo
i köpebostäder
Ja så, eller valt typ gul lök eller nåt annat i vågen ist som är mkt billigare. Vissa butiker har ju alla vikt-varor i samma våg
Citera
2024-01-03, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzang93
Vad kommer att hända med hela världen om lönen höjs för polisen. Bland det mest ointressanta någonsin. Det kanske faktiskt går att tro på melodifestivalen en dag, samt så är det ett underskattat bra program som enar oerfarna ap jävlar intill samhället. Kostar bara morötter och dip på bordet.

Och blomkål....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in