2024-01-02, 11:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han deklarerade för 200 000 kr förra året. 18 000 kr/månad. Innan skatt, alltså.

Sjuuuuuuuuka pengar!
Okej, då är alltså Linnea skyldig han 200 000 x 5 = 1 mille, ifall hon tagit ner hans kanal och den inte går att återställa. Minus skatt plus 100k skadestånd.
Återigen, om jag var diktator
Citera
2024-01-02, 11:50
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/0MvXD4z

Chrippa har stöd av vänner och familj.
Undrar hur det ser ut för Linneas del om detta scenario utspelats tidigare?

Dem är ju helt körda i huvudet. Kommer åka dit för förtal hela bunten. Jocke och hans kompisar älskar drev.
Citera
2024-01-02, 11:50
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasertryckaren
Jocke kommenterar på J's live.
"J. Diskutera inte C mer! Eller L. Vi har alla bevis vi behöver nu! Ge henne inte nån chans till förtalsanmälningar!"
Haha så Jocke instruerar Julia att gå live, så att Flashback uppmärksammar det, och när Flashback uppmärksammat det så kommenterar Jocke att "dom har alla bevis", så att vi på Flashback ska tro att Chrippa är oskyldig? Jääävlar vad genomskinligt.
Citera
2024-01-02, 11:51
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Okej, då är alltså Linnea skyldig han 200 000 x 5 = 1 mille, ifall hon tagit ner hans kanal och den inte går att återställa. Minus skatt plus 100k skadestånd.
Fast nej, Chrippa skulle inte ha tjänat några pengar 2024. Kom ihåg att han hade som mest 3-4k views senaste tiden och var helt passé.
Citera
2024-01-02, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Efter vad jag hört om henne på 24 timmar så skulle jag stå på Arlanda omgående. Om vi säger så.
va har du hört om henne, utöver tråden?
Citera
2024-01-02, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasertryckaren
Jocke kommenterar på J's live.
"J. Diskutera inte C mer! Eller L. Vi har alla bevis vi behöver nu! Ge henne inte nån chans till förtalsanmälningar!"

jocke måste sluta tro att det e han vs världen hela tiden. men de gör helt rätt i att sluta diskutera detta öppet för de kmr bara ligga chrippa t last.
Citera
2024-01-02, 11:54
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Känns ändå som att jag känner en slags uppslutning och stöd för Chrippa här på forumet trots allt negativt som skrivits om honom de senaste månaderna. Vi har väl helt enkelt tyckt att han gjort fel val det senaste halvåret men ändå tycker han är en rolig och skön snubbe innerst inne.

Har sett väldigt lite skadeglädje till följd av vad som hänt. Trodde jag skulle se mer av den varan med tanke på hur besatt Chrippa har varit av "haters" och liknande.

Inte ett dugg förvånad över "switchen". Är det något som är starkare så är det kvinnohatet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Korrekt. Hur hon fått skadorna får utredningen gissa. Men hur Memmo kan stängas ner sådär bara. Har ingen aning om det ens går.

Antagligen har memmo själva inaktiverat hans konto då de fått informationen om att han inte kommer kunna vara tillgänglig eller kan leverera.
Det blir ju inte jättebra för någon om han får beställningar men kunderna inte får något levererat.
Det känns ändå rätt logiskt nu när man vet det man vet nu att han är häktad. Det var dock väldigt konstigt innan man visste någonting och han bara var borta från ingenstans.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie

Han jobbade som svetsare då. Inkomster för Youtube har han inte angett.
Citera
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
jocke måste sluta tro att det e han vs världen hela tiden. men de gör helt rätt i att sluta diskutera detta öppet för de kmr bara ligga chrippa t last.

Vadå ligga chrippa till last?
Citera
2024-01-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Varför har hon kvar bilder på honom och hans namn i hennes profil om han misshandlat henne?

Om din första reaktion när du blir utsatt för ett brott av någon är att börja städa bort allt som har med er två att göra från sociala medier så har jag dåliga nyheter till dig (nyheterna är att du är en idiot för du borde inte röra någonting alls som har med er att göra i den situationen)
Citera
2024-01-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Försvarar du chrippa?

ne ja skiter faktiskt i chrippa o linnea. de både e vuxna människor som får stå sina kast. vill jocke däremot gynna sin brorsa så gör han rätt i att knipa igen.

e chrippa däremot oskyldig (oavsett hur stor skithög han än må va) så e han oskyldig.
e linnea däremot oskyldig (oavsett hur stor skithög hon än må va) så e hon oskyldig.

de ska behandlas o straffas utifrån om de e oskyldiga elr ej. vilket llär visas när åtal väcks, OM åtal ens väcks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in