2024-01-02, 00:44
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Jag hatar kvinnomisshandlare. Jag hatar män som hatar kvinnor. Jag är på hennes sida som alla borde vara om det är så.

Tills han visas oskyldig står jag för henne.

Litar hellre på en potentiell lögnare än en potentiell jävla kvinnomisshandlare. VAKNA era kotletter
Oskyldig tills domen har fallit är det
Citera
2024-01-02, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Ja. Frågan är hur det uppstått. Om hon har blivit utåtagerande och vevat mot honom då är det naturligt att greppa tag i handleder för att få stopp på slag. Eller så kan det vara tvärtom att han gett sig på henne. Vi får veta som småningom...

Det e it ett blåmärke de e märke från hennes äpple klocka
Citera
2024-01-02, 00:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cokeer
Oskyldig tills domen har fallit är det

Ja, eller vunnit laga kraft.
Citera
2024-01-02, 00:47
Medlem
saltakissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ja, och vad hände därimällan? Jag har gjort detsamma, väntade i foajen, tog 30 minuter.

Kan du se nyanser i saker, och att tid är både konstant och lite flytande?
Jag har också varit med tvungen att ge min mobil till snuten en gång, det tog två bankdagar… Självklart går det fortare om de arbetar med bara en mobil direkt, men mobilen läggs ju på hög med en hel rad andra mobiler som ska tömmas.
Citera
2024-01-02, 00:47
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Nej. Vart får du det ifrån?
Har man ett "Brand Account" som Chrippa förmodligen har så kan man som ägare ta tillbaka det. Sök upp...
Citera
2024-01-02, 00:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Han är oskyldig tills motsatsen är bevisad. Men hajar ingenting, är detta en fyllegrej? För om han skulle blivit häktad så blev han gripen innan nyår. Som jag läst på en del ställen har hon fuckat upp och raderat hans sociala medier. Det gör att han sitter nu. Sitter han i Sollentuna? Kronan? Eller flempan? Någon som vet?

Han greps 29e, häktades idag. YT kanalen raderades 29e.

Han sitter Kronan som det verkar kallas.
Citera
2024-01-02, 00:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av saltakissen
Jag har också varit med tvungen att ge min mobil till snuten en gång, det tog två bankdagar…

Trist, väntade du på stationen i två bankdagar då? Eller förstår du inte hur lång tid det tar att tömma en iphone? Den här tråden drar till sig idioter, jag kan inte förstå varför….
Citera
2024-01-02, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Titta bilden på Ls instagram från 19 oktober och blåmärket på hennes handled. Detta är inte första gången.

Men nu vet vi ju inte exakt vad som hänt, så inte så bra att spä på och hävda något.
Vi får veta snart vad det är som faktiskt har hänt
Citera
2024-01-02, 00:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han greps 29e, häktades idag. YT kanalen raderades 29e.

Han sitter Kronan som det verkar kallas.

Kronobergshäktet.
Citera
2024-01-02, 00:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Han är oskyldig tills motsatsen är bevisad. Men hajar ingenting, är detta en fyllegrej? För om han skulle blivit häktad så blev han gripen innan nyår. Som jag läst på en del ställen har hon fuckat upp och raderat hans sociala medier. Det gör att han sitter nu. Sitter han i Sollentuna? Kronan? Eller flempan? Någon som vet?
Ingen vet exakt vad som hänt. De flesta bara gissar.
Plötsligt försvinner Chrippas youtube kanal, troligen raderad, och samtidigt stängs hans memmo ner, och det blir tyst på både hans och Linneas instagram.
Sedan har alla bara gissat.
Idag kom cluee news ut med informationen att Chrippa sitter häktad för misshandel på Linnea.
Jocke har bekräftat att Chrippa är häktad, men inte för vad.

Dem försöker sprida att Linnea är en psyksjuk galning som hotat Chrippa och att Linnea ljuger om allt.
Men mtp att Chrippa sitter fortsatt häktad så finns det troligen bevis som tyder på att Linnea fått skador. Hur hon fått skadorna får utredningen visa.
Citera
2024-01-02, 00:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Trist, väntade du på stationen i två bankdagar då? Eller förstår du inte hur lång tid det tar att tömma en iphone? Den här tråden drar till sig idioter, jag kan inte förstå varför….

Jag har noll erfarenhet av att tömma mobil men det måste bero på kön.

Kan man direkt borde det gå på max 2 timmar.
Citera
2024-01-02, 00:55
Medlem
nullbytes avatar
Linneas mamma har skrivit en kommentar på Cluee News inlägg. Hon skrev: "Får man verkligen skriva vad som helst med tveksam källa? Vilseledande information i allra högsta grad."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in